Dodano: 16.03.16 - 11:53 | Dział: Diabelski Marketing

ŻYCIE W LUSTRZE MARKETINGU (2)


Motto:

(czyli– autorski cytat poprzedzajÄ…cy zasadniczÄ… treść, umieszczany celowo przez autora, aby wywoÅ‚ać u odbiorcy okreÅ›lone skutki zgodne z zamysÅ‚em autora).


Wszystkie prace moje piszÄ™ po to, byÅ› zrozumiaÅ‚ życie, jego odwieczne zasady i naturalne niepodważalne niczym prawa. ByÅ› zrozumiaÅ‚, jak żyć należy, by uniknąć z nimi kolizji i by nie rozkÅ‚adać rÄ…k przed bezradnoÅ›ciÄ… w spotkaniu z nimi. PiszÄ™ przecież o rzeczach, o których wielu z Was wie, czasem jednak może nie w peÅ‚ni. Sama wiedza jednak nie wystarcza jak wskazuje życie, trzeba bowiem jeszcze wiedzieć, jak owÄ… wiedzÄ™ wykorzystać. O tym piszÄ™ także. CaÅ‚a przekazywana przeze mnie wiedza, a marketingowa szczególnie, to po tysiÄ…ckrotne dekalogi, to te wartoÅ›ci naszych Przodków, które od zarania wieków kierujÄ… prawidÅ‚ami życia Rodzaju Ludzkiego , które dzisiaj sÄ… celowo przez Elity, – psubratów, faÅ‚szywców obecnego Å›wiata, - wypaczane, faÅ‚szowane i zakÅ‚amywane, dla ich korzyÅ›ci prywatnych, ale także po to, by pozostaÅ‚ym ludzkie życie utrudniać, gmatwać, uniemożliwiać i mordować w imiÄ™ tych wÅ‚aÅ›nie Elit, ich nienasyconych pazernoÅ›ci wszelkich, pieniÄ…dza w szczególnoÅ›ci, ale też w imiÄ™ ich, morderców, każdej, nawet tej przyjÄ™tej, ogólnie sprawdzonej, udowodnionej i od wieków już stosowanej PRAWDY.

(Dekalog: zbiór podstawowych nakazów moralnych, słowo po słowie podyktowanych przez Boga Jahwe Mojżeszowi na górze Synay, obowiązujących pierwotnie wyznawców judaizmu, a następnie przejętych przez chrześcijan.

Dekalog jest fundamentem moralności judaizmu i chrześcijaństwa. Odwołują się do niego także niechrześcijanie i niewierzący, gdyż wyraża on zasady prawa naturalnego, które każdy uczciwy człowiek może i powinien odkryć w swoim sumieniu i przyjąć jako jedyne normy prawego postępowania.)


Stąd taka właśnie wersja nowego cyklu materiałów marketingowych, podanych i wyrażonych formą dwu dekalogów.

Według powyższych naturalnych cech dekalogu, mój dwu dekalog (?) jest mocno objętościowo naciągany. Większość treści zawartych w poszczególnych punktach jest znacznie od Biblijnego Dekalogu rozszerzona, rozbudowana. Temat Marketingu bowiem, jest po tysiąckrotnie razy obszerniejszy i nie dający się ująć w aż tak ograniczone ryzy, które Biblijny Dekalog ogranicza swą treścią do pojedynczych zadań, często ograniczonych również do pojedynczego wyrazu. Nie przypadkowo jednak prezentowana jest przeze mnie taka właśnie forma zbioru setek życiowych rozwiązań, życiowych porad i odwiecznych mądrości. Przykładem doświadczeń swoich w tej materii, w tym kościelnych chrześcijańskich również, stwierdzić muszę, iż ta właśnie forma zbioru, jednoznacznie i w wyjątkowy zupełnie sposób zobowiązuje nas, nie tylko nas Chrześcijan, ale wszystkich innych także do codziennego jego przestrzegania i stosowania, w czym wspieram serdecznie Was zrozumiałym omawianiem i życzę także Bożego wyjątkowego wsparcia wszystkim, którzy poznać wersję moich dwu dekalogów już postanowili, bądź dopiero postanowią.



* * *

CZĘŚĆ DRUGA

(oddano do publikacji w miesiÄ…cu Marcu 2016 roku)


ŻYCIE W LUSTRZE MARKETINGU

>>MĄDROŚCI MARKETINGTOWE JAKO PRAWDY ŻYCIOWE<<
*
Publikacja w formie CYKLU, zbliżonego formą do dekalogów, a w mojej ich wersji bardziej do dwu dekalogów.
Jest to Zbiór Prywatny w zasadniczej swej wielkości dotychczas niepublikowany.

