Czwartek 18 Kwietnia 2024r. - 109 dz. roku,  Imieniny: Apoloniusza, Bogusławy

| Strona główna | | Mapa serwisu 

dodano: 23.04.18 - 13:54     Czytano: [1761]

Czy ofensywa żydowska odsunie PiS

od władzy?



Spójrzmy na teatr konfliktu polsko-żydowskiego i spróbujmy zrozumieć motywacje izraelskiej ofensywy przeciwko Polsce. Żydzi ostatnio ogłosili otwarty sezon polowania z nagonką na Polaków. Oczywiście zwykle jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze. Na pierwszy rzut oka wyłania się teza, że nawet filosemicki PiS może stać na drodze dalszych zamiarów i planów Izraela wobec Polski. Dlaczego? Dlatego, że elektorat PiS-u posiada silną narodową tożsamość, jest zbyt pro-narodowy, religijny, zbyt patriotyczny co może odbić się na interesach, gdyż dąży do przywrócenia podmiotowości Narodowi Polskiemu. W obecnie wytworzonej sytuacji koła żydowskie chcą ukarać kierownictwo pronarodowego PiS-u, który stawia jednocześnie na sojusz z USA i Izraelem. Tworząc dyplomatyczną zadymę i pokazując swoje wpływy i siłę Żydzi chcą doprowadzić do rozbicia jedności tej partii i oderwania jej od jej tradycyjnych patriotycznych wyborców (twardy elektorat PiS-u). PiS zapędził się w patriotyzm i dziś dostaje po łapach…

PiS nie chce ostro odpowiedzieć na żydowskie ataki, obawiając się ewentualnych kłopotów w stosunkach z USA (systemy Patiot, stacjonowanie żołnierzy USA w Polsce) więc w najbliższych wyborach może stracić część elektoratu. Twardemu elektoratowi PiS coraz mniej podoba się miękkość ich partii w stosunku do żydowskich żądań. Właśnie taki może być cel żydowskich ataków, oddzielić PiS od wyborców, przywrócić do władzy w Polsce partie i siły z którymi Żydzi o wiele łatwiej się dogadają w zabezpieczeniu swoich interesów. Przecież przed dojściem PiS-u do władzy przygotowano już ustawę sprzedającą polskie lasy, aby w ten sposób uzyskać środki na zapłacenie haraczu. Czy PiS zmężnieje, stanie w obronie polskich interesów, czy też padnie ofiarą własnej niemocy?

Tymczasem atak “zagranicy” przy dość mikrej na niego odpowiedzi zachwiał sondażami politycznych partii w Polsce. PiS natychmiast wyszedł z nowymi propozycjami dla społeczeństwa, które mogłyby utrzymać odpływ niezadowolonego elektoratu. Program jest prorodzinny, również zdejmuje niektóre kłody spod nóg polskiego biznesu...

Na naszych oczach zmienia się świat, Żydzi urządzają nam kolejne medialne i dyplomatyczne pogromy, a rządzące Polską elity chorują na przewlekłą dolegliwość miękkich kolan. Wszyscy pamiętamy słanianie się Kwaśniewskiego w Charkowie, czy jeszcze dobitniej i podlej w Jedwabnem. Wydaje się, że rządzące nami elity nie wierzą w wielkość polskiego ducha, w suwerenność i podmiotowość Polski, nie czerpią dumy i siły z historii Polski, w najlepszym wypadku gardzą całym tym polskim bagażem patriotycznym i nazywają się europejczykami. Jak nie Komorowski kłaniający się w pas Putinowi, to Tusk jak zakochany smarkacz odczytujący życzenia Merkel, czy obecna nasza “dobra zmiana” nabożnie wpatrzona w poniżających Polaków przedstawicieli Izraela. Prześladuje nas jakiś pech, naszym elitom wyraźnie brakuje kręgosłupa i chyba tego fundamentalnego przecież przeświadczenia, że władza w państwie demokratycznym pochodzi od obywateli/wyborców, a nie od czynników zewnętrznych, międzynarodowych (wtedy jest to agentura).

Problem w tym, że III RP jest przedłużeniem PRL-u, a nie II RP. Wydaje się, że działa ciągle klątwa założycielskiego okrągłego stołu i dziś głodni i ambitni pretendenci gorliwie czekają, aż ukaże się łaskawa obca moc i pan rozda karty i mandaty ochoczym biesiadnikom. Nawet popularne zawołanie “Ulica i zagranica” celnie referuje zależność poszczególnych grup politycznych w Polsce od ich zagranicznych mecenasów. Zagranica aby zadbać o swoje interesy w Polsce selekcjonuje daną partię, która ma zapewnić poparcie ulicy (wyborców).

Jesteśmy świadkami brutalnych zachowań strony żydowskiej ciągle jeszcze tolerowanych przez polski rząd. Arogancja, buta i chamstwo, kiedyś wmawiano nam, że to tylko rzemieślnicy z przedsiębiorstwa holokaust z siedzibą w USA. Dziś widzimy pełną koordynację diaspory z Tel Avivem. Głupia sprawa, ale w kulturach semickich i azjatyckich często grzeczność, takt, ustępliwość oznacza słabość, oznacza zielone światło do jeszcze brutalniejszego ataku. Taki instynkt dzikiego zwierzęcia. Nasze zasady wypływające z chrześcijaństwa nie mają tu znaczenia, dla nich to tylko frajerstwo, które rozzuchwala do następnego mocniejszego uderzenia. Polskie elity rządzące nie mają zielonego pojęcia z kim grają.

Jedno jest pewne, jeśli PiS nie opamięta się, padnie ofiarą strategicznej rozgrywki strony żydowskiej. Ktoś powie nie opowiadaj bzdur, przecież to właśnie PiS jest bardzo pro-żydowski! Wazelina PAD-a, menory pod najwyższym żyrandolem, rozdawnictwo paszportowe, ułatwienia biznesowe, łożenie milionów złotych z podatków Polaków na kolejne żydowskie muzea. Dbanie o zapomniane przez Żydów, przecież ich własne cmentarze, Polacy zastanawiają się dlaczego nie wywołuje to wszystko żydowskiej wdzięczności?

