Dodano: 09.06.14 - 10:09 | Dział: Diabelski Marketing

Diabelski Marketing cz.5 i 6


A w niej:

- niemal wszystko o piramidach, dobrze, źle i gorzej jeszcze
- naturalne siły marketingu
- najtrudniejsza z wszelkich rodzajów prac – marketing
- stosunek państwa polskiego do marketingu z autopsji własnej autora dwudziestoma pięcioma latami poświeceń dla zdobycia wiedzy wyłącznie z tego zakresu
- trudny do odbudowania w Polsce jego faktycznych wartości, - marketing
- Marketing, a jakże różna od niego piramida finansowa – celowe, paÅ„stwowe mieszanie i gmatwanie obu pojęć
- bezpośrednie porównanie (zestawienie) dobrych, ze złymi stronami obu powyższych pojęć
- piramida finansowa wg wolnej encyklopedii Internetowej(cytat) i mój do niego przypis
- (***) marketingowa zasada podstawowa i jej omówienie
- marketingowy czarodziej, - rekomendacja i jej skutki
- życiowe paradoksy
**********************************
W tej części marketingowego Cyklu dowiecie się Państwo wiele w temacie marketingowych kulisów od nieczystej strony zakulisowej, ściśle skrywanych, jak wszystko to, co działa jak czerwona płachta na przysłowiowego byka, - przeciwko lub na niekorzyść, rządowo parlamentarnej bandyckiej mafii. Ten wątek znacznie przybliży, ale także wyjaśni jednoznacznie to, co w Polsce faktycznie działo się i dzieje do dnia dzisiejszego w temacie ogólnym Marketingu, a co, tak naprawdę skrywane było i jest w tym zakresie, co światła dziennego nie ogląda, a fałszowane jest w zakresie pozostałym, którego skrywać dalej się nie udało, czy nie udaje.!!!

…………………………………
Zacznijmy jednak od dobrej strony każdej naturalnej Piramidy, w połączeniu ich z życiowymi stronami, bez których nie ma możliwości prowadzenia wszechstronnego, skutecznego, naturalnego sposobu życia.

W książce, Autorstwa Aldony Mirowski, „Piramidy Jantra” wydanej w BiaÅ‚ymstoku w roku 2008, w pierwszej jej części: „Sekrety materializacji marzeÅ„” Autorka, cytujÄ…c Abrahama Abulafia, HiszpaÅ„skiego mistyka i uczonego, pisze, cytujÄ™:
„Piramida to wiedzy tajemnej esencja. W niej odkryjesz wielkie prawdy. Poznasz prawa proporcji i reguÅ‚Ä™ umiaru. Piramida dumna stoi, milczeniem nabrzmiaÅ‚ym treÅ›ciami. ZnaczeÅ„ w niej labirynt caÅ‚y. W niej Å›wiat masz opisany. StaÅ„ u szczytu piramidy, a w centrum siÄ™ znajdziesz caÅ‚oÅ›ci. Sześć piramid szeÅ›cian tworzy. Gdy każdÄ… z nich rozumieniem ogarniesz i wiedzÄ™ z niej spijesz, znak to, żeÅ› WSZYSTKO już pojÄ…Å‚”.

Tyle tytułem podsumowania rangi sprawy, w której tytule przewodzi Piramida.


Nie bój się, więc piramid, z nimi i wokół nich toczy się życie całego ziemskiego świata, w szczególności również naturalnego!. Bądź im przychylny i w nich szukaj życia swego działań, znacznie lepszej, niepodzielnej i trwałej z natury samej przyszłości. Od dzisiaj, już do zawsze!.(**)
Dzisiaj, jest moim jutrem, o którym wczoraj mówiłem, że coś z nim zrobię i coś zmienię!.(*)


Właśnie myślenie jest najcięższą ze wszystkich prac, dlatego tak bardzo niewielu ludzi się w to angażuje!.

Kiedy zajmujesz się uczciwie prawdziwym marketingiem i wyjeżdżasz na wakacje, czy urlop, Twój przychód, pozostaje nadal w pracy, by nieprzerwanie powiększać Twoje konto, - bez względu na długość wakacji czy urlopu?.(*****)

MARKETING…- nowe niekonwencjonalne sposoby zarabiania pieniÄ™dzy w Polsce. Na Å›wiecie znane niemal już od jego zarania. Åšwiat wydaÅ‚ w tym zakresie setki pozycji książkowych, uczÄ…cych nowych niestandardowych, marketingowych sposobów na życie. WszÄ™dzie na Å›wiecie uwielbianych i życiowo stosowanych. W Polsce paÅ„stwowo nienawidzonych, faÅ‚szowanych, napÄ™dzanych rzÄ…dowymi przestÄ™pstwami przez elity polityczne nazywane oszukaÅ„czo przestÄ™pstwami, ale dopiero wtedy, kiedy spoÅ‚ecznie i publicznie zostanÄ… wykryte i udowodnione…?
Wszystko, co w naszym życiu się dzieje, zaczyna się, od marketingu i staje się marketingiem nawet wtedy, kiedy tego, nie tylko w sposób niezbyt wyraźny, ale także bardzo wyraźny również, - nie dostrzegamy!
Całe życie coś sprzedajemy, zamieniamy, coś wybieramy i coś zmieniamy!.


Działaniami marketingowymi kierują dwie naczelne zasady, które zastosować radzę w całym swoim życiu:
1. Jeżeli jesteś zdemotywowany (jesteś z jakiegokolwiek powodu w nastroju niepozytywnym), potrzebujesz kontaktu ze sprawdzoną wcześniej już swoją grupą marketingową, - natychmiastowego udziału w spotkaniu, prezentacji, seminarium itp!.
2. Jeżeli jesteś zmotywowany, to ta sama grupa ( spotkanie, prezentacja, seminarium itp.) jak tlenu do oddychania, potrzebuje Ciebie!
Na tym polega jedna z wielu marketingowych sił nie do pokonania.


Modlitwa, która potrafi czynić cuda, której radzę się nauczyć, którą radzę ciągle powtarzać i stosować zawsze wtedy, kiedy tylko napotkasz życiowe kłopoty trudne i bardzo trudne do rozwiązania:

„Boże, użycz mi pogody ducha abym godziÅ‚ siÄ™ z tym, czego zmienić nie mogÄ™, odwagi abym zmieniaÅ‚ to, co zmienić mogÄ™ i mÄ…droÅ›ci abym zawsze i bezbÅ‚Ä™dnie odróżniaÅ‚ jedno od drugiego”.

CARPE DIEM – CHWYTAJ DZIEŃ, - który jest miliardowym uÅ‚amkiem miliardowej części sekundy w życiu Å›wiata, dla każdego z nas jednak to strata, która jest zbyt droga aby ktokolwiek z nas mógÅ‚ sobie na niÄ… pozwolić!!!.

Czyń swoje życie pozytywnym, niezwykłym, cudownym!(**)
Marketing to taki system, który wyedukuje Cię między innymi w zakresie zrozumienia zasad działań, poznanie, których nauczy Cię jak postępować by działaniom niepożądanym zapobiegać!. (***)


Abyś miał to, czego od życia oczekujesz, musisz nauczyć się żyć według odwiecznych naturalnych praw Bożych, a nie-ustanawianych okolicznościowo sztucznych(!) tzw. praw społecznych, w każdych warunkach nienormalnego, bo nienaturalnego świata, zawsze dla Ciebie krzywdzących.!!!
Będziesz w pełni spełnionym człowiekiem w chwili, kiedy Twoje własne sumienie nakaże Ci wykorzystywać swoje bogactwa, dla zaspakaja potrzeb i dobra zasługującego na nie bliźniego!!!
Stosować w życiu trzeba jedyne wszechmocne prawo naturalne, według, którego zmianie, podlegają jedynie metody i sposoby ich stosowania, - nigdy natomiast żadnej zmianie nie podlegają odwieczne, naturalne jego zasady!!!.
A prawo naturalne stanowi, iż nie ma możliwości osiągnięcia jakiegokolwiek dobra (każdego dobra) za pomocą złych zasad, tak, jak nie ma możliwości osiągnięcia zła ( jakiegokolwiek zła) za pomocą zasad dobrych!!!
Postępując według innego, nienaturalnego prawa i innych niezgodnych z naturalnymi zasad, ponosić będziesz ciągłe nieuchronne porażki we wszystkim absolutnie!!!
Pełnej edukacji w tym zakresie, uzyskasz z bardzo szczegółowego studiowania Biblii Świętej, tego nauczy Cię również uczciwie skrojony niezastąpiony żadną z innych znanych metod edukacji, - MARKETING!.
Marketing, to bardzo trudna dla olbrzymiej większości ludzi praca w dodatku na zupełnie nowym, nieznanym im dotychczas obszarze.
Praca, ze wszystkich dotychczas znanych zajęć najbardziej odpowiedzialna, ponieważ każdego, kto siÄ™ jej podejmuje, obarcza wymogami odpowiedzialnoÅ›ci, systematycznoÅ›ci, wiarygodnoÅ›ci i samokontroli, najtrudniejszych do stosowania i przestrzegania elementów w naszym życiu. Jakby tych byÅ‚o maÅ‚o, wymaga jeszcze jednego, ekstremalnie trudnego do przestrzegana elementu, - cierpliwoÅ›ci, bez wypeÅ‚nienia, którego nie osiÄ…gnie siÄ™ sukcesu w tym rodzaju biznesu!!!. Uzbrojenie siÄ™ w cierpliwość jest niesamowicie trudne szczególnie wÅ‚aÅ›nie wtedy, kiedy w grÄ™ wchodzÄ… pieniÄ…dze, które w biznesie tradycyjnym otrzymujemy z reguÅ‚y po miesiÄ…cu pracy w postaci pensji – wypÅ‚aty, tylko, jakie pieniÄ…dze (?) i czy na pewno?. W wielu poważnych wersjach uczciwego marketingu, na pierwsze znaczÄ…ce (wiÄ™ksze Å›rednio od Å›redniej tzw. pensji) pieniÄ…dze czekać trzeba z ok. trzech do szeÅ›ciu miesiÄ™cy, a na pieniÄ…dze wiÄ™ksze, okoÅ‚o jednego do dwóch lat solidnej pracy w zależnoÅ›ci od rodzaju marketingu i osobistego zaangażowania siÄ™ w jego dzieÅ‚o. Czasem na solidne pieniÄ…dze czekać trzeba jeszcze dÅ‚użej. Mówimy tutaj o pieniÄ…dzach dużych, uczciwych, wypracowanych, zasÅ‚użonych!. Wiąże siÄ™ to, bowiem zawsze, ze zorganizowaniem przez siebie grupy swoich do współpracy partnerów, przy pomocy zaprzÄ™gniÄ™tego do tych czynnoÅ›ci zamierzenia (planu) marketingowego. Plan Marketingowy = Plan Finansowy. OczywiÅ›cie w różnych planach finansowych, sprawy te majÄ… siÄ™ różnie, najczęściej pierwsze pieniÄ…dze (szczególnie te, poziomu Å›redniej pensji etatowej) tego oczekiwania nie wymagajÄ…. ZakÅ‚adajÄ…c, że w poczÄ…tkowej fazie, marketing traktujemy, jako zajÄ™cie dodatkowe, równolegÅ‚e do konwencjonalnego, znaczenia wiÄ™kszego to nie ma. Jasno stwierdzić należy jednoznacznie, iż jaÅ‚mużna etatowa, nie jest poziomem dla wypracowanych należnoÅ›ci marketingowych, który jest znacznie wyższy, ale tylko dla tych, którzy chcÄ… go osiÄ…gać poprzez jego wypracowywanie, do momentu zbudowania wÅ‚asnego rurociÄ…gu finansowego, którego wyimaginowany nawet etat nigdy nie zbuduje, - co stanowi odrÄ™bny poważny bardzo temat, którego być może w tym jeszcze cyklu potraktować nie omieszkam.
Żadna inna uczciwa jednak, choćby najbardziej trudna i ciężka praca z grupy prac konwencjonalnych, - tradycyjnych jej rodzajów, - nie przyniesie tak ogromnych efektów finansowych, jakie wypracować możesz tutaj w marketingu), choć przesuniętych w czasie. Osiągnięcie, bowiem dużych finansowych celów, możliwe jest wyłącznie w dużym zespole ludzkim, w ludzkim działaniu sieciowym, którego zbudowanie wymaga czasu, jaki poszczególne rodzaje tych przedsięwzięć finansowych same sobie założyły, zaplanowały i których dokładnej bardzo realizacji, sumiennie przestrzegają!.


