Dodano: 10.04.14 - 23:10 | Dział: Mistyfikacja Nowej Ery

PENTAGATE…(1)



MISTYFIKACJA NOWEJ ERY

Sławomir M. Kozak














Mojej córce MaÅ‚gosi dedykujÄ™ …












Część 10



PENTAGATE…(1)



O ile uderzenie samolotów w WTC obserwowała cała globalna wioska, jaką jest dzisiejszy świat, o tyle dwóch pozostałych wypadków widownia nie zauważyła od razu. Należało jej dostarczyć dowodów. Dowodami, siłą rzeczy jedynymi, są wspomniane wyżej meldunki wojskowej załogi i wyjątkowe pozostałości po samolotach. A mówiąc precyzyjnie, ich niewielka ilość.

W pierwszym przypadku, jako że dramat rozegrał się w aglomeracji miejskiej, w miejscu znanym i uczęszczanym, przy ruchliwym węźle autostrad, musiano zadbać jeszcze o scenografię. W tym celu zrujnowano część Pentagonu. Z tym, że akurat tę, w której było niewiele osób. Cokolwiek uderzyło w Pentagon, uderzyło w jedyną jego remontowaną właśnie część. Czyż nie jest to kolejny fantastyczny, wręcz wspaniały zbieg okoliczności?

„PrÄ™dkość, zwrotność, sposób skrÄ™cania... My wszyscy doÅ›wiadczeni kontrolerzy myÅ›leliÅ›my, że jest to samolot wojskowy” – powiedziaÅ‚a D. O’Brien, kontroler ruchu lotniczego z Dulles.

RzeczywiÅ›cie, sposób podejÅ›cia wskazuje na dwie rzeczy. Po pierwsze, że komuÅ› szczególnie zależaÅ‚o na uderzeniu w konkretne miejsce budynku. Z punktu widzenia pilotujÄ…cego samolot, wybrano najgorsze, bo najtrudniejsze w realizacji miejsce uderzenia. Po drugie jednak wÅ‚aÅ›nie sposób, w jaki samolot wykonaÅ‚ uderzenie w Pentagon wskazuje, że samolotem tym nie mógÅ‚ być Boeing 757, a w ogóle żaden samolot pilotowany przez porywaczy. Uderzenie w miejsce, w którym byÅ‚o najmniej pracowników, z nawigacyjnego punktu widzenia wykonano po mistrzowsku. Pentagon jest najwiÄ™kszym biurem na Å›wiecie. Każdy z piÄ™ciu boków budowli ma ponad 280 metrów. W skÅ‚ad caÅ‚ego kompleksu wchodzÄ…: budynek główny, parkingi, 50 kilometrów ulic oraz 21 mostów. W budynku znajduje siÄ™ biblioteka, 284 pokoje wypoczynkowe, 17 restauracji, 6 kawiarni i 8 barów. Jest tam również 16 parkingów na ponad 8 500 samochodów. Jest poczta, przez którÄ… przechodzi ponad 1 500 000 listów rocznie i 87 000 telefonów. W budynku znajduje 30 kilometrów korytarzy, 131 schodów klasycznych i 19 ruchomych, a także 13 wind. Do budowy obiektu zużyto 680 000 ton piasku i żwiru, 4 200 000 m³ ziemi i 330 000 m³ betonu. W fundamenty wbito 41 492 betonowych pali. Na piÄ™ciu piÄ™trach budynku o wysokoÅ›ci 24 metrów, znajduje siÄ™ 7 750 okien, 670 gaÅ›nic, 16 250 punktów Å›wietlnych. Jest tam też 691 fontann do picia i 4200 zegarów. Z gabimetu sekretarza obrony można windÄ… dostać siÄ™ do podziemnej sali operacyjnej, do której spÅ‚ywajÄ… meldunki z caÅ‚ego Å›wiata. W Pentagonie pracuje 20 000 osób. W niejednym miasteczku mieszka mniej ludzi. A trafienie w to miejsce, w którym wÅ‚aÅ›nie przeprowadzono remont majÄ…cy na celu wzmocnienie budowli przed atakiem z zewnÄ…trz, to prawdziwy majstersztyk. Jak na operacjÄ™ militarnÄ… perfekcyjnie. Najbezpieczniejsze uderzenie. Straty ludzkie niewielkie, w wiÄ™kszoÅ›ci wÅ›ród pracowników cywilnych, a efekt widowiskowy. Tak mógÅ‚ wbić siÄ™ w budynek tylko pocisk rakietowy, których precyzjÄ… chwaliÅ‚a siÄ™ armia amerykaÅ„ska w Iraku, albo zdalnie sterowany statek powietrzny o niewielkich rozmiarach. Jednak cokolwiek to byÅ‚o, musiaÅ‚o pozostawać w sÅ‚użbie amerykaÅ„skiej armii. Pentagon ma chyba najszczelniejszÄ…, spoÅ›ród wszystkich wojskowych obiektów Å›wiata, obronÄ™. W czasach, w których rakiety dalekiego zasiÄ™gu trafiajÄ… cel w kilka chwil, nikt nie zdaje siÄ™ tylko na klasycznÄ… ochronÄ™ myÅ›liwców. Pentagon ma wÅ‚asnÄ… bateriÄ™ rakiet defensywnych. PrzygotowanÄ… na odparcie nagÅ‚ego ataku wielu pocisków nadlatujÄ…cych z różnych kierunków. Zestrzeleniu może zapobiec jedynie zamontowany na pokÅ‚adzie nadlatujÄ…cego obiektu system FOF (swój/obcy), w które wyposażone sÄ… tylko wojskowe samoloty amerykaÅ„skie.