Elity mówią nam, że jest ciężko i niebezpiecznie i że musimy wybrać “mniejsze zło”, ale my chcemy wybrać większe dobro, dobro Polski i dobro naszych dzieci. Nie chcemy być obrażani, poniżani, nie chcemy zbliżać się do ludzi, którzy nas nie rozumieją i którzy nami oficjalnie gardzą. Nawet Ziobro z którego ministerstwa wyszła atakowana nowelizacja ustawy o IPN, dziś mówi, że jest ona niekonstytucyjna (!) Tylko czekać jak następny minister powie, że istnienie suwerennego, Niepodległego Państwa Polskiego jest niekonstytucyjne…

Kto by pomyślał, że polski młodzieńczy prezydent będzie miał tak poważne kłopoty ze słuchem. Nie dosłyszał obraźliwych słów gościa prezydenta Izraela, twierdzącego, że to Państwo Polskie stworzyło Hitlerowi warunki do realizacji polityki zagłady Żydów. Gdyby wyborcy wiedzieli o jego chorobie, zdecydowaliby się może na innego kandydata? Jak tak dalej pójdzie Polacy również będą musieli poszukać sobie innego sojusznika, takiego z którym mamy coś wspólnego, wspólne zagrożenie, ciekawe kogo jeszcze atakują mocno Żydzi…?


https://external.fsjc1-3.fna.fbcdn.net/safe_image.php?d=AQCThMK0NgGOagmJ&w=476&h=249&url=http%3A%2F%2Fdzienniknarodowy.pl...

Wszyscy wokół powtarzają “Uczmy się od Żydów”. Dziś już widać, że polskie nadskakiwanie, grzeczność i ustępliwość wobec Żydów doprowadziło nas do sytuacji wprost niesmacznej i wysoce kryzysowej. Więc przy następnej wizycie PAD-a w Tel Avivie powinien on wygarnąć Żydom i ich prezydentowi jakich to krzywd i niesprawiedliwości doznali Polacy od ich ziomków komunistycznych siepaczy Stalina. Jak wyławiali i odstawiali bolszewikom Polaków zaraz po “sojuszniczym” ataku na Polskę w 1939 r. pozbawiając ich dorobku życia, domów i czasem samego życia. Liczni Żydzi źle zasłużyli się Polakom i Polsce pod sowiecką okupacją.

Prezydent Duda w imieniu Polaków powinien domagać się przeprosin za akcje tych Żydów i również za prześladowania patriotów polskich po zakończeniu II wojny światowej. Przecież wszyscy znają nazwiska i twarze tych oprawców: Różańskiego, Brystigerową, Światło, Fejgina, Wolińską, Michnika i innych. Niektórzy z nich uciekli do Izraela jak Salomon Morel, gdzie oskarżony o zbrodnie przeciwko ludzkości ten kat Polaków żył z polskiej emerytury, aż do 2007 roku! Prezydent Duda powinien również zażądać, aby Izrael wziął wreszcie odpowiedzialność za zbrodnie Żydów wobec Polaków, oraz za pomoc zbrodniczemu czerwonemu totalitaryzmowi w masowym wysiedlaniu, zabijaniu (Katyń) i prześladowaniu Polaków. Po prostu uczmy się od Żydów...

Panuje totalny chaos w kategorii kto jest Polakiem, obywatelem Polski, a kto jest Polakiem pochodzenia żydowskiego czy ormiańskiego itd. Czy Michnik, Kuroń, czy wcześniej 3,4 mln Żydów nie było obywatelami II RP? Przecież nie jesteśmy rasistami i nie będziemy wykluczać ludzi ze względu na pochodzenie etniczne, religię, czy powiedzmy orientację seksualną. Więc w II wojnie światowej Polska straciła co najmniej 6 mln swoich obywateli. Nie było państwa Izrael, tak jak nie było państwa kurdyjskiego, zagładzie uległo 6 mln Polaków (z czego 3 miliony wyznanie mojżeszowego, iluś protestantów, unitów etc.), ale jakim prawem dzisiejsze państwo Izrael, czy jeszcze lepiej grupy prawników żydowskich żądają mienia spadkowego za obywateli polskich zamordowanych przez Niemców właśnie od Polski? Ci ludzie nie są krewnymi obywateli polskich zamordowanych przez Niemców w okupowanej Polsce, jeśli mają prawa spadkowe niech zgłoszą się tak jak inni polscy obywatele do polskich sądów.

Podobno Amerykanie naciskają na Żydów, aby nie skakali do gardeł Polakom, gdyż Polacy są również ważnymi sojusznikami USA. Żydzi chcą zrobić swój blitzkrieg zdobyć przewagę, zastraszyć, stanąć na polskim gardle i wtedy negocjować. Przecież oni potrzebują polskiego poparcia i pomocy, potrzebują w Radzie Bezpieczeństwa ONZ gdzie Polska teraz zasiada. Potrzebują w Unii Europejskiej aby Polska nie poparła nałożenia na Izrael sankcji za okrucieństwa przeciwko Palestyńczykom. Czy rząd Polski zapomina o swoich kartach, którymi powinien grać dla dobra Narodu?

Niepokojące jest to, że Żydzi nie karcą swoich ekstremistów, ale dają im dobre miejsce w swojej orkiestrze grającej przeciwko Polsce, a ich brutalny język używają tak słynąca z ogłady ambasador, premier jak i prezydent Izraela. Natomiast polski rząd wprost wycisza, pomija i wstydzi się polskich patriotów z prawej strony politycznego spektrum. Polski rząd nawet wycisza solidnych naukowców, historyków z imponującym dorobkiem w dyskutowanym temacie (dr Ewa Kurek). Czyja taktyka jest skuteczniejsza? Spójrzmy pod kim trzęsą się kolana...

Polska była chyba ostatnim krajem europejskim naprawdę życzliwym Żydom, teraz Żydzi szkalują Polaków i Polskę na arenie międzynarodowej. Świat się zmienia, w czasie wojny liczni Polacy pomagali i współczuli Żydom stłoczonych w gettach. Dziś największym gettem świata jest Gaza otoczona solidnym murem, do pragnących się wydostać Palestyńczyków strzelają izraelscy żołnierze. Co stało się z pięknym żydowskim powiedzeniem:
“Kto ratuje jedno życie, ratuje cały świat”

Czy już jest nieaktualne, czy pojawiło się jakieś nowe święte przesłanie?