Tak to wyglÄ…da od strony formalnej i inaczej być nie może, jeżeli ma być uczciwie i realnie. Istnieje jeszcze najgorsza, makabryczna strona medalu, okreÅ›lanego, co prawda przez polskie elity polityczne mianem marketingu, chociaż zupeÅ‚nie niesÅ‚usznie, bo dla nich nazwa winna brzmieć zupeÅ‚nie inaczej: „bandyckie, rzÄ…dowe, celowo fabrykowane piramidy finansowe”

Otóż po roku, 1989 kiedy na rynku Polskim pojawiać siÄ™ zaczęły siÄ™ pierwsze niby marketingi, byÅ‚y to w znacznej ich wiÄ™kszoÅ›ci oszustwa, - czyż to przypadkowy zbieg historycznych politycznych zdarzeÅ„ w Polsce?, - które miaÅ‚y paÅ„stwowe przyzwolenie i zarzÄ…dzanie na naciÄ…ganie ludzi na niemaÅ‚e pieniÄ…dze, które znikaÅ‚y jak kamfora wraz ze znikniÄ™ciem firmy krzak - mafii, które skutecznie ludzi pieniÄ™dzy pozbawiaÅ‚y, czÄ™sto ostatnich!. ByÅ‚a to celowa robota elit politycznych w Polsce, które po zdobyciu informacji o zbliżajÄ…cej siÄ™ konkurencji na wolnym rynku pracy w postaci marketingu wÅ‚aÅ›nie nadciÄ…gajÄ…cego z zachodu, gdzie tysiÄ…com ludzi mÄ…drych pozwoliÅ‚ on wyrwać siÄ™ z okopów otaczajÄ…cego ich niewolnictwa i stać siÄ™ zarówno ludźmi bogatymi (milionerami i multimilionerami) jak również ludźmi przede wszystkim absolutnie wolnymi, bo w peÅ‚nym tego sÅ‚owa znaczeniu!. Zezwalano, wiÄ™c na przeróżne naciÄ…gania, kradzieże i grabienie mienia prywatnego, wrÄ™cz je inspirowano i nimi zarzÄ…dzano, przestrzegajÄ…c jednoczeÅ›nie (muszÄ™ przyznać, że bardzo skutecznie, z czym tacy jak ja borykajÄ… siÄ™ do dzisiaj w syzyfowej niemal walce w ukazaniem prawdy) ludzi, przed tego rodzaju nieuczciwÄ… pracÄ…, stanowiÄ…cÄ… dla naszego rynku pracy autentycznie olbrzymiÄ… konkurencjÄ™ już w momencie zaistnienia, do czego przecież dopuÅ›cić za żadnÄ… cenÄ™ polskie tzw. elity nie chciaÅ‚y i nie mogÅ‚y!!!.ByÅ‚ to jedyny skuteczny sposób na „wyleczenie” polskiego Narodu z udziaÅ‚u we wszelkiego rodzaju marketingach, w których polityczne i nie tylko polityczne elity na olbrzymiÄ…, niewyobrażalnie wysokÄ… i zÅ‚odziejska skalÄ™, do dzisiaj wykorzystujÄ… do mafijnych celów, budujÄ…cych przestÄ™pczych elit prywatne niewiarygodnie olbrzymie majÄ…tki, nabijajÄ…ce ich zÅ‚odziejskie kieszenie i skrywane na kraÅ„cach Å›wiata rozpasione przestÄ™pcze mafijno rzÄ…dowo parlamentarne bandyckie bankowe konta i inne wÅ‚oÅ›ci.

Siany strach przed niekonwencjonalnym, nietradycyjnym, które mogÅ‚oby wyzwolić naprawdÄ™ część jakÄ…Å› Narodu Polskiego z panujÄ…cego w Polsce niewolnictwa, biedy i nÄ™dzy, w trochÄ™ niby nowoczeÅ›niejszej, choć w efekcie gorszej znacznie w jej w skutkach od starej jego formy oraz w znacznym stopniu ograniczyÅ‚oby elity w Polsce możliwoÅ›ci życia na rachunek sÅ‚abszych, którzy ich utrzymujÄ… - i staÅ‚a siÄ™ przyzwoleniem do tych jakże bezprawnych dziaÅ‚aÅ„ mogÄ…cych legalnie funkcjonować do dzisiaj!!! Niechlubnym przykÅ‚adem niech bÄ™dzie tutaj np. zÅ‚odziejski i morderczy dziaÅ‚ajÄ…cy legalnie do dzisiaj Provident!!!. Podobnych i gorszych jeszcze firm pod paÅ„stwowym nadzorem funkcjonujÄ…cych byÅ‚o setki dzisiaj już znanych! A ile byÅ‚o ich faktycznie…???
Nie wolno było do wejścia na nasz rynek dopuścić za żadną i za każdą cenę, nowej, zupełnie nieznanej u nas wersji pracy dla wszystkich, którzy tylko zechcieliby ją mieć i wykonywać!. Polak był, jest i ma pozostać wiecznym niewolnikiem i zabezpieczać wyłącznie wszelkie zachcianki elit, a sam umierać nie tylko z głodu! Nie można było pozwolić mu z panującej makabry życiowej się wyzwolić na żadnej z życiowych linii i w żaden sposób!.


Te celowe i z premedytacją przyzwolone, ale też prowadzone celowo złodziejskie oszustwa miały wybić Ci z głowy przystępowanie do jakichkolwiek marketingów, abyś się przypadkiem nawet nie wyzwolił, - co też skutecznie uczyniły! Efektem tych działań i famie, rozgłosowi, jakie im umiejętnie manipulując faktami nadano, doprowadziły do tego, że w kraju naszym, w Polsce, podejmowanie pracy w marketingach procentowo wygląda bardzo niekorzystnie nawet w porównaniu z bliskimi nam Braćmi czeskimi, czy węgierskimi o zachodnich społecznościach nawet nie wspominając, bo demolują one doszczętnie nasze niewłaściwe na sprawę tę spojrzenie!!!.

Trzeba olbrzymiej pracy wielu marketingowych specjalistów i wielu lat, aby dzisiaj, normalnym przeciętniakom, wytłumaczyć marketing w sposób dla nich zrozumiały inaczej, aniżeli robiły i robią to tzw. Elity, czego najprawdziwszym dowodem jest ta właśnie lektura.
Zasiać i zakrzewić, czyli zaimplantować, zaszczepić w czÅ‚owieku zÅ‚e skojarzenia jest bardzo Å‚atwo. Zamienić je na skojarzenia ze wszech miar pozytywne, tak jak w przypadku marketingu, jako takiego, – jest niezwykle trudno, co zapewne teraz już dostrzegasz.

To nic innego jak paniczne zaprzeczanie do dzisiaj jeszcze, że polski tzw. wymiar sprawiedliwoÅ›ci, to bezgraniczna sÅ‚użba mafii, masonerii i żydokomunie, To nic innego jak coraz to bardziej wymyÅ›lne rodzaje haraczy po to jedynie, by „panowie” – mafijni rzÄ…dowo parlamentarni przestÄ™pcy mogli siÄ™ bawić, a Ty, byÅ› nie miaÅ‚ spokojnej nawet Å›mierci, bo już zmniejszyli Twój tzw. zasiÅ‚ek poÅ›miertny, który umożliwiaÅ‚ najbliższym Twój ostatni pochówek, a który niebawem zupeÅ‚nie zabiorÄ…!!!.
I zawdzięczasz to wszystko tym, których wybrałeś, (jeśli nie, to świadczy źle jedynie o Tobie!) na Twoje i innych Tobie podobnych nieszczęście i będzie tak dotąd, do kiedy nie zrozumiesz, że wybierać musisz wyłącznie tych, których wybrać chcesz, a nie tych, których wybierać Ci nakazano, jak to czynisz dotychczas!!!. Temat ten wystarczająco dokładnie omówiłem w jednym, albo nawet w dwóch artykułach pisanych w roku poprzednim i publikowanych na łamach Kworum.