(śladowa bardzo ilość mądrości, przypadkowo zupełnie mogła ujrzeć już światło dzienne, czyli mogła zostać opublikowana, co dzisiaj, nie jest już możliwe do autorskiego udokumentowania)
*
Cały niemal prezentowany materiał marketingowy mego Autorstwa jest tak skonfigurowany i tak marketingowo skrojony, by podany w formie prowokującej służył, ale też zmuszał do przeprowadzania treningów mentalnych Twojego poprawnego myślenia i równie poprawnego wyciągania wniosków, byś w swoim myśleniu z dnia na dzień, stawał się coraz bardziej skutecznie kreatywnym.
(- mentalny :
odnoszący się do właściwości umysłu i sposobu myślenia; - kreatywny : zdolny do tworzenia w sposób twórczy i pomysłowy (inny od tradycyjnego) czegoś nowego, oryginalnego)

WSTĘP DO MARKETINGOWYCH MĄDROŚCI:

Poniżej przedstawiam swój, Marketingu podstawowy, ale również najważniejszy KANON, który jest jednocześnie najważniejszym Kanonem życiowym. Jego dosłowne i dokładne stosowanie, przynieść musi życiowy sukces, bo jakiekolwiek porażki wyklucza!.

Jeżeli w życiu swoim zdarzyÅ‚o Ci siÄ™ przegrać walkÄ™, lub walki, z życiowymi naÅ‚ogami, których zdecydowaÅ‚eÅ› siÄ™ wyzbyć, przegraÅ‚eÅ› swoje jakże krótkie życie, w którym nie ma czasu na próby. Jaki jest wynik sportowca, który próbuje zwyciężać?. Z góry zawsze przegrany!. Dlatego, że obok stoi ten, który przyszedÅ‚ zwyciężyć bez podejmowania próby!!!. Jeżeli na ring bokserski wychodzi bokser, aby zmierzyć siÅ‚y (próbować wygrać) z przeciwnikiem, to szansÄ™ na wygranÄ… ma jedynie wtedy, kiedy przeciwnik przyszedÅ‚ po to samo. Jeżeli przeciwnik przyszedÅ‚ po zwyciÄ™stwo w walce, przegraÅ‚eÅ› jeszcze przed wejÅ›ciem w liny ringu – czytaj: życie. Każdy nałóg silniejszy od Ciebie jest Twoim zwyciÄ™zcÄ… i stawia CiÄ™ na pozycji z góry straconej, - bo Ty próbujesz z nim wygrać, a nie, chcesz zwyciężyć, - i za każdym razem, kiedy podejmujesz z nim próbÄ™ walki, stoisz na pozycji coraz to niższej i coraz bardziej straconej pozycji próby. Każdy nałóg jest Twoim przeciwnikiem. Ty jednak decydujesz, kto z was wygra!!! Nie możesz oczekiwać od życia zmiany na lepsze, kiedy podejmujesz próby zaledwie owych zmian przeprowadzenia. SÅ‚aby, czy sÅ‚abszy, nie zwycięża(!), a zwykle jest zwyciężony przez silniejszego!. To norma!. Musisz nauczyć siÄ™ w życiu zwyciężać, by móc żyć, nie egzystować!, czyli życia próbować.. Podejmowane, zaledwie próby zwyciężania, nie przynoszÄ… pozytywnych rezultatów. Musisz być zdecydowanym na konkretnie okreÅ›lone zwyciÄ™stwo, żeby zwyciÄ™zcÄ… czyli wybraÅ„cem, zostać. Sprawdziany,- bo tak należy próby walki z naÅ‚ogami nazywać, - sÄ… wÅ‚aÅ›ciwÄ… odpowiedziÄ… na moc Twojego charakteru, o którego sile i skutecznoÅ›ci informujÄ… bardzo dokÅ‚adnie..

**** Próbując, - z góry zakładasz przegraną, która w efekcie staje się zaprogramowaną wyrocznią, faktem przegranej z góry.

W trakcie studiowania tego materiału, masz ograniczony czas na swoje skuteczne sprawdzenie się w walce z nałogami, jeżeli dotąd tego nie uczyniłeś, lub czyniłeś dotąd bezskutecznie. Ci wszyscy, którzy już w pierwszym podejściu walkę z nałogami wygrali, lub wygrają niebawem, mają znacznie większe szanse na ogólny marketingowy sukces, od wszystkich pozostałych osób chcących w marketingu zaistnieć i działać. Marketing, to takie dziwactwo, które nie daje się próbować, - ni w ząb.