Nie ma pełnej jasności czy nasi rodzice i dziadkowie byli antysemitami, ale po kolejnych żydowskich bezwstydnych atakach szkalujących często bezpodstawnie imię Polski i Polaków, my mamy duże szanse, aby nimi zostać…

Jacek K. Matysiak
2018/04/16, Kalifornia

Wersja do druku

Panasiuk - 15.05.18 18:09
Żydowska agresja nie odsunie PIS u od władzy, bo PIS robi wszystko, a nawet więcej by przypodobać się tej nacji. Nikt nie zauważa cierpień Palestyńczyków, co tam pół setki zabitych i dwa tys. rannych, jak przyjaźń to przyjaźń. Czy my Polacy jesteśmy odporni na krzywdy innych i na te kłamstwa propagandowe? Niech mi ktoś wytłumaczy dlaczego człowiek umiera tylko dlatego, że mieszka na swoich ziemiach i nie chce ich opuścić? Chrześcijański rząd zamyka oczy na takie nieszczęścia tylko po to, że chce być na siłę przyjacielem nieprzyjaciół?

Lubomir - 13.05.18 15:34
Panie Janie, PiS to tylko partia, a jedynie słusznych partii mieliśmy już sporo...Panie Janie, czy nie pamięta Pan już ściemy z Drugą Japonią. Ja też jestem zwolennikiem PiS, jednak nie należę do partyjnych fanatyków. Kiedy nawet Festiwal Eurowizji wygrywa przedstawiciel spoza Europy, z Izraela, niczego nie wykluczam ani w Europie, ani w Polsce. Izrael jak widać kooperuje z Fundacją Sorosa, a ta od lat ma swoich sympatyków także na prawej stronie polskiej sceny politycznej. Słowa i deklaracje bywają puste. Do słów i deklaracji należy zachować dystans. Nie jestem ani zwolennikiem budowania Drugich Niemiec w Polsce, ani zwolennikiem budowania Drugiego Izraela, czy Drugiej Palestyny w Polsce. Wystarczy mi Polska silna oraz wewnętrznie zjednoczona. Polska mądrej tolerancji. Polska budująca w Europie mosty a nie Polska wykopująca przepaść, w kolejnym miejscu.

J.Orawicz - 13.05.18 3:05
Lubomir,co jeszcze wymyślisz swojego na PiS?! PO ,czyli
ukryte PZPR pod tą nazwą robi swoje,by powrócić do sytych
koryt! To nakeży zauwżyć.A trzon PZPR(PO) składał się i nadal
składa z czerwonych pochodzenia żydowskiego! To każdy
rozgarnięty Polak widział i widzi!!Tak po prawdzie ta partia
powinna już dawno nie istnieć!!! No,ale my Polacy mamy to w
sobie,że nazbyt długo tolerujemy tego rodzaju tworki i polityczne
potworki.Za samą wieloletnią służbe Krajowi Rad, ten twór powinien
zniknąć w naszym kraju!!! A on się nieco przepoczwarzył i trwa,to PO,
jako zupełnie nietykalna opuszkiem polskiego palca! A o czym to świadczy!
O dużej znieczulicy natury patriotycznej nas wielu Polaków.I proszę,
jak się zachowuje na ulicach i placach ta posowiecka rodzima
krasna zgraja!!! Ożerali nas Polaków i zabijali na polecenie ZSRR!
I co?! No i nic z tego?! Ale to nam już wychodzi bokiem różnymi
kanalikami.Na co sobie pozwalamy to mamy!!! A więc mamy gwardię
czerwonych zdrajców i zabijaków spod owego znaku.Ale jeszcze
dochodzi krasna banda-granda z ZSL, ukrytego też pod PSL Mkołajczyka!
Nadal nie rozliczony jest UB,KBW,MO,SB itd. Szkoda gadać! A wielu
poszkodowanych Polaków, przez wyżej wymienione bandyckie komórki
PRL liczyło na PiS,że rozliczy czerwonych zbrodniarzy na polskim narodzie!
Nic z tych oczekiwań Narodu nie wyszło!! Poszkodowani Polacy już odchodzą
do wieczności z tej Polskiej Umęczonej Ziemi! Na wielu różnych ważnych
stanowiskach w administracji panstwwej i gospodarce narodowej siedzą
sobie na intratnych posadach w/w.Oczywiście z młodszego pokolenia
tych czerwoniaków. To są czerwone święte krowy!! I na to niema rady!!!

Lubomir - 11.05.18 16:07
Ofensywa izraelska najwyraźniej odsunęła od urzędu premiera Rzeczypospolitej Polskiej, panią Beatę Szydło. Wygląda na to, że preludium do odsunięcia od urzędu, było szturchanie limuzyny pani premier przez izraelską ochronę, podczas pobytu szefowej polskiego rządu na ziemi izraelskiej. Polska pani premier była bardzo spontaniczna i reprezentowała interesy Polski i Polaków a nie interesy polskich, europejskich czy światowych Żydów. Zachowywała się jak obywatelka wielkiej Rzeczypospolitej Polskiej a nie lobbystka interesów żydowskich i izraelskich. Polska premier nie zajmowała się kokietowaniem izraelskich biznesmenów, rabinów, Mossadu czy armii izraelskiej. Godnie reprezentowała Polskę od Warszawy, po Brukselę i Waszyngton. To musiało się nie podobać cenzorom politycznej poprawności. Tacy Polacy jak Pani Premier, świadomi są, że Żydzi jedynie używani są przez zawsze kuty na dziesiątą stronę Berlin, do przecierania rewizjonistycznych szlaków, dla żądnych przestrzeni życiowej Niemców. Świadomi są, że realne korzyści zawsze wcześniej czy później napychają niemieckie kieszenie i zawsze nastawiają przeciwko sobie ofiary niemieckich intryg i matactw. Polska myśl polityczna i dyplomatyczna nigdy nie służyła zniewalaniu innych.

W Panasiuk - 10.05.18 3:06
Ustawa została podpisana przez prezydenta. Jak sojusz to sojusz. Cóż!

Perth - 05.05.18 9:51
Władysławie, a co ci tam znowu dolega, jakim cudem zauważyłeś wsród tych komentatorów samego siebie i wszystko też bierzesz do siebie... No, i co teraz mam wyjaśniać i dlaczego jest taka potrzeba?

W Panasiuk - 05.05.18 3:02
Perth. Nie wiem co oznaczają i kogo dotyczą słowa " mało rozgarnięci komentatorzy zza wielkiej wody"? Proszę to wyjaśnić.

