Dodano: 15.06.13 - 19:59 | Dział: SATYRA POLITYCZNA

Piruet Wielkiej Muchy (Agamemnon)

czyli prawda inaczej
(relatywistom poświęcam)



Wielka Mucha w Brukseli
przysiadła i słucha.

O kształcie banana
każdy myślał – inaczej.

Na sali sędziowie – śmiech to zdrowie
wśród Łgaczy.

U złodzieja poglądy są jasne
po prostu widzi inaczej
(on cudze rzeczy uważa Za Własne).

Okradzioną dziewczynę dopadł smutek i płacze
- bo biedulka odczuła inaczej.

Nie ważne w nauce kwarki czy silnie –
Nowoczesna Władza żąda by wyniki szły po Linii -
(„to” i „owo” naciągnięto postępowo).

U chirurgów – to znaczy – połamane kończyny
każdy widział inaczej.

Dla pijaka zagadki: – dwa księżyce? dwie kładki?
w błocie leżąc majaczył – bo on widział inaczej.

Zsiniałe wiatry natury cyklów
różowy terror - brukselska mowa –
w przysposobionych częściach bicyklów –
o których nie można wykrzesać słowa.

Oto ateusz - widział – inaczej
małpiej postury nigdy nie czekał
książki na stosach makulatury
płonęły* a między nimi włożył człowieka.**

Ten wiersz pisałem także inaczej -
piruet wiwaty zziajały Duchy – i śliskie drogi
pośród krętaczy smak wyjątkowy i bzyk*** dla Muchy


Agamemnon
23.05.2013 1:56


*/Palenie książek przez ateistów.


Książki palone były przez ateistów radzieckich
(komunistów) i ateistów niemieckich (narodowych socjalistów).

Książki Józefa Mackiewicza oraz Ferdynanda Goetela zostały po 1945 roku wycofane z bibliotek przez ateistów działających na obszarze Polski i przez nich spalone.

(Anna Zechenter,Zamknąć usta świadkom, Nasz Dziennik 13-14 kwietnia 2013)

**/Humanizm ateistyczny wymordował w XX wieku ponad 200 milionów ludzi. Stosował cenzurę i blokadę przepływu informacji.


***/ bzyk postępowy


Przeciwko relatywizmowi wystąpił Benedykt XVI, wykazując jego
bezsensowność. Każdy może widzieć „ inaczej” do momentu gdy pojawiają się prawa innego człowieka. Aborcja wkracza w obszar >prawa do życia< istniejącej już jednostki ludzkiej, odrębnego organizmu gatunku homo sapiens (por.: ontogeneza człowieka). Nie można zatem mówić o prawie „wyboru” bo się „myśli inaczej”, ponieważ prawa człowieka w naturze są nienaruszalne. A co jeśli człowiek mimo wszystko je naruszy? Wówczas winien jest złamania praw natury i krzywdy którą wyrządził innemu. Sam się zdegradował, z człowieka pełnego godności i dostojeństwa na człowieka winnego cudzej śmierci.

Relatywizm to zatrzymanie wszelkiej myśli.

Agamemnon