Dodano: 06.10.06 - 10:55 | Dział: Media od kuchni

Czasopisma w liczbach

Jest niedobrze (dla niektórych). Okazuje się, że w lipcu br., znacznie gorzej sprzedawała się większość popularnych tygodników, niż przed rokiem.
Najbardziej czytana byÅ‚a i jest „Polityka”, która sprzedaÅ‚a Å›rednio o,2,82% mniej, niż w lipcu 2005 i osiÄ…gnęła ilość 159 522 egzemplarzy. Na drugim miejscu jest „Wprost” – 149 251 egz., czyli o 8,65% mniej. Miejsce trzecie należy do „Newsweek Polska”, który sprzedaÅ‚ 146 719 egz. (spadek o 2,39%)> Kolejne miejsce zajmuje „Przekrój” – sprzedaÅ‚ 146 719, czyli o 2,39% mniej. Również tygodnik „Forum” odnotowaÅ‚ znaczÄ…cy spadek sprzedaży. SprzedawaÅ‚ Å›rednio 19 408 szt., teraz zaÅ› o 6,88% mniej.
Niestety. WyższÄ… sprzedaż osiÄ…gnÄ…Å‚ „Tygodnik Agora”, – 292143 egz. Czyli sprzedaż wzrosÅ‚a o 5,42%.
SpoÅ›ród tygodników katolickich, wzrost sprzedaży odnotowaÅ‚ tylko „Gość Niedzielny”, który w lipcu sprzedaÅ‚ Å›rednio118 982 egzemplarze – wzrost o 3,78%.

Warto również podkreÅ›lić spadek popularnoÅ›ci „Tygodnika Powszechnego”, który, ze sprzedażą 191 731 egz., straciÅ‚ w tym roku aż 11,52%. I to jest optymistyczne.

Czytelnik