Perth - 04.05.18 9:20
Panie i Panowie,

Jak to jest, że ze strony z ust prezydenta Donalda Trumpa padają wielkie słowa, że Polska jest wspaniała i jest ważnym sojusznikiem - ba, nawet mniej rozgarnięci komentatorzy ci zza Wielkiej Wody i polskiego Zagłebia orzekli, że Trump to także "nasz prezydent".
A tu Ustawa 447 - i ostatnio w Jersey mamy do czynienia z próbą usunięcia Pomnika Katyńskiego - tak ważnego symbolu Polski, symbolu Polski i ważnego także dla amerykańskiej Polonii
Rozgadaliśmy się tutaj - i słusznie na temat tej nieszczęsnej Ustawy447, ale nikt się nie wychyla aby poinformować i zachęcić innych (ja podpisałem), że podpisał protest aby obalić tę Ustawę i to w trybie natychmiastowym.
I to jest właśnie "strzelaniem zza winkla słowem"... dla świętego spokoju!

Dzisiaj podaję link do wiadomości w sprawie brony tego symbolu polskich ofiar:
(e-mail do przewodniczącego Komitety Obrony Pomnika);
krzysztofnowak@yahoo.com
Ale i taką petycję (w tym i zwiazaną z Ustawą 447), należy ułożyć, napisać i wysłać do polskiego rządu, a na brak reakcji ze strony rządzących wypełnić ogólną manifestacją i w Polsce i w USA., w której oczywiście nie wezmą udziału ani "miłośnicy bliźniego"ani KODowcy ani POowcy, tudzież Nowocześni no i lewackie lewactwo.
Komunistyczne władze, a także czerwone ambasady i konsule wykorzystywały nie tylko naiwność i oportunizm niektórych "ważnych" działaczy Polonii, ale też mniej oficjalne wpływy w tym tzw. "twórców" - stąd budowa, a wcześniej zbiórka pieniędzy NIE miały wsparcia ŻADNEJ" oficalnej organizacji polonijnej - mówi prof. Andrzej Pityński, wybitny polski rzeźbiarz twóca i budowniczy Pomnika Katyńskiego Jersey City.
Najwięcej zebrano w polskich PARAFIACH w USA.

Lubomir - 04.05.18 9:11
Krystian, możesz nadal udawać, że Abramovitz i m.in. Berozovsky, to rosyjscy mafiozi. Możesz nadal na ofiary zganiać wszystkie zaistniałe nieszczęścia. Czy ty nie jesteś czasami żydobolszewikiem, występującym pod kilkoma pseudonimami? Swego czasu języka rosyjskiego uczyła mnie rodowita Rosjanka i był to bardzo szlachetny człowiek. Nota bene - bardzo skrzywdzony przez żydobolszewię. Nie mam fobii na tle żadnego narodu. Także na tle narodu rosyjskiego. Potrafię odróżnić naród, od kilku samozwańczych ciemiężców.

W Panasiuk - 03.05.18 21:57
Dlaczego nasz rząd milczy w sprawie żydowskiej ustawy S447? Może najwyższy czas zapytać czy w sejmie, rządzie, senacie i pałacu prezydenckim nie jesteśmy (Polacy) czasami mniejszością?

Krystian - 03.05.18 19:55
Lubomir.a z jakiego to powodu pominoles Rosyjska Mawie?! Uwazasz,ze
my Polacy NIE WIEMY JAKIE MAWIE NAS SKUBIA?! Oj ty dwulicowcu!!

Lubomir - 03.05.18 10:12
Nie ma świętych mafii. Jeżeli jacyś uzurpatorzy czy gangsterzy usiłują prowadzić wobec Polski wyłudzenia czy podobne działania kryminalne, należy przeganiać ich podobnie jak każdą mafię, zarówno tą z Hamburga, jak i tą z Nowego Jorku. Brak zdecydowanych działań, oznaczałby paraliż Polskiego Państwa i niedowład polskich służb specjalnych. Polska jest państwem suwerennym, nie de nomine ale de facto! Polska nie ma krwi sąsiadów na swoich rękach i nie zajmuje się fizyczną eksterminacją swoich przeciwników. Jednak dbałość o własne interesy narodowe i państwowe, należy do elementarnych obowiązków suwerennego państwa.

Agamemnon - 02.05.18 20:05
Polacy szanują wszystkie nacje istniejące na świecie. Żydzi natomiast chcą żyć, jak widzimy, na koszt innych nacji. Jeśli już wybrali sobie na kraj swojej imigracji Polskę, Polska przyjęła ich pod parasol swoich praw. Posiadali na tej ziemi pracę, majątki i wolność, które nie potrafili w drodze przemian historycznych, drogą walki z zaborcami zatrzymać i poszanować, nadużywając gościnności.

Przechodzenie majątków na skarb państwa w przypadku mienia bez spadkowego stanowi podstawowe prawo tej gościnnej dla nich ziemi. Wiedzieli o tym mogli zatem do tej ziemi nie imigrować. Poszanowanie prawa jest podstawowym wymogiem jaka ziemia gościnna od nich wymagała.

Czy Żydzi są Polakom coś winni? Tak. Odmówili powszechnej walki zbrojnej przeciwko okupantowi niemieckiemu w latach 1939 - 1945. Nie bronili integralności wraz z Polakami Rzeczpospolitej którą zamieszkiwali i ziemi z której jedli chleb. Polacy ratowali im życie podczas okupacji, gdy jednocześnie Żydzi w okresie okupacji niemieckiej kolaborowali z okupantem niemieckim a potem po II wojnie światowej z okupantem radzieckim. Za udzielenie najmniejszej pomocy Żydowi okupant niemiecki rozstrzeliwał całe polskie rodziny. Zjawisko to miało charakter powszechny. Do rzadkości należą przypadki ratowania Polaka przez Żyda. Podczas okupacji radzieckiej, Żydzi obejmowali znaczące stanowiska służb specjalnych dokonując zbrodni ludobójstwa na Polakach podejmujących walkę narodowo - wyzwoleńczą. Czy Polacy są coś im winni. Nic nie są im winni. Czy Żydzi są coś Polakom winni? Tak są winni. Dziś obserwowany jest żydowski antypolonizm.