Próbując go, już przegrałeś. Albo, więc, zdecydowanie przystępujesz do realizacji wyznaczonego sobie terminowo marketingowego celu, metodą naśladownictwa (duplikacji dowolnie wybranej osoby), albo do marketingu nie przystępuj! W Marketingu, wszelkie próby stosowania własnych inwencji intelektualnych, zawsze równają się porażce. Nawet wtedy i tym gorzej wtedy, kiedy Twój iloraz inteligencji jest bardzo wysoki. Wtedy bowiem zawsze będziesz chciał być mądrzejszy od tych, którzy wszelkie możliwe próby mają za sobą już lata wcześniej. Inaczej jak zostało już setki razy sprawdzone , się nie da. Da się jedynie perfekcyjnie naprawione już zepsuć i zniweczyć!.



A OTO MÄ„DROÅšCI:

***** Czytaj głową nie okiem(!), bądź studentem, nie uczniem(!). (1)

… Program mój oparty jest na tego rodzaju realiach życiowych, które funkcjonujÄ… od tysiÄ…cleci i na zawsze pozostanÄ… aktualne, bo tak owe życiowe realia majÄ… siÄ™ do każdej napotkanej po drodze życiowej rzeczywistoÅ›ci, jak owe rzeczywistoÅ›ci zdarzać siÄ™ muszÄ… przez kolejne stulecia z jedynym wyjÄ…tkiem sytuacji, w której nas, ludzi tego globu, spotka kolejny kataklizm, bÄ…dź zagÅ‚ada.(2)

… Kto to taki?: Mówi, co innego aniżeli myÅ›li, pisze, co innego aniżeli mówi, myÅ›li i robi, co innego jeszcze aniżeli myÅ›li, pisze i mówi?. To polityczne elity Å›wiata caÅ‚ego, ze szczególnym podkreÅ›leniem elit polskich oszczerców. Indywidualnie natomiast, każdy z polityków to obÅ‚udnik, oszust, dewiant i zakaÅ‚a ludzi i wszystkiego innego, co normalnym jeszcze pozostaÅ‚o. Z tak wyszukanych wybraÅ„ców skÅ‚adajÄ… siÄ™ rzÄ…dy i parlamenty wszystkich paÅ„stw naszego globu. Czy jeżeli potrafimy zdać sobie sprawÄ™ z wagi powyższych faktów, ich codziennego, nie tylko wpÅ‚ywu na życie nasze, ale także zależnoÅ›ci wprost życia naszego bezpoÅ›rednio od ich prawdziwych i rzeczywistych dziaÅ‚aÅ„ skrywanych, - prawd przecież niepodważalnych(!) - to czyż możemy mieć jakÄ…kolwiek wÄ…tpliwość, co do tego, jak straszne musi być caÅ‚e życie nasze, którego stery dobrowolnie przekazaliÅ›my w rÄ™ce wyżej scharakteryzowanych osób i postaci grup ogólnie zwanych elitami? Czy możemy Å‚udzić siÄ™ choćby, iż kiedykolwiek i jakakolwiek banda bardziej lub mniej podobnych szalbierców, zÅ‚oczyÅ„ców, oszustów, przebieraÅ„ców bandytów, uczyni ten Å›wiat chociażby odrobinÄ™ lepszym? Czy istniejÄ… jakiekolwiek warunki, w których najmniejsze nawet zÅ‚o, bez wzglÄ™du na to czy bÄ™dzie to zÅ‚o wiÄ™ksze czy mniejsze,- jak oni to nazywajÄ…, - bo przecież zÅ‚o, to jedynie zÅ‚o, a czy jako takie wÅ‚aÅ›nie zÅ‚o, uczynić może cokolwiek dobrego?. A co jeżeli jeszcze owo zÅ‚o jest wszechstronne, codzienne i niewyobrażalnie bardziej ogromne, dziaÅ‚ajÄ…ce na naszÄ… wyÅ‚Ä…cznie niekorzyść, krzywdÄ™ i zgubÄ™ ? A co, jeżeli postÄ™powaniem elit kieruje zÅ‚o i wyÅ‚Ä…cznie zÅ‚o, przekÅ‚adane na codziennÄ… udrÄ™kÄ™ życia ludzkiej 7dmio miliardowej rzeszy, - o czym przekonuje nas codzienna nasza rzeczywistość, - w imiÄ™ niewyobrażalnych wspaniaÅ‚oÅ›ci i równie niewyobrażalnych luksusów bujania w obÅ‚okach doskonaÅ‚oÅ›ci bandyckiego sposobu życia, wspaniaÅ‚oÅ›ci wszelkiej możliwej, szczególnie tej niewyobrażalnej dla nas absolutnie, - garstki przecież zaledwie zÅ‚odziei naszych kieszeni, faÅ‚szerzy naszej rzeczywistoÅ›ci, aferzystów w dziaÅ‚aniach, czy krzywoprzysiÄ™zców niegodziwoÅ›ci wszelkiej i wreszcie morderców , zabójców, zamachowców i ludobójców , - przestÄ™pczych elit, - mafiosów, pozbawiajÄ…cych nas jakże skutecznie zÅ‚udzeÅ„ nawet lepszego jutra, dnia kolejnego i nastÄ™pnego każdego dnia także!!! (3)

