Dodano: 07.05.14 - 16:54 | Dział: Mistyfikacja Nowej Ery

OSTATNI PRZYSTANEK…



MISTYFIKACJA NOWEJ ERY

Sławomir M. Kozak














Mojej córce MaÅ‚gosi dedykujÄ™ …












Część 14



OSTATNI PRZYSTANEK…




Jak wspominaÅ‚em, przy wyborze Boeing’ów 767 kierowano siÄ™ ich wielkoÅ›ciÄ…. Podobnie byÅ‚o z wyborem kolejnych dwóch samolotów. Tu jednak chodziÅ‚o chyba o coÅ› wrÄ™cz przeciwnego. Przy zachowaniu parametrów maszyn robiÄ…cych wrażenie dużych, zdecydowano siÄ™ na takie, które musiaÅ‚y być jednak mniejsze od 767.

W przypadku AAL 77 niezwykle trudno wmówić opinii publicznej, że wbił się on w Pentagon nie zostawiając żadnych śladów. Gdyby był to Boeing 767, a nie 757, historia ta byłaby jeszcze bardziej nieprawdopodobna. Identycznie jest z UAL 93, który po katastrofie spowodował dziurę w ziemi właściwszą dla awionetki, nie zostawiając zresztą po sobie również żadnych większych resztek. Samoloty te musiały jednak przelecieć w założeniu wiele kilometrów, zawrócić i dotrzeć do przewidzianych dla nich scenariuszem miejsc. Musiały więc spełniać wymogi zasięgu. Ale najistotniejszym czynnikiem wydaje się być pojemność Boeinga 757.

Albowiem, jestem przekonany, że jeden z nich, UAL 93 musiaÅ‚ zabrać na pokÅ‚ad ponad ... 200 pasażerów. Pasażerów wszystkich czterech samolotów biorÄ…cych udziaÅ‚ w „Operacji Dwie Wieże”. Dlatego w sumie nie mogÅ‚o być ich wiÄ™cej. To jest odpowiedź na pytanie dlaczego wykorzystanie miejsc w samolotach, zwÅ‚aszcza dÅ‚ugodystansowych (z jednego kraÅ„ca USA na drugi), byÅ‚o tak niezrozumiale niewielkie. W samolocie UAL 93 wyniosÅ‚o 19% (!). TÅ‚umaczono ten fakt wÅ‚aÅ›ciwie tylko w jeden sposób. AwariÄ… komputerowego systemu sprzedaży biletów. Absurd! Akurat w tych czterech samolotach!

11 września 2001 roku, o godzinie 11:43 stacja radiowa WCPO z Cincinnatti podała, że na lotnisku Hopkins w Cleveland wylądowały dwa samoloty z powodu zagrożenia bombowego. Jednym z nich był samolot linii Delta, rejs numer 1989. Operator United Airlines zidentyfikował drugi z nich, jako ... UAL 93.

Około 10-ej lotnisko zostało ewakuowane. Pasażerowie zmuszeni zostali do opuszczenia terminalu i oddalenie się z rejonu portu lotniczego. Zabroniono im jednak odjechać samochodami. Nie pozwolono również wyjechać autobusom.

Według Associated Press, jeden z opisywanych samolotów wylądował około 10:45. Jednak przedstawiciele linii Delta podali, że ich maszyna usiadła o 10:10. Dlatego, to raczej samolot United był tym późniejszym.

Według pasażerów Delty, ich samolot przeszukiwany był ponad dwie godziny. W tym czasie pasażerów przesłuchiwano, a psy trenowane do szukania ładunków wybuchowych przeczesywały maszynę. Samolot ewakuowano dopiero o 12:30. Tę godzinę podało w relacji Plain Dealer.

Lokalne Acron Beacon z kolei poinformowało o ewakuacji samolotu, która miała miejsce o 11:15. To wskazuje, że był to czas ewakuacji samolotu United.

Burmistrz White z Cleveland w wywiadzie przyznał, że w samolocie, który wylądował było około 200 pasażerów. Jednak przedstawiciele Delty zapewniali, że na pokładzie ich samolotu było zaledwie 60 osób. Potwierdzają to pasażerowie Delty. Zgodnie również twierdzili, że przetransportowano ich do budynku FAA. Natomiast informacje władz lotniskowych mówią o tym, że pasażerów jednego z tych samolotów umieszczono w budynku NASA Glenn Research Center, który znajduje się niedaleko zachodniej części lotniska. Wskazuje to na pasażerów drugiego samolotu, czyli United. Radio WTAM podało, że ośrodek NASA został wcześniej zamknięty.

Associated Press zdjęło ze swej strony internetowej ten news bardzo szybko. Czy dlatego, że był zwykłą kaczką dziennikarską? Czy dlatego, że nie był?