Lubomir - 02.05.18 16:06
Dopóki za działanie na szkodę Polski i za gigantyczne malwersacje, nie będzie stosownych kar, zło będzie panoszyć się nadal. Atakujący Polskę, to tchórze działający zza winkla i skrytobójcy. Polska rycerskość i szlachetność musi brać górę.

MariaN - 02.05.18 15:58
Nie wolno sie cofać, gdy powiedziano A trzeba powiedzieć B, w przeciwnym razie wszyscy będą skakać po naszym grzbiecie. Cały świat przyzwyczaił sie do tego, że Polaków można obrażać, szykanować, pomawiać i nic. Od 3 lat zaczęło to sie zmieniać i od razu jaki raban, dookoła sami niezadowoleni, i nie ma co sie dziwić. Niemcy boją sie, że wreszcie będą musieli płacić za ludobójstwo, a inni, że nic więcej nie wydrą od nas. Za wolno to wszystko idzie, ale i tak już parę kroków zrobiono do przodu, szkoda tylko , że zmieniono premiera, byłoby szybciej. Nadzieja w tym, że w następnych wyborach prawica uzyska 50 procent i razem z kukizowcami zrobią porządek na zawsze. Będzie dobrze, żydzi ujadają tylko, nic nie zrobią, nie ma już Obamy, jest Trump, który nie pozwoli zrobić nam krzywdy... chyba że sie mylę.

Lubomir - 02.05.18 12:40
Nie wyszło z Niemcami Bis w Polsce, to najwyraźniej co niektórym pasowałaby bardzo Palestyna Bis nad Odrą, Wisłą i Bugiem. Kolonizatorzy zawsze szukają chętnych do zostania koloniami.

Aaron Waxmann - 02.05.18 10:53
Odgłosy w sieci:

Shlomo Taub z Izraela, określany jako założyciel zarejestrowanej w Polsce organizacji mającej na celu "restytucję mienia żydowskiego w Polsce",
udzielił wywiadu izraelskiemu radiu Israel National Radio i w ostrych słowach wezwał do jak najszybszego "odebrania mienia z rąk władz administracyjnych, głównie w Polsce, zarządzających majątkiem żydowskim".

"Czasami przedstawiciele władzy muszą być specjalnie wynagrodzeni; jakby to powiedzieć: trzeba przemówić do nich w ich własnym języku,
w izraelskim radio Eve Harow.

komentarz:
Jak wynika z wypowiedzi Shlomo Tauba Żydzi gotowi są przekupywać polityków w celu obrabowania społeczeństw krajów w stosunku do których wysuwają roszczenia. (tutaj: specjalnie wynagradzać - dawać łapówkę)

Minister sprawiedliwości III RP Ziobro:
"Negowanie zbrodni na Żydach powinno być ścigane szerzej niż negowanie zbrodni na Polakach na Wołyniu".

komentarz:
Nawet "polski" minister sprawiedliwości Ziobro nie może wyzbyć się filosemityzmu. Wypowiedź razi niemal rasizmem. Umniejsza zbrodnie na Polakach.
Panie ministrze Ziobro, czym różni się zbrodnia na Żydzie od zbrodni na Polaku? Czyżby pochodzeniem wypowiadającego?


Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego Piotr Gliński:
"Muzea Getta Warszawskiego i Chasydyzmu będą kosztować ok. 32 mln złotych".

komentarz:
Panie ministrze Gliński, czyżby zapomniał pan, którego państwa jest ministrem? Ciekawe co Polakom sfinansuje Izrael? Chyba "figę z makiem".

"Polityka to nie tylko szumne, doniosłe i patriotyczno-patetyczne obietnice liderów, wypowiadane na konferencjach prasowych. To głównie,
a może przede wszystkim, konkretne decyzje konkretnych ludzi.
W przypadku "dobrej zmiany" mamy do czynienia z mieszanką narodowo-sentymentalnej retoryki i działań nakierowanych na finansowanie instytucji Polsce... wrogich.

Polska staje się w ostatnich miesiącach coraz hojniejszym sponsorem instytucji zajmujących się tradycjami żydowskimi. Do istniejącego już,
nowoczesnego i kosztownego Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w Warszawie dołączą kolejne obiekty.
Chodzi o zapowiedziane na początku roku Muzeum Chasydyzmu oraz Muzeum Getta Warszawskiego,
o którym wicepremier-minister kultury Piotr Gliński mówił w marcu (razem kosztować mają około 32 miliony zł).
Ponadto, za sprawą decyzji Sejmu, zapłacimy prywatnej fundacji 100 milionów złotych za renowację cmentarza żydowskiego w Warszawie.
To olbrzymie kwoty, do których doliczyć należy wydatki na mniejsze, lokalne placówki zajmujące się w Polsce historią Żydów.
W sumie mamy do czynienia z pokaźną liczbą instytucji. Za wszystkie płaci polski podatnik...."

Michał Wałach

Komentarz:
Kosztować to będzie oczywiście polskich podatników a nie Żydów. Czyżby budowa Izraela bis w Polsce trwała na dobre?
Czy KneSejm... oj przepraszam, Sejm RP wyrażał na to zgodę? No to kto tu rządzi w Polsce? Polacy??? Komu to wszystko buduje się?
W ostatnim spisie ludności narodowość żydowską w Polsce zadeklarowało zaledwie 1000 osób. Dobry Żyd to zakonspirowany Żyd.

Aaron Waxmann

Ricky Dick. - 02.05.18 7:54
Szanowni kworumowicze!
"Zagadka:
co robili u nas szefowie służb Izraela? Tak jest, w ostatnich dniach wizytę w Polsce złożyli herszci: Tamir Pardo, szef Mosadu (wywiadu zagranicznego), Nadav Argaman, szef Szin Bet (wywiadu wewnętrznego), a także Gadi Eizenkot, szef sztabu armii (IDF, Israel Defence Force), oraz inni wysocy funkcjonariusze wojska i bezpieki państwa położonego w Palestynie?

Według doniesień medialnych odwiedzili nas "przy okazji" tzw. Marszu Żywych, który poprowadzili wspólnie prezydenci Riwlin i Duda...."
c.d. w sieci.
(-)Grzegorz Braun, reżyser

Dodatek do ostatniego zdania - "na którym podczas przemówienia prezydent Rivlin bezpardonowo oskarżał naród polski o udział w holokauście i to w bezpośrednim towarzystwie głowy państwa polskiego Andrzeja Dudy.
Prezydent Duda nie odważył się zaprotestować czyli zaakceptował zarzuty prezydenta Izraela". Trwa pisanie przez Żydów nowej wersji historii XX. w.
Antypolskiej wersji historii. Oczywiście my, Polacy w to nie uwierzymy ale europa, świat może te kłamstwa zaakceptować.