Marketing, to taki jeszcze wynalazek, w którym możesz być tym wszystkim, czym i kim autentycznie być chcesz. Ten wynalazek buduje w dodatku pasja, nie strach. Ponadto ta właśnie niesamowicie silna pasja, ewentualny strach skutecznie zwalcza sama!.
To taki również wynalazek, który wykaże Ci jak bezsensowne jest dawanie ludziom ulg podatkowych, aby tracili pieniądze i spędzali życie całe zadłużeni ponad miarę indywidualnych możliwości, wykaże również, jak bezsensowne jest nazywanie swojego domu aktywami, które są pasywami codziennie wyciągającymi gotówkę z Twojej kieszeni. Wytłumaczy Ci dokładnie, dlaczego bezsensownym jest posiadanie takiego rządu, który nie tylko wydaje, ale przede wszystkim rozkrada więcej pieniędzy aniżeli pobiera w podatkach i dlaczego też nieuzasadnionym jest posyłanie dziecka na studia w nadziei, że znajdzie etatową pracę niewolnika, przy jednoczesnym braku uczenia go znaczenia pieniądza, najważniejszej z życiowych nauk bytowych!.

Bardzo szczegółowe i w tym zakresie artykuły wielokrotnie publikowałem.

To, co robi ludzi bogatymi naprawdę, na pewno nie jest nauką o budowie mostów, czołgów czy rakiet i na pewno nie wiedzie w przestworza!!!!!!!!!
Dopiero, kiedy nie będzie Ci brakowało na to, na co brakuje Ci dzisiaj, podejmować mógł będziesz decyzje o tym, co naprawdę chcesz robić dalej!. Dzisiejsza bieda, państwowy szczególny rodzaj opieki nad Toba nędzę wyłącznie i choroby zapewniający oraz ogólny uwierający marazm, bez takiej jak ta lektury, zdrowej decyzji podjąć Ci nie pozwalają!.


W powyższym zakresie polecam jakże cenną książkę biznesową, która zmienia spojrzenia ludzi przeciętnych w zakresie wielu życiowych zdarzeń, zalecam ją szczególnie tym, dla których rozwój własnej osobowości stanowi priorytet, tytuł:

„MyÅ›l i wzrastaj w bogactwie” – autor Napoleon Hill.

Przejdźmy do zakulisowych skrywanych stron tego, co z marketingiem postanowiono powiązać i skutecznie jest wiązane.

MARKETING i jakże różna od niego Piramida Finansowa, -
między którymi nie polski w Polsce rząd i nie polski parlament, stawiają wszędzie gdzie tylko się da i jest taka możliwość, znak równości w obawie o własne indywidualne, partykularne (w sensie egoistyczne), prywatne interesy, - znak równości, - oszukańczo NIESLUSZNIE!!!


Jeżeli ktokolwiek porównuje marketing sieciowy, wielopoziomowy, inaczej MLM, inaczej Multi-Level Marketing, do piramidy finansowej, znaczy to aż tyle, że nie zna w ogóle systemów finansowych działających w obu z nich, chyba, że czyni to w jedynie słusznym celu, dla wykazania wielu jakże zasadniczych różnic oboma kierującymi, które poniżej bardzo dokładnie i zrozumiale wykażę.

Wytłumaczę w ogromnym, ale zrozumiałym, jasnym i czytelnym skrócie dwa pojęcia: piramida finansowa i marketing sieciowy, ich rozbieżność, która musi oświecić tych, którzy o obu określeniach pojęcia nie mają. Zwykłe ludzkie sumienie nie pozwala mi pozostawić tematu bez jednoznacznego jego wytłumaczenia w oparciu o fakty, czyli o coś, co miało miejsce, co się wydarzyło, dokonało. Coś mi podpowiada, - a nie myli mnie to coś nigdy jak do tej pory, - że w obliczu coraz większej ekspansji najróżniejszych uczciwych marketingów, co, do których coraz większa liczba polskich jednostek nawet państwowych, wypowiada się pozytywnie skutecznie w tematach marketingowych, - biorąc w nich udział bezpośrednio, - a więc z autopsji własnych, - trzeba dokonywać kolejnych prowokacji przeciwko wszystkiemu, co z marketingiem ma cokolwiek wspólnego, a co wymyka się niestety z pod bezprecedensowego sposobu nadzoru państwa nad polskim obywatelem. A prawda jest tylko jedna i oto ona.

Najważniejsza różnica miÄ™dzy nimi jest taka, że w piramidach finansowych, - wszystkich ich rodzajach, - wystÄ™puje jedno zjawisko: tzw. „sprzedaży lawinowej powietrza”, ponieważ, systemy te, nie wprowadzajÄ… do sprzedaży produktów żadnych, albo dziaÅ‚ajÄ… pod pozorem sprzedaży jakiegoÅ› produktu, ale po bardzo zawyżonej cenie. DosÅ‚ownie rzecz biorÄ…c, „sprzedajÄ…” kota w worku, by ten, który go zakupiÅ‚, skutecznie przekonaÅ‚ siÄ™, ale już po zakupie, że nie otrzymaÅ‚ nie tylko kota, ale nawet worka. Zyski, jakie powstajÄ… w piramidach finansowych, generowane sÄ… wyÅ‚Ä…cznie z wpÅ‚at nowo wstÄ™pujÄ…cych w skÅ‚ad struktury „frajerów”(nowych osób przystÄ™pujÄ…cych do systemu), którzy zwiÄ™kszajÄ… jedynie formÄ™ przepÅ‚ywu gotówki, a w rezultacie od „frajerów” jÄ… wyciÄ…gajÄ…, czyli kradnÄ… za zgodÄ… „frajera”. PieniÄ™dzy w piramidach ma wiÄ™cej zawsze ten najwyżej, który najwiÄ™cej „frajerów” do oszukaÅ„czej struktury wprowadziÅ‚, czyli wÅ‚aÅ›ciciel systemu, któremu reszta podlega bezdyskusyjnie i tylko dlatego, że w systemie jest niżej. Aczkolwiek nazwa „piramida finansowa” sama w sobie jest zÅ‚em, oszustwem, kantem, to sama piramida bez dodatku finansowa, nie może stanowić zÅ‚a, bo jest zjawiskiem naturalnym od tysiÄ™cy lat istnienia Å›wiata, najstarszÄ… jego autentycznie istniejÄ…cÄ… formÄ… przestrzennÄ…. Absolutnie jednoznacznie stwierdzam, przyglÄ…dajÄ…c siÄ™ od poczÄ…tku powstawania piramid finansowych w Polsce, iż powstawaÅ‚y i powstaÅ‚y one pod kierownictwem i za przyzwoleniem rzÄ…dowo parlamentarnych oszustów – rzezimieszków-przestÄ™pców, by nie tylko zniechÄ™cić, ale skutecznie wybić z gÅ‚owy polskiemu Narodowi i SpoÅ‚eczeÅ„stwu, każdy rodzaj zdrowego i uczciwego marketingu, mieszajÄ…c celowo oba pojÄ™cia dla swych prywatnych mafijnych interesów, każdy marketing nazywajÄ…c piramidÄ… finansowÄ… i podawać przykÅ‚ady faktycznego ich istnienia przez siebie stworzonych, które, na co dzieÅ„ widoczne sÄ… nawet dla osób niewidomych. W ten sposób prosperowaÅ‚y doskonale zÅ‚odziejsko - mafijne firmy - piramidy finansowe, - które do dzisiaj skutecznie obrzydziÅ‚y sÅ‚owo marketing i opiniÄ™ o nim samym 97 procentom ludnoÅ›ci Polski, na tyle skutecznie mieszajÄ…c w już wymieszanym, że do dzisiaj trudno jest wytÅ‚umaczyć caÅ‚kiem normalnemu Å›miertelnikowi, co jest dobre, - czytaj: marketing, a co jest bee, – czytaj: piramida finansowa, i czym jedno od drugiego siÄ™ różni? Jest to celowa robota rzÄ…dowo parlamentarnej mafii, by uniemożliwić ludziom odejÅ›cie od standardów i wyzwolenie siÄ™ z nowoczesnej formy elektronicznego niewolnictwa, w jakiej wszyscy tkwimy, z wyjÄ…tkiem rzÄ…dowo parlamentarnej bandyckiej mafii i różnych jej przydupasów. Ale po kolei. Stworzono, wiÄ™c do skutecznych dziaÅ‚aÅ„ przestÄ™pczych, nastÄ™pujÄ…ce podmioty (wymieniÄ™ poniżej te tylko , które pamiÄ™tam) , by ludzi wyczyÅ›cić z gotówki, a nastÄ™pnie zrzucić winÄ™ na celowo upoÅ›ledzonych merytorycznie Polaków w zakresie pojÄ™cia piramida finansowa, którÄ… okreÅ›lano każdy rodzaj zdrowego marketingu, który w Å›wiecie (poza PolskÄ…), przynosiÅ‚ ludziom sukcesy, wynoszÄ…c, - co bardziej zdolnych marketingowo, - na marketingowy piedestaÅ‚ ludzkiego TOPU, tylko jedynÄ… metodÄ…, uczciwego marketingu, możliwego do osiÄ…gniÄ™cia, na uczciwej drodze do prawdziwej wolnoÅ›ci, - finansowej również!!!. Wypuszczono, wiÄ™c z olbrzymiÄ… premedytacjÄ… takie przestÄ™pcze już w zaÅ‚ożeniu stwory, dla celowego czynienia ludzkiej krzywdy i stworzono bezpieczne prawo, w celu unikniÄ™cia odpowiedzialnoÅ›ci w przypadku ujÄ™cia przestÄ™pców, stworami tymi zarzÄ…dzajÄ…cych. ByÅ‚y to, (z tych, co pamiÄ™tam, bo caÅ‚y bagaż tysiÄ™cy stron notatek osobistych zaginÄ…Å‚),:
- w 1989roku powstała Bezpieczna Kasa Oszczędności, założyciel Lech Grobelny
- 1991 roku Galijski Trust Kapitałowy, założyciel Kotarba
- 1992 roku powstał Imholdex pod wodzą, niestety pamiętam tylko imię Wojtek, który to system zajmował się udzielaniem pożyczek systemem argentyńskim, który można było niby przeskoczyć za odpowiednią opłatą? Nikt pożyczki nie zdążył uzyskać, kiedy po zwinięciu kilkudziesięciu milionów pan Wojtek i dwóch przydupasów ulotniło się trwale ze Śląska w niewiadomym kierunku
- 1993 rok, z pod ziemi wyrósÅ‚ Skyline, pamiÄ™tam, iż zaÅ‚ożyciel na imiÄ™ miaÅ‚ Mariusz i miaÅ‚ trzech pomagierów. WstÄ™p kosztowaÅ‚ 1800 marek niemieckich, ale kiedy po roku dobrego samopoczucia ciÅ›nienie wzrosÅ‚o do wyjazdów do Poznania po kilka autokarów frajerów w każdÄ… kolejnÄ… niedzielÄ™ z terenu caÅ‚ej Polski, choć cena za „dobrobyt” wzrosÅ‚a (spodziewanie jednak) do 2300 tych samych marek, frajerów w cale nie byÅ‚o mniej.
- 1999 rok, powstała Warszawska Grupa Inwestycyjna, dopiero w 2006 roku nastąpił krach (upadek) i na 300mln zł ludzi oszukanych.
- W miÄ™dzyczasie, przeÅ‚om 1999/2000 roku przyfrunÄ…Å‚ do nas z Niemiec Innoflex Sp. z ogromnÄ… odpowiedzialnoÅ›ciÄ… (telefonia stacjonarna) , którym na naszym terenie zajÄ…Å‚ siÄ™ Waldemar …?. Nazwiska nie pamiÄ™tam. Ciekawe zjawisko i nie wiem do dzisiaj jak je nazwać. PuÅ›ciÅ‚, Innoflex z torbami partnerów na setki tysiÄ™cy zÅ‚otych pojedyncze osoby, których na terenie kraju trochÄ™ byÅ‚o, podczas gdy klienci abonamenci, z zysków wieloletnich byli zadowoleni. TPSA zostaÅ‚a tak wyrolowana, że firma Innoflex po czterech latach dobrego samopoczucia wyemigrowaÅ‚a, a klienci abonamenci korzystali jeszcze rok niemal, „na friko”, za darmo z usÅ‚ug telekomunikacyjnych. Partnerzy oszukani przez Niemca, w 2007 roku wytoczyli proces za poÅ›rednictwem niemieckiego mecenasa wÅ‚aÅ›cicielom firmy. Nie znam finaÅ‚u, straciÅ‚em kontakt nie przystÄ™pujÄ…c do ogólnego protestu. PamiÄ™tam wiele jeszcze nazw różnych polskich i nie polskich tworów w Polsce, których niestety bez skradzionych notatek nie umiem umiejscowić w czasie, podać rodzaju oszustwa, czy zaÅ‚ożyciela, - a raczej tajnego mianowanego, - z ramienia rzÄ…dowo parlamentarnej najbardziej przestÄ™pczej mafii, jakÄ… można sobie wyobrazić!!! W Å›ród nich byÅ‚y takie jak: Titan, WTX, Centrum Innowacyjno OddÅ‚użeniowe, X-plosion, Fundusz Global Investment, Parobankowe Centrum Finansowe, Polska Grupa KapitaÅ‚owa Kredyt, Pomocna Pożyczka, Netmark, Akces System, trudny do zaszeregowania, choć absolutnie zÅ‚odziejski Provident, czy wreszcie rarytas, Tuska osiÄ…gniÄ™cie Amberd Gold, który krachnÄ…Å‚ niby w 2013 roku, a za którego zÅ‚odziejstwa (11tys. ludzi okradzionych na 700mln zÅ‚, z gwarancjÄ… rzÄ…dowÄ…, wspieranÄ… skutecznie i wÅ‚aÅ›ciwie zapewne pÅ‚atnÄ… rolÄ… syna Tuska, który jak pozostali winni w sprawie), do dzisiaj rozliczony nie zostaÅ‚ za udziaÅ‚ w najwiÄ™kszej na skalÄ™ nie tylko Polski piramidzie finansowej. ByÅ‚o jeszcze kilkudziesiÄ™ciu innych zÅ‚odziei, piramid finansowych, które znaÅ‚em z nazwy, skutecznie czyszczÄ…cych kieszenie, z reguÅ‚y biednym przecież Polakom. Jak widać, w Polsce niby demokratycznej, - w ten specyficzny niby demokratyczny sposób, - można?. Trzeba tylko z odpowiednio wysokiego fotela na demokracjÄ™ polskÄ… spoglÄ…dać, choć niekoniecznie demokratycznym okiem. Przepraszam za ewentualne niedociÄ…gniÄ™cia chronologiczno pamiÄ™ciowe i inne, w caÅ‚oÅ›ci treÅ›ci historycznych bÄ…dź, co bÄ…dź wydarzeÅ„.
Piramida finansowa to taki stwór, który choć w istocie rzeczy piramidę przypomina, bo na najwyższym poziomie są umiejscowione osoby pierwsze chronologicznie czasowo do stworu przyjęte, które utrzymywane są przez warstwy chronologicznie czasowo niższe, później do systemu przyjęte i kolejne, następne osoby. Wszystko funkcjonuje i kręci się jak w kieracie, dopóty trwa nieprzerwany dopływ nowych klientów do stworu!. Kiedy systematyczny dopływ nowych ludzi zaczyna szwankować, kadra (ci na górze, zwykle właściciele systemu) dzielą między siebie zarobione dotychczas pieniądze i znikają, - konstrukcja piramidy zaczyna się chwiać, rozpadać, a sama piramida tracąc równowagę upada, rozsypując się zupełnie.