Dlaczego więc, ewakuacja 60 pasażerów zajęła aż 140 minut, a 200 osób tylko 30 minut? Czy tych pierwszych celowo opóźniano, czy też tych drugich pędzono w pośpiechu? Chyba jedno i drugie. Samolot Delty posadzono na ziemi dla zakamuflowania tego najważniejszego. Z niego należało wyprowadzić niezauważenie, w krótkim czasie wszystkich pasażerów, nieświadomych swej roli aktorów ponurego spektaklu, jaki odegrali tego dnia przed całym światem.

Jaki los staÅ‚ siÄ™ udziaÅ‚em tych 200 osób? Tego nie wiemy i z pewnoÅ›ciÄ… dÅ‚ugo siÄ™ nie dowiemy. Ale moment prawdy nadejdzie. Jeżeli pasażerów „pozbieranych” z wszystkich czterech samolotów w bazie Stewart przetransportowano do Cleveland, to wÅ‚aÅ›nie tam wszystko definitywnie siÄ™ zdecydowaÅ‚o. MyÅ›lÄ™, że możliwe jest nawet, iż część pasażerów lub załóg mogÅ‚a mieć swój udziaÅ‚ w tej operacji. Ci mogli opuÅ›cić budynek NASA zupeÅ‚nie innym wyjÅ›ciem aniżeli pozostali. Może mieszkajÄ… w innych miejscach globu, pod zmienionymi nazwiskami i odcinajÄ… kupony od tego w czym wziÄ™li udziaÅ‚? A może jednak nie byÅ‚o w tej grupie „czarnych owiec” i droga ich wszystkich zakoÅ„czyÅ‚a siÄ™ w tym samym miejscu? Czas dopiero pokaże. Możliwe, że ci, którzy już w niczym nie mogli być potrzebni, a wrÄ™cz przeciwnie, stanowili odtÄ…d ogromne zagrożenie, odlecieli jednym samolotem. Możliwe też, że zabraÅ‚o ich kilka transportowych maszyn i przerzuciÅ‚o w miejsce, które staÅ‚o siÄ™ miejscem docelowym ich podróży. Znalezione „przypadkowo” w roku 2006, na dachu budynku Deutsche Bank w Nowym Jorku, szczÄ…tki koÅ›ci wskazujÄ…, że animatorzy zamachów 9/11 majÄ… do nich dostÄ™p. To niesamowite znalezisko miaÅ‚o odwrócić uwagÄ™ od podejrzewanych o tÄ™ zbrodniÄ™ sprawców. OdnalazÅ‚y siÄ™ wiÄ™c koÅ›ci ofiar! Po piÄ™ciu latach od wypadków. W centrum Nowego Jorku. W centrum nowoczesnego Å›wiata. CoÅ› musiaÅ‚o siÄ™ znaleźć, czymÅ› trzeba byÅ‚o odciÄ…gnąć uwagÄ™ opinii publicznej od tak zwanych teorii spiskowych. Brzmi to z pewnoÅ›ciÄ… makabrycznie, ale innego wytÅ‚umaczenia nie ma.

Jeżeli analizy dokonywaÅ‚a grupa patologów spoza wojska, a tak należy przypuszczać, trzeba zakÅ‚adać że owe szczÄ…tki musiaÅ‚y być w stanie nie pozostawiajÄ…cym żadnych podejrzeÅ„. Oznacza, to że nie mogÅ‚y być one wyciÄ…gniÄ™te, dla doraźnej potrzeby ich „znalezienia”, na przykÅ‚ad z wody. Lekarze wiedzieliby o tym już po chwili. Odpada wiÄ™c wersja z wysadzeniem samolotu wypeÅ‚nionego ludźmi nad oceanem. Ale nad pustynnymi czy górzystymi rejonami, w których oprócz wojskowych tajnych laboratoriów nie ma nic? Może gdzieÅ›, w podobnie niedostÄ™pnym, jak „Area 51”(56) zapomnianym przez Boga miejscu, skierowano samolot nosem w dół? DokÅ‚adnie tak, jak miaÅ‚o siÄ™ to stać w Shanksville. DokÅ‚adnie tak, jak przydarzyÅ‚o siÄ™ to nad Atlantykiem pasażerom i zaÅ‚odze samolotu Egypt Air rejs 990, w 1999 roku.(57)


56 – Strefa 51 (ang. Area 51, oficjalna nazwa: Air Force Flight Test Center, Detachment 3) - amerykaÅ„ska baza wojskowa, zbudowana w roku 1957. Znajduje siÄ™ w zachodniej części hrabstwa Lincoln na poÅ‚udniu stanu Nevada, w Strefie SiÅ‚ Powietrznych Nellis.

57 - Informację o wypadku Egypt Air 990 umieszczono w rozdziale OPERACJA DWIE WIEŻE.



CiÄ…g dalszy w najbliższy czwartek – zapraszamy