Pytaniem retorycznym pozostaje, w jaki sposób porywacze w ogóle mogliby odnaleźć budynek Pentagonu? Jedyne loty, z miernym zresztą wynikiem, odbyli na małych, turystycznych samolotach, a opinie o ich zdolnościach były jak najgorsze. Mówiąc wprost, ci których oskarżono o porwania, nie mieli o lataniu pojęcia.

Hani Hanjour, jeden z rzekomych porywaczy, wedÅ‚ug oficjalnych danych prowadzÄ…cy ten samolot, nie mógÅ‚ uzyskać licencji pilota z dwóch powodów. Po pierwsze nie znaÅ‚ angielskiego. Znajomość tego jÄ™zyka na poziomie umożliwiajÄ…cym swobodne porozumiewanie siÄ™ jest niezbÄ™dnym warunkiem otrzymania uprawnieÅ„ od FAA. Osoby trenujÄ…ce Hani’ego zgodnie twierdzÄ…, że nawet dla potrzeb prowadzenia nauki, niezbÄ™dny byÅ‚ tÅ‚umacz. Po drugie, jego umiejÄ™tnoÅ›ci byÅ‚y zerowe. Nie byÅ‚ w stanie uzyskać papierów upoważniajÄ…cych do tego, by usiąść za sterami Cessny 172. Jakim sposobem mógÅ‚ wiÄ™c opanować w ciÄ…gu kilku zaledwie minut umiejÄ™tność perfekcyjnego poprowadzenia Boeing’a 757 i trafienia nim z chirurgicznÄ… dokÅ‚adnoÅ›ciÄ… w cel?

Samolot, który uderzył w Pentagon nie zniszczył nawet trawnika. Brak szczątków maszyny tłumaczono tym, że żar spopielił Boeinga 757. Zachodzi jednak pytanie, jak w takim razie zidentyfikowano ofiary wypadku? Oficjalna wersja głosi, że poza jednym dzieckiem, zidentyfikowano wszystkich pasażerów samolotu. Gdyby Boeing 757 spopielił się lub, jak twierdzono, wyparował, byłby to jedyny tego typu przypadek w historii lotnictwa.

Laboratorium sił zbrojnych, które identyfikowało te ofiary było również odpowiedzialne za identyfikację ofiar katastrofy w Shanksville.

Firma Boeing pytana o konstrukcję samolotu, w świetle informacji o spopieleniu maszyny, odmówiła jakichkolwiek wypowiedzi.

Z tego, co wiemy, Boeing 757 ma dwa silniki Pratt & Whitney zrobione ze stopu stali i tytanu, o średnicy 2,7 m, długości 3,6 m oraz wadze 6 ton każdy.

Tytan ma temperaturÄ™ topnienia 1688º C. Paliwo lotnicze jest wÄ™glowodorem, który może osiÄ…gać stałą temperature 1120º C. Ale dopiero po 40 minutach i tylko jeÅ›li pali sie w sposób ciÄ…gÅ‚y. Przy uderzeniu w budynek paliwo spÅ‚onęłoby jednak od razu. Niemożliwe wiÄ™c aby 12 ton stali i tytanu wyparowaÅ‚o z powodu paliwa. Oba silniki powinny zostać znalezione w zabudowaniach Pentagonu i to w stanie prawie nienaruszonym. Tymczasem w budynku leżaÅ‚ pojedyÅ„czy silnik turbinowo-odrzutowy o Å›rednicy 1 m.

Niektórzy sugerowali, że jest to wręcz pomocniczy silnik rozruchowy, tak zwane APU, ponieważ podobny występuje w samolotach Boeing 757, w sekcji ogonowej. Chris Bollyn z American Free Press skontaktował się w tej sprawie z firmą Honeywell(34) w Phoenix, w Arizonie. Producent silników APU zaprzeczył tej wersji. Szukając rozwiązania zagadki trafił do Pratt & Whitney skąd wysłano go do firmy Rollce Royce lecz jej rzecznik, J. W. Brown zdecydowanie odrzucił możliwość, jakoby znaleziony silnik stanowił jakąkolwiek produkowaną przez Rollce Royce część.

Ciekawą hipotezę wysunął Przewodniczący i Dyrektor Patmos Nanotechnologies LLC And I-nets Security Systems, który znaleziony silnik zidentyfikował jako JT8D, jednostkę napędową turboodrzutowca A3 Scott Warrior(35). Maszyny te są własnością sił powietrznych USA, których parę sztuk można znaleźć w bazie Hughes Aircraft, obecnie pod nazwą Raytheon(36), w Van Nuys, w Kalifornii.