ReasumujÄ…c: Piramida finansowa to struktura, w której zysk najczęściej wyÅ‚Ä…cznie wÅ‚aÅ›cicieli lub zarzÄ…dzajÄ…cych systemem, zależy od wpÅ‚at osób niżej pod nimi zapisanych. „Towarem” czy też „produktem” jest wyÅ‚Ä…cznie obietnica zysków pieniężnych uczestnikom, za zwerbowanie do udziaÅ‚u nowych osób, z których część aktywna, bliżej nieokreÅ›lone (czasem, choć rzadko okreÅ›lone) zyski osiÄ…gnąć może. (Patrz wyżej sprzedaż kota w worku!)

Jest kilka firm sieciowych typowo marketingowych, które w różnych kolejach swych nieÅ‚atwych losów, z różnych, jednak nieuczciwych i premedytacyjnych wzglÄ™dów czasowych jednak, z nieuczciwoÅ›ci zabÅ‚ysnęło, i choć skutecznie, to jednak niezbyt bÅ‚yskotliwie i niezbyt lojalnie wobec partnerów, delikatnie rzecz nazywajÄ…c. Tymi marketingami jak siÄ™ później okazywaÅ‚o, zarzÄ…dzali przydupasy rzÄ…dowców i parlamentarzystów w Polsce, by celowo sprzeniewierzać dziaÅ‚alność uczciwych przedsiÄ™wzięć marketingowych, w celu psucia i faÅ‚szowania ich dobrych opinii dla ciÄ…gÅ‚ego ogÅ‚upiania polskiego narodu i spoÅ‚eczeÅ„stwa w zakresie wszystkiego, co z marketingiem zwiÄ…zane. Nie wymieniÄ™ ich nazwy( to duże, znane i uznane w Å›wiecie caÅ‚ym MLMy poza PolskÄ… cieszÄ…ce siÄ™ szacunkiem i wiarygodnoÅ›ciÄ… marketingi), ponieważ część z nich zrehabilitowaÅ‚a siÄ™ już, wobec swych partnerów za niedociÄ…gniÄ™cia finansowe i inne kanty w Polsce jedynie z premedytacjÄ… czynione, a pozostaÅ‚ym, możliwość rehabilitacji pozostawiam w nadziei, iż niebawem nastÄ…pi, bÄ…dź może nastÄ™puje już. Ostatnio, w r.2013w jednym z nich, zmieniona zostaÅ‚a osoba zarzÄ…dzajÄ…ca w Polsce firmÄ…, skÄ…d innÄ…d niemieckiej narodowoÅ›ci. Już sÄ… pozytywne zmiany w funkcjonowaniu firmy o szeroko uznanej pozycji Å›wiatowej (dziaÅ‚a pozytywnie dzisiaj w 36 krajach Å›wiata). Ta nieuczciwość, to również wykonywanie mafijnych poleceÅ„ na rzecz podważania wiarygodnoÅ›ci najbardziej znanych w Å›wiecie marketingów, poza obszarem Polski, o dziwo, dziaÅ‚ajÄ…cych uczciwe do cna!. W Takich okolicznoÅ›ciach dziaÅ‚ajÄ… w Polsce marketingi, nawet te najlepsze, najwiÄ™ksze, najuczciwsze, bo w takich specyficznych warunkach przestÄ™pczej jak wszystko w Polsce, demokracji, przyszÅ‚o im w brew wszystkiemu nienormalnemu, niby normalnie funkcjonować. Bo w Polskiej specyficznej demokracji, paÅ„stwowej odpowiedzialnoÅ›ci i opiekuÅ„czoÅ›ci:, jeżeli ktoÅ› komuÅ› coÅ›, wzglÄ™dnie nikt nikomu nic, to sprawa przedstawia siÄ™ tyle o ile…!. I karać nie ma, za co, choć normalnie karać należy i karać trzeba!.

W zdrowych zupełnie sieciach marketingu wielopoziomowego, sieciowego, jest zasadniczo różnie i inaczej aniżeli w piramidzie finansowej i np. tak, że osoba na niższym poziomie w przykładowo wziętej jakiejś uczciwej marketingowej strukturze, może uczciwie zarobić więcej (czasem o wiele więcej) od osoby, w tej samej uczciwej strukturze umiejscowionej wyżej i nie w tym nic nieprawidłowego, nieuczciwego, albo choćby nadzwyczajnego. W uczciwie skrojonym planie marketingowym nie jest ważne, na jaki poziom marketingowy i w jakim czasie do systemu zostajesz włączony. Szanse na awans finansowy masz równe z innymi, nawet tymi, którzy w tym samym systemie znaleźli się wiele lat przed Tobą. Płaci, bowiem nieprzekupny i jednakowy dla wszystkich system finansowy, zawsze on(!), nie jego właściciel, wyłącznie za to, co wypracowałeś i wszystkim równo!!!!!. To tylko jeden z fenomenów uczciwego planu finansowego nazywanego marketingiem. Masz takie same jak każda inna w systemie szanse na awans i jak wszystkie inne w systemie osoby, twój wkład własny jest identyczny z wkładem innych osób w tym samym systemie i polega na zakupie tego samego, co inni narzędzia pracy przez system uznanego, różnie nazywanego jedynie. Każdy uczciwy marketing polega na przepływie towarów bądź usług i rozbudowie sieci partnerów własnych, a nie jak w piramidzie finansowej, na jak najliczniejszym werbunku, jak największej liczby nowych osób do systemu, który to system sprzedaje czasem holendernie drogie powietrze, bądź, co bądź do oddychania jedynie, na świecie jak do tej pory ogólnie bezpłatne jeszcze dostępne. Jak długo nie wiadomo. Bo świat cały, coraz bliżej ku naszej formie tzw. demokracji zmierza, nie odwrotnie!!!