… Kosztem ostatnich 27 lat istnienia, - po roku 1989, - Polska doczoÅ‚gaÅ‚a siÄ™ brzuchem wÅ‚asnym do wstydliwego i niewÅ‚aÅ›ciwego miejsca w Å›wiecie, w którym przestajemy zauważać siÄ™ wzajemnie i przechodzimy obok siebie zupeÅ‚nie obojÄ™tnie. Wszystko, co jeszcze niby pozytywnie poza ten tragiczny obraz ziemskiego padoÅ‚u wykracza, to sztuczne, aktorsko grane zwykÅ‚e oszustwo, albo po prostu niezwykÅ‚y przypadek. (4)

*****Od każdego rodzaju prawdziwego bólu, uwolnić Cię może jedynie zapomnienie miejsca, z którego ból się wywodzi. A jak mamy to zrobić w obliczu dziesiątek i setek takich właśnie miejsc napotykanych codziennie?.(5)

… Potrzeba jest niewielkich zmian w zachowaniach i wiÄ™kszych zmian w stylu życia, które to zmiany trzeba wpierw chcieć zaakceptować, a nastÄ™pnie wÅ‚aÅ›ciwie stosować by zacząć żyć niestandardowo (inaczej aniżeli dotychczas), skutecznie wydajniej, z mniejszÄ… dozÄ… strachu, albo najlepiej zupeÅ‚nie go eliminujÄ…c żyć bardziej przewidywalnie, spokojnie, uczciwie, bez wiÄ™kszych problemów finansowych, - bo mniejsze bÄ™dÄ… zawsze, do pewnego wypracowanego doÅ›wiadczeniem czasu, który do każdych zmian jest konieczny.. (6)

***** Zmieniając siebie, swoją osobowość, na lepsze, zmieniasz także jakąś odrobinę otaczającego Cię świata, a to już pierwszy krok ku odrobinę szerszym zmianom , w kierunku dobra ogólnego. Czyń więc powinność swoją, dla której zostałeś stworzony. (7)

… Kto w życiu swoim popeÅ‚niÅ‚ bÅ‚Ä…d, musi za niego zapÅ‚acić. Jeżeli wiesz, co sÅ‚owo musi znaczy, równie dobrze wiesz, że zapÅ‚acić musisz. ZapÅ‚ata bÄ™dzie wprost proporcjonalna do wagi czynu. Tak okreÅ›lajÄ… to naturalne życiowe prawa. Jeżeli wiÄ™c za popeÅ‚niony bÅ‚Ä…d, nie tylko konieczna, ale wrÄ™cz obowiÄ…zkowa jest wÅ‚aÅ›ciwa kara za życiowe wykroczenia i popeÅ‚nione przestÄ™pstwa, których waga im wiÄ™ksza, tym równie odpowiednio wiÄ™ksza musi być za ich popeÅ‚nienie kara, to nadejdzie ona prÄ™dzej lub później, ale nadejdzie na pewno. (8)

***** - Nasza dziecięca niewinność i beztroska, kończy się wtedy, kiedy dorośniemy. Świadomość tego faktu, dociera do nas najczęściej w sposób niezrozumiale brutalny. (9)

***** - Ludzie odeszli od braterstwa i przedkładają nad nie przywództwo?. To prawdziwa przyczyna ludzkiej biedy, ludzkiej krzywdy i ludzkich nieszczęść wszelkich. (10)

… GdybyÅ›my sÅ‚użyli sobie nawzajem jeden drugiemu, nie marzyli byÅ›my o wolnoÅ›ci, ale bylibyÅ›my zawsze ludźmi wolnymi z naturalnego urzÄ™du nam przysÅ‚ugujÄ…cego. IstniejÄ… bowiem ogólnie odwiecznie znane metody stosowanego bezprawia, które ludzi zniewalajÄ…, usprawniane jedynie i unowoczeÅ›niane, a także mniej znane takie, które czyniÄ… ludzi wolnymi. Jedyny problem, to odróżniać je od siebie, w czym zdecydowanie pomaga Marketing, bo takie jest jego zadanie, które w peÅ‚ni każdym uczciwym rodzajem Marketingu skutecznie jest realizowane. (11)

… SÄ… tylko dwie bezwzglÄ™dne rzeczy w życiu od Ciebie niezależne, na które nie masz wpÅ‚ywu żadnego. To Twoje urodziny i Twoja niechybne zejÅ›cie ze Å›wiata żywych. Wszystko inne, co dzieje siÄ™ miÄ™dzy nimi, zależy wyÅ‚Ä…cznie od Ciebie. Tylko do peÅ‚noletnoÅ›ci zależne ode Ciebie poÅ›rednio, później już bezpoÅ›rednio, - z podatkami Å‚Ä…cznie. IstniejÄ… bowiem jeszcze tzw. mniej cywilizowane rejony tego Å›wiata, w których podatki nie wystÄ™pujÄ…, - żadne. (12)