W. panasiuk - 02.05.18 1:32
Panie Milewicz.Pisze pan bzdury, które nic wspólnego z moim komentarzem nie mają. Nie zrozumiał pan nawet słowa " wspierać" chodziło mi o wsparcie polityczne, innego nie potrzebuję. Czy ktoś pyta pana dlaczego mieszka w Polsce? Widzę, że ma pan problem z obyciem. Pisze pan byle pisać, byle coś komuś wrzucić, nie tędy droga. I znowu głupie pytanie: czy Polonia pomaga Polsce? oczywiście pod każdym względem. Kończy pan komentarz w sposób nieludzki. Nie będę się zniżał do pańskiego poziomu, ale radzę by zajrzał pan do jakiejś obyczajowej lektury. Pozdrawiam

.

R.Milewicz Polska - 30.04.18 18:36
Panie W.Panasiuk Polska ma gory trudnych spraw w spadku po PRL i
jeszcze syta Polonie ma wspierac?! Kto wam kazal opuszczac Polske??!!
A wy sie o Polske martwicie?! Czy cos Polsce pomagacie?! No- prosze
o obiektywna odpowiedz na to pytanie - emigracie Panasiuku!

Lubomir - 30.04.18 17:01
Bombardowanie obozu uchodźców palestyńskich w Syrii, czy bombardowanie Gazy przez samoloty izraelskie, najwyraźniej ma niewiele wspólnego z pięknym przesłaniem o bezcennej wartości nawet jednego życia. 'Co było a nie jest, nie pisze się w rejestr!' Bieżąca rzeczywistość jest o 180 stopni odmienna od tej z lat II wojny światowej.

Perth - 30.04.18 11:59
Medal i dyplom dla Sprawiedliwych zostały powołane dekretem Knesetu w 1963 roku.
Na medalu widnieje właśnie pochodzący z Talmudu napis "Kto ratuje jedno życie - ratuje cały świat".
A więc p. Jacek ma rację bo to jest tłumaczenie na j. polski z języka Hebrajskiego.
Co do tego, że nie mam racji, to w mojej sugestii było aby nie pisać tylko (co podkreślam) w j. polskim o sprawach, które bardzo dobrze znamy ale i do gazet i portali obcojęzycznych aby inne narody dowiedziały się co w trawie piszczy o stosunkach polsko-żydowskich.
Myślę, że p. O. Kamil Marcin zdążył się już nauczyć przynajmiej j. angielskiego na tyle, że coś napisze o Ustawie np. do Chicago Tribune.
Pytam też, kto i komu ma otwierać oczy i uszy? Pytam, bo do tej pory, naiwny .
myślałem, że p. komentator miał już oczy i uszy otwarte bardzo dawno temu.
A przede wszystkim pisałem o Ustawie 447 - ustawie, wymierzoną w Polskę.

W. Panasiuk - 30.04.18 3:11
Polonia robi wszystko, by uchwalonej ustawy nie podpisał prezydent. Jedni mówią, że może się to udać po zebraniu 100 tys. podpisów, inni, że to już przesądzone. Nie mamy żadnego wsparcia ze strony polskiego rządu. W Warszawie od dawna zapanowała cisza w tym temacie. Ostatnio przebywający w USA p. Gowin uspokajał, że to nas nie dotyczy. Kompletna bzdura. Zapewniał też, że TK pochyli się nad ustawą IPN by zadowoliła strony. Co to wszystko oznacza i co chce przez to osiągnąć dobra zmiana? I tu powstaje pytania: dobra zmiana, ale dla kogo?

Marcin - 30.04.18 0:08
Panie Matysiak to powiedzenie nie jest zydowskie,a polskie.

Kamil L - 29.04.18 21:26
Perth nie masz racji! Wlasnie w jezyku polskim trzeba nam Polakom
otwierac, oczy i glowy na ten bardzo wazny temat! Trzeba tez stwierdzic,
ze ten temat nie jest nowym tematem o tym.co wyprawiali Zydzi i dalej
wyprawiaja z nami! Zaraz po II ws przywlekli nam na bagnetach z ZSRR komune! A scislej sowiecka okupacje Polski na wiele lat. Nazwali ja sobie
Peerelem! Zamordowano nam w- sposob okrutny tysiace naszych synow
i corek z AK,WiN,NSZ i mniejszych - nawet harcerskich ugrupowan Poskiego
Zbrojnego Podziemia. I w taki krwawy sposob zawladneli Polska! A dzisiej
wrednie nastrajaja swoje pociechy do wywrocenia Rzeczypospolita!
Te ich pociechy dosc czesto widzimy na ulicach i placach naszych miast,a
glownie Warszawy,gdzie wyczyniaja antyrzadowe rykowiska.Znany ich
meczennik Kijowski z damskim kokiem jest wodzirejem tego towarzycha!
Brak slow na tych czerwonych bluzniercow,co to czuja sie nietykalni!!!
Wiec nikt ich z wladzy nie tyka - nawet opuszkiem palca i jeszcze jest zle!!!

PERTH - 29.04.18 17:16
1.Mniej słów, a więcej czynów nam potrzeba.
2.Więcej pisania w języku angielskim i do czasopism angielsko- języcznych w takich sprawach jak stosunki polsko-żydowskie, bo to, co jak dotąd to pisanie do nas i o nas jest pisaniem dla pisania. A to nie powinno sprawiać trudności dla tych co od dziesięcioleci zamieszkują Stany Zjednoczone AP, i Australię też.
Akurat nadarza się okazja aby bronić Polskę przed mafią wyłudzaczy.

Petycja do prezydenta Stanów Zjednoczonych Donalda Trumpa z APELEM,
by NIE podpisywał ustawy JUST POJAWIŁA SIĘ NA STRONIE BIAŁEGO DOMU.
Petycję w sprawie Ustawy o sprawiedliwości dla ofiar, którym nie zadość uczyniono (Justice for Uncompensated Survivors To-Day - JUST), MOŻNA ZNALEŹĆ NA STRONIE BIAŁEGO DOMU W ZAKŁADCE "WE THE PEOPLE".