Zarobki w marketingu wielopoziomowym są zależne tak naprawdę od własnego czasowego i intelektualnego zaangażowania, dokładnym powielaniu czynności programem struktury narzucanych, - i czym dokładniej powielanych tym lepiej, - uczestniczeniu w ogromnej gamie różnorodnych szkoleń, często zależnych od posiadanego stopnia marketingowego wtajemniczenia, - tym samym, więc, ciągłym rozwijaniu własnej osobowości, w dążeniu do ciągłego awansu w ramach struktury, ale także by stanowić coraz doskonalszy wzór, dla nowych osób do systemu zapraszanych. Dochody partnerów w marketingu wielopoziomowym, dzięki odpowiednio skrojonym systemom finansowym, - w jednym systemie lepiej, w innym systemie gorzej, ale w każdym z nich jednakowo, - sprawiedliwie dzielony jest zależnie od wkładu pracy, ale też zgodnie z założonym dla całej struktury marketingowej obowiązującego w jednakowym stopniu, czyli identycznie, jednym i tym samym, wszystkich uczestników programu obowiązującym, planem finansowym przedsięwzięcia.
Choć każdy plan finansowy różnych marketingowych struktur jest różny, to w obrębie jednej struktury, dla wszystkich jej członków, jest identyczny, bo powielany!. Potwierdzam to 25 cio letnim doświadczeniem udziału bezpośredniego i pośredniego w kilkudziesięciu z nich, różnych branży, różnej wielkości i różnych z nazwy. W ten oto sposób system finansowy przedsięwzięcia jednoznacznie eliminuje jakiekolwiek niedomówienia płacowe, których wszędzie indziej jest bez liku, poza jedynym marketingiem, wielopoziomowym również, a nawet szczególnie!.
Nie bez kozery, w śród osób znających marketingowe prawa nimi sterujące, panuje jednoznacznie i wielokrotnie potwierdzany marketingową rzeczywistością pogląd, iż nie istnieje, - poza marketingiem wielopoziomowym, - system, który w absolutnie najuczciwszy na świecie, uczciwie również określony i zapisany sposób, pozwala zarabiać tak duże, uczciwe pieniądze, w dodatku w wielu systemach dziedziczone (!), co tylko słowo to pozytywnie oznaczać może. Tyle, tylko tyle i aż tyle, ale nareszcie podane w sposób jednoznacznie zrozumiały, jasny i klarowny.
A teraz bezpośrednie porównanie złych, z dobrymi stronami obu przedstawionych pojęć.

Reasumując dalej temat piramidy finansowej punktuję jej sześć grzechów głównych (stron wyłącznie złych, negatywnych), kontrastując je z dobrymi w tym samym temacie stronami marketingu, dla lepszej widoczności owych różnic:

1. Piramida finansowa posÅ‚uguje siÄ™ „sprzedażą” lawinowÄ… powietrza, ponieważ, systemy te nie wprowadzajÄ… do sprzedaży produktów żadnych, albo dziaÅ‚ajÄ… pod pozorem sprzedaży jakiegoÅ› produktu, w dodatku po bardzo zawyżonej cenie.

=MLM. Każdy uczciwy marketing polega na przepływie sprzedaży towarów bądź usług i rozbudowie sieci partnerów własnych, a nie jak w piramidzie finansowej, na jak najliczniejszym werbunku, jak największej liczby nowych osób do systemu, który to system sprzedaje czasem holendernie drogie powietrze, bądź, co bądź do oddychania jedynie, na świecie jak do tej pory ogólnie bezpłatnie jeszcze dostępne.
1.
Zyski, jakie powstajÄ… w piramidach finansowych, generowane sÄ… wyÅ‚Ä…cznie z wpÅ‚at nowo wstÄ™pujÄ…cych w skÅ‚ad struktury „frajerów”, którzy zwiÄ™kszajÄ… jedynie formÄ™ przepÅ‚ywu gotówki, a w rezultacie od „frajerów” jÄ… wyciÄ…gajÄ…, czyli kradnÄ…, za zgodÄ… „frajera”. PieniÄ™dzy w piramidach ma wiÄ™cej ten wyżej, który wiÄ™cej „frajerów” do oszukaÅ„czej struktury wprowadziÅ‚, z reguÅ‚y wÅ‚aÅ›ciciel, bÄ…dź wÅ‚aÅ›ciciele. W piramidzie finansowej, jeżeli dokonywana jest jakakolwiek wypÅ‚ata ewentualnych należnoÅ›ci, to dokonujÄ… jej wÅ‚aÅ›ciciele zÅ‚odziejskiego systemu, wg wÅ‚asnego chwilowego zupeÅ‚nie uznania i tylko, dlatego, by „frajerów” za szybko nie wystraszyć przed ucieczkÄ… z systemu!

=MLM. W marketingowej strukturze, uczciwie zarobić więcej (czasem o wiele więcej) może nawet osoba dopiero do systemu przystępująca, od osoby, w tej samej uczciwej strukturze umiejscowionej wyżej i nie w tym nic nieprawidłowego, albo choćby nadzwyczajnego. W uczciwie skrojonym planie marketingowym nie jest ważne, na jaki poziom marketingowy i w jakim czasie do systemu zostajesz włączony. Szanse na awans finansowy masz równe z innymi, nawet tymi, którzy w tym samym systemie znaleźli się wiele lat przed Tobą. Płaci, bowiem nieprzekupny i jednakowy dla wszystkich system finansowy, - wg wypracowanych i zapisanych osiągnięć, - zawsze on(!), nigdy jego właściciel!.

3. Absolutnie jednoznacznie stwierdzam, przyglÄ…dajÄ…c siÄ™ od poczÄ…tku powstawania piramid finansowych od, wewnÄ…trz, iż powstawaÅ‚y i powstaÅ‚y one pod kierownictwem i za przyzwoleniem rzÄ…dowo parlamentarnych oszustów – rzezimieszków, by nie tylko zniechÄ™cić, ale skutecznie wybić z gÅ‚owy polskiemu Narodowi i SpoÅ‚eczeÅ„stwu, każdy rodzaj zdrowego i uczciwego marketingu, mieszajÄ…c celowo oba pojÄ™cia dla swych prywatnych mafijnych interesów, każdy marketing nazywajÄ…c piramidÄ… finansowÄ… i podajÄ…c przykÅ‚ady faktycznego ich istnienia, które, na co dzieÅ„, widoczne sÄ… nawet dla osób niewidomych

=MLM. Celowe mieszanie pojęć i oszukańcze pranie mózgów znakomitej, bo ponad 95cio procentowej większości polskiego społeczeństwa, dokonywane z premedytacją i dokładany do tego jeszcze jest fałsz, medialnej manipulacji faktami!!!
3 Jest to celowa robota rządowo parlamentarnej mafii, by uniemożliwić ludziom odejście od standardów i wyzwolenie się z nowoczesnej formy elektronicznego niewolnictwa, w jakiej wszyscy tkwimy, z wyjątkiem rządowo parlamentarnej mafii i różnych jej przydupasów.

=MLM. Dokładnie jak w pkt. 3
4 Piramida finansowa to taki stwór, który choć w istocie rzeczy piramidę przypomina, bo na najwyższym poziomie są umiejscowione osoby pierwsze chronologicznie czasowo do stworu przyjęte, które utrzymywane są przez warstwy chronologicznie czasowo niższe, później do systemu przyjęte i kolejne, następne osoby. Wszystko funkcjonuje i kręci się jak w kieracie, dopóty trwa nieprzerwany dopływ nowych klientów stworu!. Kiedy systematyczny dopływ nowych ludzi zaczyna szwankować, kadra (ci na górze) dzielą między siebie zarobione dotychczas pieniądze i znikają, - konstrukcja piramidy zaczyna się chwiać, rozpadać, a sama piramida tracąc równowagę upada, rozsypując się zupełnie i trwale!. Pieniądze, w tych systemach, są jedynym środkiem obrotowym???

=MLM. W marketingu sieciowym członkowie tej samej struktury, położeni są na tej samej płaszczyźnie płatniczej, którą jest program finansowy firmy. Jeżeli nie wypracowałeś w ściśle określonym okresie obliczeniowym (różnym dla różnych marketingów) wypłaty zwanej w marketingu prowizją, - za ten okres i tylko za ten, - nie otrzymujesz jej! Nie pracowałeś (wolno Ci!), nie zarobiłeś. W kolejnym, lub następnym, czy dalszym, masz możliwość przyłożyć się bardziej do pracy i każde poprzednie straty zarobkowe uzupełnić, dogonić, a nawet przegonić, nawet znacznie. Jak pracowałeś, ile wypracowałeś, tak uczciwy system finansowy zapłacił. Zawsze i nieodwołalnie. Nawet gdybyś nie chciał!!! Ten rodzaj struktury nigdy nie upadnie, bo obraca konkretnym towarem, albo konkretną usługą, nie powietrzem, albo pieniędzmi. Pieniądze w tych systemach są tylko środkiem płatniczym, nie obrotowym!.
5 Piramida finansowa to struktura, w której zysk każdej osoby w strukturze zależy od wpÅ‚at osób niżej pod niÄ… zapisanych. „Towarem” czy też „produktem” jest wyÅ‚Ä…cznie obietnica zysków pieniężnych uczestnikom, za zwerbowanie do udziaÅ‚u nowych osób, z których część aktywna, bliżej nieokreÅ›lone (czasem, choć rzadko okreÅ›lone) zyski osiÄ…gnąć może. (Patrz wyżej sprzedaż kota w worku!)