***** Do kiedy o sobie myśleć będziesz w kategoriach: "po co właściwie jestem?", albo "tylko jestem", lub podobnie negatywnie, to owe kategorie ograniczać będą Cię we wszystkim. Kiedy jednak zmienisz o sobie myślenie na myślenie w kategoriach wyłącznie zdarzonych już spełnień, życie Twoje nagle słać dokoła Ciebie zaczyna wyłącznie spełnienia. Dziękuj Bogu za nie wszystkie, a wyłącznie mnożyć je będziesz, kimkolwiek byś nie był, bo nie jesteś tylko, ale jesteś właśnie! (13)

… Cokolwiek byÅ› w życiu nie robiÅ‚, wÅ‚asnych klientów mieć bÄ™dziesz dopiero wtedy, kiedy bÄ™dziesz czÅ‚owiekiem i nie wtedy kiedy bÄ™dziesz dyrektorem, nawet generalnym, ale wtedy, kiedy bÄ™dziesz wÅ‚aÅ›cicielem swojego finansowego interesu, - Marketingowego, zawsze szczególnie pożądanego. (14)

… W/g Biblii ÅšwiÄ™tej, Bóg nie daje jaÅ‚mużny tym, którzy na niÄ… nie zasÅ‚ugujÄ…, inaczej tym wszystkim, którzy mogÄ… i powinni pracować. A jak jest na tym Bożym Å›wiecie?. Bóg rzeczywiÅ›cie jaÅ‚mużny nie daje. DajÄ… jÄ… natomiast garstki wrednych tego Å›wiata zarzÄ…dzajÄ…cych jego paÅ„stwami, którzy w źle pojmowane imiÄ™ nad korzyÅ›ci wÅ‚asne, - nie do ogarniÄ™cia przez nas naszÄ… jakże ubogÄ… wyobraźniÄ…, gruboÅ›ci swego portfela, - nie dajÄ… pracy tysiÄ…com, setkom tysiÄ™cy, milionom, dziesiÄ…tkom, setkÄ… milionów i miliardom normalnym istotÄ… ludzkim tego Å›wiata i z roku na rok coraz bardziej możliwoÅ›ci owej pracy ograniczajÄ… po to, byÅ› sobie normalnie nie mógÅ‚ radzić, nie mógÅ‚ normalnie żyć i w rezultacie znaczniej wczeÅ›niej aniżeli nastÄ…pić to powinno naturalnie, wykorzystany i wyżęty, opuÅ›ciÅ‚ padół Å›wiata żywych. To współczesna ideologia, - wprost nakazy, - które umysÅ‚owo ograniczajÄ… coraz bardziej i bez tych dziaÅ‚aÅ„ obÅ‚Ä…kany zupeÅ‚nie już polityczny Å›wiat wariatów. ObÅ‚Ä…kany do tego stopnia, że dzisiaj, nie rozumiejÄ… już zupeÅ‚nie, iż brak nas, to niechybny, choć trochÄ™ może przesuniÄ™ty w czasie jedynie, koniec ich również. To niechybna droga do coraz bliższego unicestwienia tego Å›wiata, w zakresie niechybnego koÅ„ca Homo Sapiens. KoÅ„ca caÅ‚ego gatunku ludzkiego. (15)

… Każdego dnia podejmować musisz decyzje, które mieć bÄ™dÄ… zasadniczy wpÅ‚yw na Twój tzw. los – czyli caÅ‚e Twoje przeszÅ‚e życie. Im szybciej to zrozumiesz, tym równie szybko decyzje te bÄ™dÄ… bardziej rozsÄ…dne, rozważnie przemyÅ›lane i wyÅ‚Ä…cznie jednoosobowo podjÄ™te, - Twoje wÅ‚asne. Im bardziej bÄ™dÄ… wÅ‚aÅ›ciwe, tym bardziej Å‚askawszy bÄ™dzie Twój tzw. los, - wywoÅ‚any Twoimi codziennymi dziaÅ‚aniami. Im wiÄ™c bardziej wÅ‚aÅ›ciwe bÄ™dÄ… Twoje dziaÅ‚ania, codzienne, wszelkie, tym bardziej Å‚askawy bÄ™dzie dla Ciebie Twój wÅ‚asny tzw. los. (16)