JEŻELI PODPOSZE SIĘ POD NIĄ 100 TYSIĘCY OSÓB DONALD TRUMP BĘDZIE MUSIAŁ ZGODNIE Z PRAWEM ZABRAĆ GŁOS W TEJ SPRAWIE.
A więc podpisać już dzisiaj i zachęcać ludzi do podpisania, szczególnie tych którzy nie znają j.polskiego a więc polegają tylko na wiadomościach o Polsce
które w wiekszości są zakłamane-FAKE NEWS,

Kuba - 28.04.18 16:45
Tu nie ma się nad czym zastanawiać, a pomyśleć trzeba racjonalnie i wszystko okaże się proste jeśli chodzi o sojuszników. - Ale co ma wspólnego "dobra zmiana" z tym całowaniem się "żabojada" z prezydentem USA ? Czegoś tu nie rozumiem...?

W. Panasiuk - 28.04.18 3:37
zastanawiam się jak można polegać na sojuszniku, który pozwala deptać nasze dobre imię. Już raz Jałta się zdarzyła, czy chcemy drugiej? Prezydent, który kilka miesięcy temu nie podawał reki Merkel i ganił Francuza dzisiaj go ściska i całuje. Czegoś tu nie rozumiem. O "dobrej zmianie" nie chcę się wypowiadać, wydaje mi się, że wszystko już powiedziałem.

Lubomir - 26.04.18 8:35
Oby Ameryka nie dała się sterroryzować inicjatorom i fundatorom awantur blisko- i środkowowschodnich. Oby Polska nie była zobowiązana do 'zrzutki' na te awantury. Polska i Ameryka muszą dbać o bezpieczeństwo i rozwój własnych państw. Ani Polska, ani Ameryka nie może godzić się na status kolonii obcych interesów. Każdy musi uczyć się żyć na własny rachunek, a nie na rachunek pracowitej Polski, czy pracowitej Ameryki. Żerowanie na dorobku innych, to wielce nieetyczne i naganne zachowanie! Zastraszanie i szantaż narodów, to przestępstwo z gatunku gróźb karalnych.

Artur Sołonka - 26.04.18 3:56
Zgadzam się z p. Markiem całkowicie
Bo krótkimi słowy
Napisał to, wyśmiewicie,
Czego nie potrafią najtęższe głowy,
Ze, aby nie dać się pożreć
Pazernym rekinom
Powinny połączyć się NARODY,
A przecież wiadomo -
To dyktuje życie -
Że i Herkules ... d.pa,
Kiedy ludzi kupa!

W. panasiuk - 26.04.18 3:34
Ustawa o rozbiorze oczekuje na podpis prezydenta. O ile znam życie zostanie podpisana. Wicepremier Gowin i szef spraw zagranicznych uspokaja Polonię mówiąc, że ta ustawa nic nie znaczy. Może dla nich nie, ale dla nas wiele. Na razie promują w USA biznes, który może szybko przestać istnieć. Taka bierność rządu niepokoi. Ale o prezydencie i PIS -e nie można nic mówić, bo wszystko w ich wykonaniu jest na medal, milczenie i pozwalanie Żydom nas opluwać również. Obym się w moich osądach mylił

Lubomir - 25.04.18 22:44
Oby tylko nie było tak faktycznie, że każda najważniejsza partia polityczna w Polsce, musi mieć swoje umocowanie poza granicami Polski. Wówczas faktycznie po partii posiadającej swoich namiestników w Rosji i partii zawiadywanej z Berlina, mogłaby przyjść kolej na partię kierowaną z Izraela. Oby tego typu rozumowanie, nigdy nie znalazło najmniejszego potwierdzenia w życiowej praktyce! Polska to wielkie państwo a Polacy to inteligentny i odkrywczy naród. Nie dla nas takie scenariusze! Polska nie jest kandydatem do tytułu: terytorium zależne

Marek - 25.04.18 16:30
Logicznie rozumując narody od których Żydzi żądają okupu powinny zawrzeć koalicję i też żądać wymyślonych kwot za zbrodnie żydokomunistów i żydobolszewików.

(C)Hamil-ton - 25.04.18 8:03
24.04.2018 r. Izba Reprezentantów Kongresu USA przyjęła ustawę JUST Act (S.447), która zobowiązuje Departament Stanu do formalnego informowania Kongresu, które kraje ociągają się z restytucją mienia.

Zgodnie z dokumentem Departament Stanu USA ma przekazywać stałe raporty do Kongresu, które kraje nie wywiązują się z obowiązku restytucji mienia pożydowskiego przejętego w czasie Holokaustu, a po wojnie przez rządy komunistyczne. Przeciwko ustawie protestują organizacje polonijne.

Chcę wszystkich uspokoić. Tak zwany JUST Act nie ma żadnego znaczenia prawnego, nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń wobec państwa polskiego — powiedział w rozmowie z Polskim Radiem minister Jarosław Gowin, który przebywa w USA.

No to w jakim celu ustanawia się takie prawo? Nie ma racji minister Gowin ani inni tzw. "uspokajacze". Ostatnią instancją, która ma zatwierdzić to prawo jest prezydent Trump. Jeżeli prezydent USA podpisze Just Act to dopiero wówczas rozpocznie się nowa fala żydowskiego TORNADO na Polskę. Czy my, Polacy możemy zapobiec temu rabunkowi Polski?
Możemy, pod warunkiem, że obecny polski rząd włączy się do walki po stronie polskiej a nie żydowskiej.

Przypomnę, mienie zmarłych czy zamordowanych przez okupantów Polski obywateli polskich pochodzenia żydowskiego, którzy nie pozostawili po sobie następców prawnych zgodnie z prawem jest mieniem państwa polskiego.
Żadne inne państwo czy naród nie ma prawa do roszczeń do tego mienia.
Państwo Izrael i diaspora żydowska w USA i gdziekolwiek indziej nie posiadają tytułu prawnego do mienia obywateli Polski w takim samym znaczeniu jak państwo polskie nie ma prawa do mienia obywateli innych krajów z pochodzenia polskiego nie mających następców prawnych.

Kuriozum prawa przegłosowanego w Izbie Reprezentantów polega na EXTERYTORIALNOŚCI mienia żydowskiego obywateli innych państw pochodzenia żydowskiego. Innym słowem mienie obywateli pochodzenia żydowskiego jest wyjęte spod jurysdykcji danego państwa w którym mieszkają Żydzi. Izrael i Żydzi nie mają żadnych praw do tego mienia.