=MLM. Zarobki w marketingu wielopoziomowym są zależne tak naprawdę od własnego czasowego i intelektualnego zaangażowania, dokładnym powielaniu czynności programem struktury narzucanych, - i czym dokładniej powielanych tym lepiej, - uczestniczeniu w ogromnej gamie różnorodnych szkoleń, często zależnych od posiadanego stopnia marketingowego wtajemniczenia, tym samym, więc, ciągłym rozwijaniu własnej osobowości, w dążeniu do ciągłego awansu w ramach struktury, ale także by stanowić coraz doskonalszy wzór, dla nowych osób do systemu zapraszanych. Dochody partnerów w marketingu wielopoziomowym, dzięki odpowiednio skrojonym systemom finansowym, - w jednym systemie lepiej, w innym systemie gorzej, ale w każdym z nich jednakowo sprawiedliwie dzielony jest zależnie od wkładu pracy, ale też zgodnie z założonym dla całej struktury marketingowej obowiązującego w jednakowym stopniu, czyli identycznie, jednym i tym samym, wszystkich uczestników programu obowiązującym, planem finansowym przedsięwzięcia.

W przypadku, gdybyś na jakiekolwiek ze swoich dotychczasowych wątpliwości, zadowalającego wyjaśnienia nie otrzymał, pisz na adres : intermarkbis@wp.pl

Zdzisław Wojciechowski, Anglia (15..05.2014)


Dodatkowe informacje od Wolnej Encyklopedii, które poniżej przytaczam, cytując je w całości.

Piramida finansowa[edytuj]

Z Wikipedii, wolnej encyklopedii
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
Piramida finansowa – struktura finansowa, w której zysk konkretnego uczestnika jest bezpoÅ›rednio uzależniony od wpÅ‚at późniejszych uczestników, stojÄ…cych niejako niżej w tej strukturze[1]. Od nazwiska twórcy pierwszej w historii piramidy finansowej Charlesa Ponziego struktura zwana jest także „schematem Ponziego”[2].

Spis treści
[ukryj]
• 1 Mechanizm funkcjonowania piramidy finansowej
• 2 PrzykÅ‚ady najbardziej znanych piramid finansowych
• 3 Przepisy karne w Polsce
• 4 Zobacz też
• 5 Przypisy

Mechanizm funkcjonowania piramidy finansowej[edytuj | edytuj kod]


Schemat ilustrujący przypadek piramidy finansowej, której każdy uczestnik zobowiązany jest do zwerbowania sześciu nowych















Mechanizm działania piramid finansowych polega na pozyskiwaniu przez ich założycieli jak największej liczby uczestników, którzy zachęceni obiecywanymi zyskami, wpłacają pieniądze organizatorom. Rzadko faktycznie świadczone są usługi finansowe. Założyciele namawiają zwykle ich uczestników do werbowania kolejnych osób. Z tego powodu piramidy finansowe są z góry skazane na upadek, bowiem system wymaga lawinowego dopływu nowych uczestników, a możliwości takie są z przyczyn oczywistych ograniczone. Hipotetyczna piramida, która wymagałaby zwerbowania przez każdego uczestnika sześciu kolejnych, już na dziesiątym jej poziomie musiałaby mieć liczbę uczestników większą o 60% od liczby mieszkańców Polski, a na trzynastym poziomie liczbę uczestników znacznie większą od liczby mieszkańców świata[1].
Struktura istnieje wiÄ™c dopóty, dopóki suma wycofywanych przez uczestników pieniÄ™dzy jest niewielka w stosunku do napÅ‚ywajÄ…cych do systemu nowych Å›rodków. Zgodne z ustaleniami wypÅ‚aty Å›rodków pierwszym uczestnikom piramidy usypiajÄ… czujność kolejnych, liczÄ…cych na rzekomo Å‚atwe, pewne i wysokie zyski. Im bardziej organizatorom udaje siÄ™ wydÅ‚użyć okres nowych wpÅ‚at i im wiÄ™cej ma ona poziomów, tym wiÄ™cej uczestników jest poszkodowanych w chwili jej upadku – czÄ™sto tracÄ… oni wiÄ™kszość lub nawet caÅ‚ość powierzonych Å›rodków[1].
Klasyczne piramidy finansowe można poznać po tym, że otwarcie wskazują na to, że jedynym źródłem zysków uczestników są wpłaty od kolejnych osób. Mechanizm ich działania jest jednak często maskowany za pomocą pozornego oferowania inwestycji w określone aktywa (np. nieruchomości, metale szlachetne). Bardzo często zdarza się, że uczestnicy orientują się, że zostali oszukani dopiero wówczas, gdy organizator ma trudność w regulowaniu zobowiązań, lub wręcz wtedy, gdy piramida upada[1].
Piramidy finansowe w czystej postaci występują rzadko. Zwykle pojawiają się w krajach, w których instytucje finansowe są słabo rozwinięte, a wiedza społeczeństwa na temat finansów jest mała[3].

Przykłady najbardziej znanych piramid finansowych[edytuj | edytuj kod]

Pionierem w organizowaniu piramid finansowych byÅ‚ Amerykanin pochodzenia wÅ‚oskiego Charles Ponzi, który zbudowaÅ‚ takÄ… strukturÄ™ finansowÄ… w Bostonie w 1920 roku. OszukaÅ‚ swoich klientów na kwotÄ™ 15 milionów dolarów. Od jego nazwiska przyjÄ™to alternatywnÄ… nazwÄ™ używanÄ… na okreÅ›lenie piramidy finansowej – „schemat Ponziego”[2].
Największą piramidą finansową na świecie była piramida Madoffa, stworzona przez Bernarda Madoffa. Jego piramida była elitarną strukturą, ściągającą bogatych inwestorów. Upadła w szczycie kryzysu w 2009 roku. Wówczas liczyła ok. 5 tys. uczestników, którzy wnieśli do niej ok. 65 miliardów dolarów. Śledztwo wykazało, że przez ostatnie 13 lat jej istnienia wpłaty od uczestników nie były w żaden sposób inwestowane. Madoff został skazany na 150 lat więzienia[1].
W okresie transformacji systemowej powstaÅ‚y dwie najbardziej znane polskie piramidy tego typu w tym czasie (jednak o niewielkiej skali na tle innych krajów). W październiku 1989 roku rozpoczęła dziaÅ‚alność Bezpieczna Kasa OszczÄ™dnoÅ›ci zaÅ‚ożona przez Lecha Grobelnego. Oferowane przez niÄ… oprocentowanie siÄ™gaÅ‚o nawet 300 proc. rocznie[4]. W latach 1991–1992 dziaÅ‚aÅ‚ Galicyjski Trust KapitaÅ‚owo-Inwestycyjny, zaÅ‚ożony przez StanisÅ‚awa KotarbÄ™[3].
W Rosji dużą popularnoÅ›ciÄ… cieszyÅ‚y siÄ™ piramidy finansowe tworzone przez Siergieja Mawrodiego – w latach 90. dziaÅ‚aÅ‚o przedsiÄ™biorstwo MMM, a jego kontynuacjÄ… byÅ‚a m.in. firma MMM-2011. Mawrodi wymyÅ›liÅ‚ wirtualnÄ… walutÄ™ nazwanÄ… MAWRA, na którÄ… przeliczano pieniÄ…dze, przekazywane w peÅ‚nej konspiracji przez uczestników piramidy (wartość tej waluty zależaÅ‚a od kondycji piramidy i byÅ‚a tym wyższa, im wyższe byÅ‚y nowe wpÅ‚aty)[5].
Krachy piramid finansowych prowadzą niekiedy do niepokojów społecznych, np. wiosną 1997 roku miała miejsce tzw. albańska rewolucja piramidowa.

Przepisy karne w Polsce[edytuj | edytuj kod]

W Polsce organizowanie bądź kierowanie systemem sprzedaży lawinowej jest czynem nieuczciwej konkurencji zagrożonym karą pozbawienia wolności od 6 miesięcy do 8 lat wg art. 24a Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji z 16 kwietnia 1993 r. [6] Wprowadzenie uczestników piramidy finansowej w błąd co do faktycznego mechanizmu funkcjonowania takiej struktury, w celu skłonienia ich do wniesienia środków finansowych, może wyczerpywać znamiona przestępstwa oszustwa określonego w art. 286 § 1. Kodeksu karnego. Przemilczanie przez organizatora w dokumentacji instrumentu finansowego informacji, które mają istotne znaczenie dla nabywającego wyczerpuje znamiona art. 311 Kodeksu karnego. Karalne jest także samo nielegalne zarządzanie aktywami. Art. 178 ustawy o obrocie instrumentami finansowymi przewiduje możliwość nałożenia grzywny do wysokości 5 milionów złotych, [7] zaś art. 99 ust. 1 i 2. ustawy o ofercie publicznej przewiduje kary finansowe lub pozbawienia wolności. [8] Na podstawie art. 171 ust. 1 ustawy Prawo bankowe karze do 5 milionów złotych lub pozbawienia wolności do lat 3 podlega w Polsce prowadzenie działalności para bankowej polegającej na udzielaniu kredytów, pożyczek pieniężnych lub obciążaniu ryzykiem tych środków w inny sposób[1].

Mój przypis do powyższego tekstu całościowego: Przepisy karne w Polsce realizowane nie są, co widać na bardzo wielu przykładach, łącznie z przykładem największego piramidalnego legalnego złodziejskiego przedsięwzięcia, jakim niewątpliwie jak na razie i do tej pory Amberd Gold, z 11 tys. ludzi przez niego wykorzystanych, a więc poszkodowanych (okradzionych) i siedmiuset milionami skradzionych ludziom w sposób prawnie legalny pieniędzy, dzięki złodziejowi Tuskowi i jego przestępczej bandzie, rządowo parlamentarnej, przestępczej i zabójczej mafii! To tylko jeden z tysięcy przykładów codziennego stosowania bezprawia, w polskim nieporozumieniu, demokracją niesłusznie nazywanym!!!

Przechodzimy do dalszego naturalnego wątku najuczciwszego rodzaju pracy, jakim bez najmniejszych wątpliwości jest każdy rodzaj dobrze skrojonego i uczciwie prowadzonego planu finansowego, - marketingu!.

Marketing, - w dosłownym tłumaczeniu oznacza między innymi: plan, zamiar, zamierzenie, koncepcję, przemyśliwanie, kalkulacje, opracowanie, program, wytyczne, harmonogram, schemat, scenariusz, scenopis, - ma jeszcze wiele innych znaczeń, - ale te wymienione właśnie, idealnie dają się powiązać z tematem metod zarabiania pieniędzy, który jest myślą przewodnią tego wydania i najbardziej obiektywnie trafnie oddają jego faktyczne znaczenie.