… Natura nie tylko nie wystawiÅ‚a swojego naturalnego dokumentu zaÅ›wiadczajÄ…cego, że dwoje zwichniÄ™tych, - tak pedałów, jak i lesbijek, - to jakakolwiek rodzina, ale w sposób naturalny owe zwichniÄ™cia wrÄ™cz skutecznie samodzielnie naturalnie likwiduje, nie baczÄ…c na politycznych wariatów pół i ćwierć mózgów, czÄ™sto jeszcze z wodogÅ‚owiem, - polityków(17)

… Globalna polityka Å›wiata caÅ‚ego nigdy nie byÅ‚a, nie jest i nigdy nie bÄ™dzie czysta. Zanieczyszczona jest tym bardziej, im bardziej i gÅ‚Ä™biej wiedzie na wschodni kierunek tego Å›wiata, choć dzisiaj już, coraz bardziej zanieczyszczona jest również tym bardziej, im bliżej jest jej do zachodniego kierunku tego samego Å›wiata. (18)

***** Najniebezpieczniejsza, jednocześnie najgroźniejsza gra świata całego, to polityczna żądza, - zawsze krwawa gra o władzę!. (19)

- Marketing, niektóre jego rodzaje i jak z nich korzystać?

…..w internecie aż roi siÄ™ od mniej lub bardziej tajemniczych ofert, krzyczÄ…cych do nas z monitora „Nauczymy ciÄ™ jak zarabiać!”, „Znamy receptÄ™ na sukces, poznaj jÄ… i ty!”, „Budowanie intratnych MLM w sieci, doÅ‚Ä…cz do nas!”. „do 150 Euro dziennego zarobku” itd., itp., Wystarczy podać swój adres mailowy i zostaniemy doÅ‚Ä…czeni do list subskrypcyjnych, poprzez które regularnie otrzymywać bÄ™dziemy lub otrzymamy kolejne „lekcje” niby skutecznego zarabiania?. O co w tym chodzi?

Najczęściej chodzi po prostu o to, by tak zwani sponsorzy – poszukiwacze – Å‚apacze mogli zdobyć dostÄ™p do nowych klientów dla swojego oszustwa nazywanego górnolotnie faÅ‚szywie „biznesem”. WychodzÄ… oni z zaÅ‚ożenia, że osoba potencjalnie zainteresowana pracÄ… w marketingu sieciowym, chÄ™tniej przyÅ‚Ä…czy siÄ™ do danej firmy, jeÅ›li w jakiÅ› sposób bÄ™dzie już znaÅ‚a swojego Å‚apacza. Z punktu widzenia psychologii jest to zupeÅ‚nie sÅ‚uszny chwyt. Kim wiÄ™c jest ten sponsor? W uczciwej praktyce MLM sponsor to ktoÅ›, kto wprowadza do struktury nowego czÅ‚onka, udziela mu porad, uczy jak dziaÅ‚ać, czyli po prostu mentor. OczywiÅ›cie dziaÅ‚anie to nie jest bezinteresowne. Marketing wielopoziomowy to rodzaj strategii marketingowej i dystrybucji, opierajÄ…cej siÄ™ na bezpoÅ›redniej sprzedaży produktów lub usÅ‚ug. Dochody osób należących do tej struktury, nie sÄ… generowane jedynie na podstawie marży z produktów, ale również z innych źródeÅ‚, w zależnoÅ›ci od planu marketingowego, jaki wyznaczyÅ‚ i okreÅ›liÅ‚ program finansowy danej firmy. Co wiÄ™cej, w takich sieciowych strukturach otrzymuje siÄ™ wynagrodzenie za wÅ‚asnÄ… sprzedaż oraz częściowo za sprzedaż, którÄ… wygenerowali rekomendowani przez nas współpracownicy - Partnerzy. ReasumujÄ…c, im wiÄ™cej osób wprowadzimy do firmy i im wiÄ™kszy zysk oni wytworzÄ…, tym wiÄ™ksza bÄ™dzie nasza premia, zwana prowizjÄ…, od ich indywidualnej sprzedaży. StÄ…d wÅ‚aÅ›nie bierze siÄ™ tak duża aktywność sponsorów w internecie. NajwiÄ™ksza w przypadku nieuczciwych tzw. marketingach, czy też piramidach finansowych. Obok tradycyjnych kontaktów w marketingach uczciwych, traktujÄ… oni to medium jako jedyne źródÅ‚o szybkiego pozyskiwania współpracowników w marketingach częściej nieuczciwych.