Ale przecież ten element mógł zostać tam po prostu położony na długo przed uderzeniem. Leżał przecież wewnątrz budynku.

Jedyny znaleziony w Pentagonie kawałek kadłuba nie był nawet osmolony lub zadrapany choć ponoć uderzył w budynek z prędkością 850 km/h, a następnie eksplodował.

Trzeci odnaleziony element, to osłona dyfuzora, ale jego budowa różni się od dyfuzora używanego w Boeingu 757. Jeżeli więc znaleziono ją w tym miejscu oznacza to, że ją podrzucono, albo jest dowodem na udział w zamachu innej maszyny.

Szczątki tego, co zostało po uderzeniu w Pentagon zbierano ręcznie. Jedyny większy element konstrukcji pracownicy Pentagonu wynieśli w dużym pudle przykrytym szczelnie niebieską plandeką. Dlaczego? Co starano się ukryć?

Czy, gdyby w budynek rzeczywiście uderzył Boeing 757, robiono by taką tajemnicę z odnalezionych po nim resztek? Na pewno nie. Tym bardziej, że opinia publiczna coraz głośniej wyraża swoje podejrzenia, że władze kłamią.

Wiadomo, że 10 września 2001 roku ujawniono brak ogromnej kwoty, która pozostawała w gestii Pentagonu. Chodzi o 2,3 biliona dolarów! W przeliczeniu na głowę każdego Amerykanina daje to kilka tysięcy dolarów. Nikt nie wie na co wydano te pieniądze. Ale już nazajutrz pytanie to przestało być najważniejsze. Jakimś cudownym zrządzeniem losu wszystkie rachunki i księgowe dane komputerowe znajdowały się w tej części Pentagonu, która została zburzona. Jeden z członków Komisji 9/11 przyznał szczerze, że z informacji przez niego uzyskanych wynika, że ponad 100 osób miało powody, by się z tego cieszyć.

We wrześniu 2001 roku Głównym Księgowym Pentagonu był niejaki Dov Zakheim, mianowany na to stanowisko w maju 2001. Przedtem był on kierownikiem System Planning Corporation, firmy zbrojeniowej specjalizującej się w elektronicznych technologiach dla wojska, w tym dla samolotów bezzałogowych.

34 - Honeywell - amerykaÅ„ski koncern przemysÅ‚owy zwiÄ…zany z automatykÄ…, który powstaÅ‚ w roku 1906 z siedzibÄ… głównÄ… w Morristown w stanie New Jersey. Honeywell Fire Systems przekazaÅ‚ niedawno system przeciwpożarowy NOTIFIER® dla World Trade Center (WTC) Tribute Center. Jest to interaktywne centrum edukacyjne w Nowym Jorku pokazujÄ…ce wydarzenia z 11-go wrzeÅ›nia 2001r., przeżycia ludzi uratowanych i tych z ekip ratunkowych oraz późniejsze akcje porzÄ…dkowe. Honeywell zakupiÅ‚ firmÄ™ ActivEye, dostawcÄ™ oprogramowania analizujÄ…cego obraz video oraz aplikacji dotyczÄ…cych systemów bezpieczeÅ„stwa. Oprogramowanie analizy wideo, dostarcza naturalny obraz w czasie rzeczywistym, wykrywajÄ…c, klasyfikujÄ…c i Å›ledzÄ…c obiekty, które na podstawie swej aktywnoÅ›ci zostaÅ‚y odróżnione jako podejrzane. Podczas sympozjum zorganizowanym w Bazie Lotniczej NATO w Brukseli, Honeywell przedstawiÅ‚ współdziaÅ‚anie cyfrowej telewizji dozorowej z systemem nadzoru radarowego. Połączone systemy Honeywella, Digital Video Manager i Honeywell Radar Video Surveillance, umożliwiajÄ… wykrycie obiektu i jego Å›ledzenie za pomocÄ… kamer z gÅ‚owicami uchylno-obrotowymi, sprzężonymi z radarem. Producent „czarnych skrzynek”, w tym najbardziej kontrowersyjej, wydobytej z samolotu UAL 93, który rozbiÅ‚ siÄ™ pod Shanksville.

35 - Douglas A-3 Sky Warrior, dwusilnikowy turboodrzutowy samolot, według jednej z wersji, sterowany z pokładu C-130, wykonał zdalnie lot i uderzenie uznane później za dzieło AAL 77.

36 - Nazwa tej firmy przewija się wielokrotnie w tym opracowaniu. Raytheon Company z siedzibą w Waltham w stanie Massachusetts, jest jednym z największych koncernów zbrojeniowych świata, zatrudniającym około 80000 pracowników. Prawie całość dochodów firmy pochodzi z kontraktów obrony. Jest jednym z największych producentów i dostawców sprzętu wojskowego na naszym globie.


CiÄ…g dalszy w najbliższy czwartek – zapraszamy