Jedno sÅ‚owo „Marketing” i tak wiele bardzo poważnych okreÅ›leÅ„ skÅ‚adajÄ…cych siÄ™ na jego znaczenie!. To Å›wiadectwo rzeczywistych możliwoÅ›ci i wartoÅ›ci kryjÄ…cych siÄ™ pod tym hasÅ‚em!!! Faktycznych realnych metod możliwych do wykorzystania przez wszystkich i przez każdego z nas osobna!. Jedynym przykrym i smutnym faktem jest to, że nie każdy jednak potrafi, albo chce w swoim życiu je wykorzystać, zagospodarować!!!. Aby to zrobić, trzeba poznać prawdÄ™ o czymÅ›, w czym chciaÅ‚oby siÄ™ uczestniczyć. A z tym, w naszym zdezelowanym na każdym froncie kraju, jest gorzej aniżeli źle, jak wykazaÅ‚em.

W wielu miejscach poprzednich moich artykułów temat marketingu był podnoszony przeze mnie w różnych jego aspektach. Wszystkie one są jednakowo ważne. Zarówno te, które stanowią dewizę życiową jak i pozostałe, nie mniej wcale ważne!.

Wszystkie one, bowiem są wytycznymi, stanowią drogowskaz do zmiany warunków życiowych i zawsze w stronę jedynie lepszego wszystkich i każdego, kto zechce je wdrażać!.

Oczywiście jak wszystko w naszym życiu tak i ten rodzaj prawideł ma swoje uwarunkowanie w praktycznym ich stosowaniu, a w zasadzie jedno, fundamentalne, - bardzo łatwe do zrozumienia, zapamiętania i zastosowania!.

Zasadą tej niesamowicie aktywnej i wydajnej w sensie osiągnięć finansowej koncepcji życiowej, jest ścisłe stosowanie się do jej doktryn i wytycznych, wypływających bezpośrednio z praw naturalnych, z których wszystkie są absolutnie jasne logicznie i stanowią naturalną, odwieczną, nienaruszalną opokę, do wszelkich naszych życiowych działań i czynności!!!!!!!!!!. (***)

Tak proste, że często nie do uwierzenia(!), co stanowi jedną z zasadniczych przyczyn niepoważnego ich traktowania najczęściej, dlatego, że wspieramy się opiniami innych osób, których wyobrażenie obszernego, choć prostego marketingu jest żadne i znacznie czasem mniejsze od Twojego!!!.Także, dlatego, że niektórym z osób tych zależy nadal, byś o marketingu myślał zawsze niepozytywnie, - źle, byś nie mógł mieć lepiej od nich!

Na fundamencie uczciwego marketingu, - uczciwej koncepcji finansowej, - powstają najbardziej trwałe wartości, których wdrożenie i przestrzeganie musi ułatwić i w znacznym stopniu poprawić dotychczasowe warunki Twojego bytowania!!!.

Jest to inny zupełnie od standardowego sposób na życie znacznie od stereotypu wydajniejszy, skuteczniejszy, wartościowszy, znacznie bardziej opłacalny, - przy zachowaniu powyższego warunku, - ścisłego stosowania się do jego doktryn, ale jest także najbardziej uczciwym i najbardziej sprawiedliwym systemem, ze wszystkich znanych i stosowanych systemów finansowych świata!.

Znacznie bardziej atrakcyjny od wymienionych poprzednio metod zarobkowania, ponieważ zupełnie dobrze sprawdza się, jako źródło dochodu dodatkowego i w takiej formie stosowany być może równolegle obok wszystkich poprzednich systemów zarobkowania, ale także może stanowić jedyne, najdoskonalsze źródło utrzymania!. Staje się, bowiem wydajniejszy znacznie, kiedy wybieramy go, jako podstawową i jedyną formę zarabiania pieniędzy!. Sama praca jak każda inna. Nie będziesz jej wypełniał sumiennie, nie zarobisz!. Dodatkową jego zaletę stanowi zupełnie dowolny czas poświęcony na jej wykonanie, którego długość i porę określasz wyłącznie Ty, szef swojego biznesu, a nie, podporządkowany pracy niewolnik.

I jest jeszcze jedna bardzo zasadnicza miÄ™dzy nimi różnica. W tamtych stereotypach konwencjonalnych, miaÅ‚eÅ› tzw. bat nad gÅ‚owÄ…, który czuwaÅ‚ nad TwojÄ… systematycznoÅ›ciÄ… i wydajnoÅ›ciÄ… oraz korygowaÅ‚ bÅ‚Ä™dy, za które pÅ‚aciÅ‚eÅ› w różnej formie. W tym, wszystko to, jest w Twojej wyÅ‚Ä…cznie gestii, ale też, Ty indywidualnie ponosisz za wszystko peÅ‚nÄ… jednoosobowÄ… odpowiedzialność!. Dlatego tak dÅ‚ugo musisz siÄ™ nowego uczyć, powielać i znowu uczyć, by frycowego nie pÅ‚acić! PrawidÅ‚a, o których wyżej wspomniaÅ‚em sÄ… różne tak, jak różne sÄ… dziesiÄ…tki, dzisiaj już nawet setki różnych rodzajów zamierzeÅ„ biznesowych, - marketingów. SpróbujÄ™ podzielić je na grupy i okreÅ›lÄ™ ich znaczenie, dziaÅ‚anie, możliwoÅ›ci i uczciwość. Choć zrobiÄ™ to w jak najbardziej obiektywny sposób jak tylko jest to możliwe, proszÄ™ pamiÄ™tać, że jest to Mój podziaÅ‚ i Mój obiektywizm, wypÅ‚ywajÄ…cy jednak z ponad dwudziestu lat praktycznych w tym zakresie dziaÅ‚aÅ„. Jest on znacznie bardziej umocowany w swej zasadnoÅ›ci aniżeli każde inne pÅ‚ynÄ…ce z krótszego stażu i mniejszego zasiÄ™gu spojrzenie, zgodnie z wiekowÄ… sprawdzonÄ… reguÅ‚Ä…, - „tylko trening czyni mistrza”!.
Jeden z szablonów koncepcji biznesowych (a trochę tych szablonów jest), dzieli ludzi na dwie grupy: pierwszą, - do której zalicza niewolników, tanią siłę roboczą - etatowców klapkowych o ograniczonych horyzontach widokowych, którzy poza etatem nie widzą świata, tych, których szczytowym etatowym osiągnięciem miesięcznym jest zarobek w granicach jednego tysiąca pięciuset złotych polskich miesięcznie na dzień dzisiejszy(rok 2014), z jakimś niewielkim plusem w jedną i większym minusem w drugą stronę. Przedsięwzięcie finansowe nazywa ich uzasadnienie słusznie nosicielami mózgów, - i grupę drugą tych, których naczelnym zadaniem jest dbanie o dobre samopoczucie współmałżonka, dzieci i swoje również, tych, dla których rodzina stanowi dobro najwyższe. W tym szablonie nazywani są oni mózgów użytkownikami. Do tej grupy zaliczani są wszyscy, którzy w pierwszej grupie miejsca nie znaleźli. Należą do nich ci, których każdy rodzaj każdej wersji koncepcji biznesowej stawia znacznie wyżej pod względem tzw. Statusu, których większość marketingów bardziej chętniej do swego grona przyjmuje i w swoim gronie widzi, czasem pożąda. Patrzę na to trochę inaczej i uważam, że w każdym rodzaju scenariusza biznesowego, wszyscy absolutnie bez względu na kwalifikację, także powyższą, szanse mają równe. Żeby, więc zaistnieć w marketingu, nie ma znaczenia, kim jesteś i czym się dotąd zajmowałeś!. Tak jak wykształcenie nie świadczy o inwencji i wartości moralno etycznej i intelektualnej człowieka, tak żadne inne podziały warunkowe nie są w stanie obiektywnie ich oddać. Bezwarunkowy podział ludzi nie istnieje!. Według praw najwyższych, bowiem, wszyscy jesteśmy równi i szanse wszyscy również równe mamy!. Nie ma, więc znaczenia, z której grupy według powyższego podziału, człowieka posiądziemy, pozyskamy. To człowiek, sam, indywidualnie, musi określić swoje tematem zainteresowanie, a uczynić to może dopiero po zapoznaniu się z zagadnieniem, o czym w całej swej twórczości i wszędzie, piszę wystarczająco szeroko. Tylko jego pozytywna, ale też bezwarunkowo samodzielna decyzja zainteresowania tematem i przynajmniej chęci czynnego w nim udziału, może dać wyniki oczekiwane, a często nawet wyższe!. Decyzja samodzielna, dlatego, że każda inna nie będzie decyzją Twoją, a w temacie zarabiania pieniędzy tylko Twoja samodzielnie podjęta decyzja się liczy i zupełnie nieważne czy będzie ona na tak, czy też na nie!. Obie będą jednakowo właściwe, jeżeli podejmiesz je sam, jednoosobowo!. To Ty wreszcie, masz o swoim życiu decydować, zdecydować czy chcesz dalej pracować i egzystować, czy chcesz zarabiać pieniądze by żyć(?), - ale także decydować o tym, czy jak dotychczas, nadal również o życiu Twoim decydować będą i mają inni?!. Dotychczas tego nie zmieniłeś i co z tego wyszło?. Nie chcesz przecież ciągnąć dalej tej rozklekotanej fury?!. W tym podziale z założenia jednak słusznym(!), najważniejsza jest sprawa otwartości. Zawsze, bowiem z nosiciela mózgu, możesz stać się jego użytkownikiem, o czym w cyklu tym piszę i to jest w porządku, podobnie jak ze słusznym stwierdzeniem, że pieniądze zarabia się głową a nie rękoma, co jest jeszcze jednym bodźcem do natychmiastowej zmiany sytuacji, jeżeli wygląda ona w Twoim przypadku inaczej!. Ręce w przypadku zarabiania pieniędzy głowie mogą jedynie pomóc, gdy okażą się niezbędne, o czym gdzieś również już pisałem. W praktyce działań biznesowych wygląda to następująco. Jeżeli rękoma potrafisz zarobić trzydzieści złotych polskich na godzinę, to przy zastosowaniu głowy (rozumu, intelektu, odpowiedniej wiedzy), jesteś w stanie tą kwotę pomnożyć!. Jeżeli natomiast pracujesz głową i zarabiasz tysiąc złotych za tę samą godzinę pracy, to przy pomocy rąk, które czasem okazać się mogą niezbędne, możesz w tej samej godzinie zarobić dziesięć złotych polskich więcej, może nawet piętnaście złotych. Którą wersję zarobkowania wybierzesz, ta będzie Ci dawała, płaciła i podnosiła bądź nie, Twoją i rodziny stopę życiową?...!