bezpoÅ›redniÄ…. Marketing wielopoziomowy to jeden z typów sprzedaży bezpoÅ›redniej, nie jej synonim. Ich strategia polega na ominiÄ™ciu tradycyjnych dystrybutorów – poÅ›redników i standardowo pojmowanej, - coraz to bardziej wymyÅ›lnej, holendarnie drogiej dzisiaj już reklamy. Sprzedaż odbywa siÄ™ poprzez osoby bÄ™dÄ…ce czÅ‚onkami struktury firmy dziaÅ‚ajÄ…cej wg systemu MLM. Klientów zdobywa siÄ™ dziÄ™ki temu, że kupujÄ…cy polecajÄ… swoim znajomym produkty, poprzez które sprzedawcy struktury uzyskujÄ… kontakty do kolejnych potencjalnie zainteresowanych odbiorców, itd., itd. To bardzo uczciwe dziaÅ‚ania, równie uczciwa praca i równie uczciwe, (najuczciwsze w Å›wiecie) bo automatyczne zarobki. W dzisiejszej dobie wszelkich oszustw, Uczciwy Marketing, to najuczciwszy sposób zarabiania najuczciwszych pieniÄ™dzy.

Uczciwym Pionierem tej wielostopniowej - sieciowej metody sprzedaży jest Amway, który według schematu MLM z ogromnym powodzeniem działa już od końca lat pięćdziesiątych ubiegłego wieku, albo równie intratny, najuczciwszy z uczciwych Forever Living Products, działający na ponad 150 rynkach świata od lat niemal czterdziestu. Coraz więcej firm jest zainteresowanych tego rodzaju działalnością. Osoby propagujące i promujące marketing sieciowy podkreślają, że poza schematem struktury o kształcie piramidy (stosowanym we wszelkiego typu organizacjach tego świata jak: zakłady, firmy, przedsiębiorstwa i inne standardowe organizmy handlowe) prawdziwy niestandardowy MLM, nie jest tożsamy z piramidami finansowymi (oszukańczymi już u podstaw ich powstania strukturami finansowymi) i nie ma z nimi nic wspólnego. W MLM sprzedaje się konkretny produkt albo usługę, a nie jedynie werbuje kolejnych uczestników przedsięwzięcia, jak dzieje się to w każdej piramidzie finansowej, w których sprzedaje się jedynie powietrze, oczywiście bez opakowania.

W Å›lad za Amway, z każdym kolejnym rokiem kalendarzowym powstawaÅ‚y i do dzisiaj powstajÄ… coraz to nowe przedsiÄ™wziÄ™cia finansowe w formie marketingów wielo i jednopoziomowych, uczciwie i skutecznie na rynkach Å›wiatowych dziaÅ‚ajÄ…ce przede wszystkim z pozytywnym powodzeniem ciÄ…gÅ‚ego finansowego ich rozwoju. Niestety, wiele z nich, - bo ponad 50%, - to zÅ‚odziejskie „firmy krzak”, choć wÅ›ród nich sÄ… i takie, które chwalÄ… siÄ™ logo swojej zÅ‚odziejskiej firmy, wypaczajÄ…c uczciwość i pod znakiem zapytania stawiajÄ…c te pozostaÅ‚e, uczciwie dziaÅ‚ajÄ…ce wszelkie firmy i finansowe i systemy marketingowe także. W mojego Autorstwa materiaÅ‚ach, bardzo wiele i dokÅ‚adnie piszÄ™ o wielu rodzajach marketingów od zarania ich istnienia na rynku polskim i nie tylko polskim, poprzez dziaÅ‚ania różnych ich rodzajów. Jak we wszystkim zÅ‚ym, w czym przoduje po roku 1989 Polska, tak i w tym zakresie, mamy bardzo niechlubne już tradycje, których przyczyna zÅ‚a wszelkiego, tkwi, jak wszystko co zÅ‚e, po stronie rzÄ…dowo parlamentarnych ekip i elit , czyli wybitnych oszustów naszego kraju do dnia dzisiejszego. O tych wÅ‚aÅ›nie, niechlubnych stronach zagadnienia w naszym mafijnym polskim wydaniu, wiele piszÄ™ w różnych publikacjach, szczególnie wiele w artykuÅ‚ach publikowanych w GI KWORUM, na przestrzeni ostatnich lat, co najmniej szeÅ›ciu. Wszystko dosÅ‚ownie w tym trudnym temacie, znaleźć można także w moich Autorskich materiaÅ‚ach studyjnych EFPP INTERMARKBIS., partnerskiego programu edukacyjno finansowego, po przystÄ…pieniu do niego, jeżeli pokonam progi techniczne, o których piszÄ™ w formie apelu – proÅ›by w poprzednim dwu dekalogowym artykule.

Osobom zainteresowanym marketingiem sieciowym na już i szukającym odpowiedniej dla siebie firmy do współpracy, warto polecić Network magazyn. Na internetowych stronach tego wydawnictwa znajdziecie listy rzetelnych i nierzetelnych firm, które można spotkać w tej szczególnej branży. Wszystko , co określone powyżej normy omija, nie stosuje ich, jest mniejszym lub większym oszustwem.