Przy pomocy ustalonego w USA prawa będą nękać poszczególne kraje poprzez administrację prezydenta USA, starając się obrabować państwa, które sprzeciwiają się żydowskim roszczeniom.

Tworzy się w USA prawo do rabunku państw, w których dochodziło do holokaustu Żydów. Holokaustu dokonywali okupanci czyli Niemcy. Państwo żydowskie powinno dochodzić roszczeń od sprawców holokaustu czyli państwa niemieckiego.
Z tego co nam wiadomo państwo niemieckie wypłaciło Żydom ponad 100 mld marek oraz przekazało Izraelowi w sprzęcie wojskowym i cywilnym dwa razy tyle czyli w sumie ok. 300 mld marek.

Zachłanność Żydów szczególnie sowieckich nie zna granic. Ataki na Polskę
trwają i będą trwać. Teraz i za 100 czy 200 lat. Ktoś w Polsce musi zrobić z tym porządek. Nie ma co liczyć na obecny, sprzyjający tym żydowskim atakom rząd Polski.
Mamy w Polsce wroga i V kolumnę, zachłannych Żydów.

Aaron Waxmann - 24.04.18 8:44
W Waszyngtonie zdecydują o naszym przeznaczeniu

"Zgodnie z prawem Murphyego - jak może stać się coś złego, to na pewno się stanie - więc z bojaźnią i drżeniem czekamy na głosowanie w Izbie Reprezentantów Kongresu USA nad ustawą HR 1226, w następstwie której Żydzi, wykorzystując siłę Naszego Najważniejszego Sojusznika, pod pretekstem tzw. "roszczeń", wyszlamują Polskę do gołej ziemi, zapewniając sobie w naszym bantustanie status szlachty, dominującej nad mniej wartościowym narodem tubylczym. Z obfitości serca usta mówią, toteż nic dziwnego, że już teraz Żydzi przybierają względem mniej wartościowego narodu tubylczego coraz bardziej mocarstwową postawę - a cóż będzie, jeśli Kongres Stanów Zjednoczonych wspomnianą ustawę uchwali, a prezydent Donald Trump ją podpisze?..."

(-)Stanisław Michalkiewicz

Czy administracja Trumpa a właściwie Kongres potraktuje Polskę i Polaków jako skarbonkę dla Żydów? Czemuś te żydowskie ataki na Polskę i posądzanie Polaków o sprawstwo holokaustu musi służyć. Ma służyć możliwości obrabowania Polaków w majestacie prawa na miliardy. Nawet z historycznego fałszu można czerpać miliardowe korzyści. Żydowskie ataki i ustawa HR 1226 procedowana w Izbie Reprezentantów są naturalnym dowodem tego twierdzenia.
Dlaczego zatem żydowska V kolumna korzysta nadal z życzliwości narodu i państwa polskiego? Polsko, plują ci w twarz i rabują a ty milczysz!

Ricky Dick. - 24.04.18 7:26
Ofensywa żydowska może być bardzo skuteczna, gdyż obecny rząd w Polsce bardziej broni żydowskich i niż polskich interesów.

Premier Morawiecki np. ostatnio podarował żydowskiemu bankowi z ameryki JP Morgan 20 mld.
Jaki interes ma w tym Polska? Tego opinii publicznej w Polsce a przede wszystkim Polaków rząd PiS-u nie raczył powiedzieć.
Ta nagła zmiana premiera w Polsce objawia się drenowaniem polskich finansów publicznych. Jakoś dziwnie składa się, że Morawiecki brnie w niepewne interesy z żydami amerykańskimi.
Dzisiaj tj. 24.04.2018 r. Izba Reprezentantów Kongresu USA będzie głosowała nad ustawą HR 1226 pozwalającą wyszlamować budżet państwa polskiego przez żydowskie Przedsiębiorstwo Przemysłu Holokaustu na wiele mld. dolarów za tzw. mienie bezspadkowe pozostawione przez polskich Żydów zmarłych bezpotomnie, a które zgodnie z prawem przechodzi na skarb państwa.
Polski rząd w tajemnicy przed narodem polskim prawdopodobnie poczynił wobec Organizacji Przemysłu Holokaustu, o których my Polacy nie wiemy.

Osaczanie Polski jak zwierzyny łownej trwa. Dlaczego najważniejszy sojusznik Polski czyli Stany Zjednoczone bierze udział w tym osaczaniu?

Czyżby największy nasz sojusznik chciał wspólnie z Żydami nas obrabować?

Teresa - 24.04.18 1:34
Panie autorze tego artykułu,gdzie są te ataki Żydów na Polskę? To w artykule
należy podać! Inaczej taki materiał nie jest wiarygodnym! Tak każdy może sobie pisać wymyślając rożne swoje poglądy.

W. Panasiuk - 23.04.18 19:34
Podpisuję się z całą powagą pod tym artykułem, prawdziwym i odważnym. Pis jest nadal na kolanach i nie broni naszej godności, którą szargają inne narody w tym żydowski i ukraiński. Może komuś coś obiecali, może się przelękli, bo wszystko co robią najlepiej służy wyżej wymienionym, nie nam Polakom. Nie będę się powtarzał, bo o wszystkim opisał powyżej autor. Naród powinien naciskać i domagać się obrony naszego państwa i honoru. Gdzie nasza duma? Milczenie jest złotem, ale nie w tym przypadku. Nie możemy w ciemno popierać wszystkiego co robi dobra zmiana. Jeśli pis nie zmieni kierunku utraci władzę i to szybko. Naród nie jest głupi i potrafi odróżnić lepsze zło od gorszego dobra. Stańmy wreszcie na nogi nie bójmy się kiwających nam palcem. Skoro potrafimy mówić TAK, nauczmy się też mówić NIE.

Wszystkich komentarzy: (38)   

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami naszych Czytelników. Gazeta Internetowa KWORUM nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

18 Kwietnia 1947 roku
Urodziła się Stanisława Celińska, aktorka filmowa i teatralna.


18 Kwietnia 1955 roku
Zmarł Albert Einstein, niemiecki fizyk pochodzenia żydowskiego, laureat Nagrody Nobla (ur. 1879)


Zobacz więcej