Ile…(?), to już zależy wyÅ‚Ä…cznie od Ciebie, bo w marketingu możesz zawsze wiÄ™cej, bez niczyjej zgody!!!. (**)

Musisz przyjąć zasadę, która jednoznacznie nakazuje abyś w swych działaniach marketingowych nie sugerował się nigdy efektami poszczególnych elementów swych działań, ale patrzył i oceniał efekt końcowy zadania, które miałeś do wykonania! To on dopiero zaświadczy o celowości, bądź nie, zastosowania tych elementów, które do jego realizacji zastosowałeś!.

Jedną z najprostszych zasad, formuł, czyniących marketing czymś wyjątkowym odróżniających go bardzo wyraźnie od wszystkich innych sposobów zarabiania pieniędzy, jest pojęcie rekomendacji, - w przypadku marketingu, rekomendacji zaczarowanej, - wyjątkowej, bo zawsze płatnej!.

To najprostsza formuÅ‚a „qui pro quo”, co po przetÅ‚umaczeniu z jÄ™zyka Å‚aciÅ„skiego na jÄ™zyk polski oznacza „coÅ› za coÅ›”. Jeżeli Ty mnie w czymkolwiek pomożesz, to ja również pomogÄ™ Tobie, TwojÄ… pomoc wynagradzajÄ…c, - zawsze!.
A teraz pytanie. Czy jeżeli do banku, z którym zawarłeś korzystną Twoim zdaniem umowę kredytową lub inną, przyprowadzisz przyjaciela albo kilku, którzy zawrą z bankiem korzystną umowę podobną do Twojej, bank Ci coś za to zapłaci?. NIE!, tak samo jak setki, tysiące innych instytucji i firm!.

Tylko systemy marketingowe w pierwszym rzÄ™dzie wÅ›ród wieloÅ›ci różnych rodzajów prowizji, za tÄ… czynność pÅ‚acÄ… od samego już poczÄ…tku współpracy!. Czasem, nad wyraz wystarczajÄ…co dużo, jak na poczÄ…tek współpracy, na tzw. Stażu!. Dlatego wyżej napisaÅ‚em o „rekomendacji zaczarowanej”. To jedna, z wielu form, zarabiania pieniÄ™dzy w marketingowych systemach finansowych!.

Dzięki tej tylko idei marketingu, a jest ich przecież wiele, czynny udział w każdego rodzaju uczciwego marketingu jest największą dla wszystkich absolutnie szansą do generowania ponadprzeciętnych dochodów obok pensji czy z nią równolegle!!!.
To jest właśnie ta ogromna siła i moc omawianych systemów, które stawiane są ponad wszystkimi innymi możliwościami zarobkowania oczywiście wyłącznie wtedy, kiedy są uczciwe!.


Ten biznes jest tak fantastyczny i tak skonstruowany, że nie dopuszcza do produkcji ludzi przegranych, jeżeli tylko przestrzegają jego nienaruszalnych zasad, praw, doktryn i kanonów!!!.

Przegrani bÄ™dÄ… wyÅ‚Ä…cznie tam, gdzie zaczarowane sÅ‚owo marketing, sÅ‚użyć ma jedynie do produkcji oszustwa!!! Gdzie za wstÄ™p, czyli za powietrze nie za konkretny produkt trzeba zapÅ‚acić?!), a ukryte tzw. „progi” i inne trudnoÅ›ci tzw. awansowe, skutecznie uniemożliwiajÄ…ce zarabianie pieniÄ™dzy, zniechÄ™cÄ… nas wreszcie do dalszego w nich uczestnictwa!. Oby zniechÄ™cenie nadeszÅ‚o jak najszybciej w przypadkach oszustw!. BÄ™dzie to, bowiem doÅ›wiadczenie, które pomoże Ci w odnalezieniu marketingu, którego szukasz, - to tylko przeszkoda jedna z wielu na drodze poszukiwaÅ„, którÄ… jeżeli sam usunÄ…Å‚eÅ›, zaliczyÅ‚eÅ› na konto swoich na nowej drodze maleÅ„kich jeszcze, ale już sukcesów, - które wyÅ‚Ä…cznie hartujÄ… ducha i uodparniajÄ… na wstrzÄ…sy oraz niepowodzenia. Twojego ducha hartujÄ… i dodajÄ… odwagi na przyszÅ‚ość!. To tylko zmiana miejsca pracy, nic wiÄ™cej i nic mniej!.

Powinieneś wiedzieć o kolejnym paradoksie życiowym, z jakim musisz się zmierzyć, na który jednak masz wpływ zasadniczy. Otóż tak się niedorzecznie w naszym życiu dzieje, że prawie zawsze decydujemy się na wybór przyjemności krótkotrwałych, których następstwem są długotrwałe niepozytywne przeżycia, często nawet cierpienia(!), - a przechodzimy obok nieporównywalnie wielkich wartości długoterminowych, których następstwem są wieczne korzyści(?), podczas gdy czynić powinniśmy zupełnie na odwrót właśnie!(???).

Wybieramy w życiu swoim zagadkowo niepewne drogi krÄ™te, albo jeszcze gorzej pokrÄ™cone, na tzw. skróty lub na przekór (czemuÅ› tam, lub komuÅ›), podczas gdy sukces oczekuje zawsze na koÅ„cu drogi zwykle prostej, choć czÄ™sto dÅ‚ugiej, czasem bardzo dÅ‚ugiej, ale nigdy jednak nie krÄ™tej!!!. Choć Einstein już pisaÅ‚, że „fantazja jest ważniejsza od wiedzy, bo wiedza jest ograniczona”, to bez nowej wiedzy, która żadnej fantazji nie ogranicza, nie ma lepszego życia, a dÅ‚ugość drogi zależna jest wprost od naszej wiedzy, którÄ… przeÅ‚ożyć musimy na dziaÅ‚ania, do których wytyczne w marketingu otrzymujemy gratis, od każdego uczciwego programu finansowego, do którego przystÄ…piliÅ›my, w czasie różnych rodzajów spotkaÅ„ nazywanych najczęściej „startingami”, czy też „seminariami”.


Musisz wiedzieć także, iż Twoje PRAGNIENIE do czegoś, wywołane zostaje, co prawda zbiorem emocji własnych, lecz nie zawsze jednak podejmowanych indywidualnie. Najczęściej są one wynikiem emocji grupowych, zbiorowych, które nazywam emocjami tłumu, dla których wyrażasz jedynie swą przychylność!. To jest najgorsze, co może Cię spotkać, czemu jednak sam jesteś winien!. Pisałem w wielu miejscach o charakterystyce tłumu. Dodam jeszcze tylko, że nigdy nie możesz poddawać się emocjom grupowym, szczególnie wtedy, kiedy związane są z podjęciem znaczącej życiowej decyzji.

Tylko Twoje własne emocje i odczucia mogą mieć wpływ na Twoją decyzję i żadne inne!!!. Unikać, więc jak ognia należy sytuacji, które ja nazywam spędami, czyli zbiorowiskiem, tłumem, których zła siła, jest wprost niewyobrażalnie ogromna!.

To emocje tÅ‚umu wÅ‚aÅ›nie trzymajÄ… ludzi w biedzie… Emocje jednostek wynoszÄ… i wznoszÄ… je na szczyty!!! (***)
W atmosferze, w której jednymi drzwiami wchodzą tłumy zawsze, ale to zawsze(!), innymi wychodzą rozumy!!!.(***)


OczywiÅ›cie z wyjÄ…tkami, do których na pewno zaliczane sÄ… KoÅ›cioÅ‚y, jako skupiska wiernych, WpisujÄ… siÄ™ tutaj doskonale wszelkiego rodzaju te startingi, które preferujÄ…, czÄ™sto zalecajÄ… nawet, udziaÅ‚ jak najwiÄ™kszej iloÅ›ci osób, „byle, kogo” aby wiÄ™cej!. Szczególnie niebezpieczne sÄ… te, w czasie, których sÅ‚ychać wycia i klakÄ™. Co prawda klaka oznacza brawa z góry opÅ‚acone, ale w tym przypadku mamy do czynienia z przygotowanÄ… wczeÅ›niej grupÄ… niekoniecznie opÅ‚acanych klakierów, gdyż mogÄ… to być kolesie wÅ‚aÅ›ciciela systemu, których zadaniem jest zapoczÄ…tkowanie braw, do których reszta przyÅ‚Ä…cza siÄ™ emocjonalnie, na zasadzie emocji tÅ‚umu wÅ‚aÅ›nie?. Takich spotkaÅ„ należy unikać jak ognia dopóty, dopóki nie nauczysz siÄ™ opuszczać ich wtedy, kiedy przychodzi czas na decyzjÄ™ przystÄ…pienia do systemu, oczywiÅ›cie wyÅ‚Ä…cznie wtedy, kiedy siebie w nim nie widzisz. SÄ… one organizowane z reguÅ‚y wÅ‚aÅ›nie po to, aby pod wpÅ‚ywem emocji zbiorowych podejmować nieprzemyÅ›lane korzystne dla organizatora spÄ™du decyzje. Jeżeli już przez jakiÅ› przypadek na spÄ™d taki trafimy, trzeba umieć siÅ‚Ä… swego zdrowego rozsÄ…dku wiedzieć, kiedy należy go opuÅ›cić!. Z seminariami jest już trochÄ™ inna i mniej niebezpieczna czy tez niepewna sprawa, ponieważ organizowane sÄ… z reguÅ‚y dla Tych, którzy współpracÄ™ już zaczÄ™li i traktowane sÄ… z reguÅ‚y, jako wyższy już stopieÅ„ wtajemniczenia, - „szkolenia zawodowego” z reguÅ‚y, ale i z wyjÄ…tkami również.

Do spotkania w cz.7, która ukaże się w miesiącu lipcu 2014

(*) – moje powiedzenia, (**) moje stwierdzenia i myÅ›li, (***+) myÅ›li zÅ‚otei życiowe kanony

Autor artykułu Zdzisław Wojciechowski, czerwiec 2014