Bardzo szeroki materiaÅ‚ z tego zakresu znaleźć możesz we wspomnianych już wyżej publikacjach moich w GI KWORUM, w osobistym dziale moim, pod szczególnym tytuÅ‚em „Diabelski Marketing”, w którym publikowane treÅ›ci, na taki wÅ‚aÅ›nie tytuÅ‚ zasÅ‚ugujÄ… w peÅ‚ni i do których poznania zapraszam. (20)


* Moje myśli / ** Moje powiedzenia / *** Moje myśli złote /
****(+) Moje życiowe kanony, doktryny i nakazy
























Kącik życiowych paradoksów

Politycy, to taki rodzaj niby ludzkich, ale bestii, które im mniej maja do dania, tym wiÄ™cej majÄ… do powiedzenia, do gadania i opowiadania, które to również sÄ… cechÄ… politycznego faÅ‚szu, politycznej obÅ‚udy i politycznego zakÅ‚amania. Medialnie, trzeba umieć kÅ‚amać w specjalistyczny, bardzo wyrafinowany sposób, by zafaÅ‚szować rzeczywistość do tak „wiarygodnych” granic, żeby zdecydowana, wielokrotna, bo miliardowa wiÄ™kszość nasza, mogÅ‚a i chciaÅ‚a w kÅ‚amstwa te najpierw uwierzyć, później jeszcze je zaakceptować, a na koÅ„cu oddać wÅ‚adzÄ™ nad sobÄ… tym wÅ‚aÅ›nie przestÄ™pczym ćwierć mózgom.?!..


Pod TwojÄ… rozwagÄ™.

Ze wszystkich przestudiowanych dwu dekalogów razem biorąc , - z tej części również, - wybrać należy dla siebie te mądrości, które dla Ciebie są najważniejsze, być może najwiarygodniejsze według Twojego prywatnego na nie spojrzenia, może najmniej kłopotliwe, najrozsądniejsze, najtańsze w realizacji i w pełni zrozumiałe. Wiele innych względów zadecydować może o Twoim ich wyborze. Wiele z nich, jest wskazówką dla stosowania życiowej roztropności zawsze, wszędzie i we wszystkim. Inne, służą jako drogowskazy wszelkich właściwych zachowań na wieki wieków. Tak postępując, masz możliwość stworzyć swój własny, przez siebie wyłącznie wybrany, złożony, indywidualnie skompletowany prywatny dekalog, dwu dekalog, czy ich wielokrotność, zapisanymi mądrościami, którymi posługiwać się będziesz być może do końca dni swoich, może nawet przekażesz je potomkom, - czego życzę Ci z całego marketingowego serca swojego.

Ze względu na wielorakość i indywidualność osobową zainteresowanych pracą tą czytelników, zakres prezentowanych naturalno-marketingowych mądrości jest również wieloraki, a więc ich wielkość jest dostatecznie szeroka, by można było przystosować je dla własnych potrzeb i skutecznych efektywnych działań indywidualnych.

W oparciu o doświadczenia związane z autopsją bliskich mi osób, w tworzeniu własnych dekalogów indywidualnych zachowań i działań, mam powody twierdzić, iż w rozważny i odpowiedzialny sposób dobrane życiowe indywidualne mądrości, z powodzeniem mieszczą się swoim rozmiarem w jednym prywatnym dwu dekalogu, co nie oznacza i co nie ogranicza nikogo w realnych możliwościach tworzenia większej ich ilości, w przypadku takich właśnie potrzeb indywidualnych.

”””””””””””””””””””””””””””
(–-) Jeżeli przestudiowany już materiaÅ‚ zyskaÅ‚ Twoje zainteresowanie i dalsze nim zaciekawienie, być może znasz kogoÅ›, w kim również zainteresowanie wzbudzi. Ludzka zwykÅ‚a solidarność, wymaga w takim przypadku napisanie do niej kilku słów, np.: Ludzka zwykÅ‚a solidarność, wymaga w takim przypadku napisanie do osoby tej kilku słów, np.: „ProponujÄ™ otworzyć zaÅ‚Ä…cznik do maila i zapoznać siÄ™ z ciekawÄ… wedÅ‚ug mnie, niestandardowÄ… zawartÄ… tam życiowÄ… mÄ…droÅ›ciÄ…”. Za czynność tÄ…, bÄ™dÄ™ bardzo pozytywnie i serdecznie wdziÄ™czny. To jedyna droga do lepszego życia naszego na wszystkich i jedyny sposób wspólnego pozytywnego rozwoju, obok wszystkiego tego i poza tym, co dzieje siÄ™ wokół nas, przybierajÄ…c wszelkie wobec nas formy niepozytywne, a także nam nieprzychylne i zgoÅ‚a wrogie.

Twórca i Autor Zdzisław Wojciechowski (miesiąc Marzec 2016)