Piątek 19 Kwietnia 2024r. - 110 dz. roku,  Imieniny: Alfa, Leonii, Tytusa

| Strona główna | | Mapa serwisu 

dodano: 17.04.14 - 9:23     Czytano: [1432]

PENTAGATE...(2)



MISTYFIKACJA NOWEJ ERY

Sławomir M. Kozak














Mojej córce Małgosi dedykuję …












Część 11



PENTAGATE…(2)



Zakhem jest jednym z autorów „Projektu Nowego Wieku Ameryki” i współtwórcą doktryny „Odbudowy Amerykańskiej Obrony” nazywanej Nowym Pearl Harbor(37).

Ciekawą książkę, zatytułowaną „Przerażające oszustwo”, napisał Francuz, Thierry Meyssan. Zadał w niej kilka bardzo interesujących pytań. Na przykład, gdzie są jakiekolwiek szczątki ofiar na zdjęciach przedstawiających miejsce upadku samolotu. Nie widać na nich żadnych większych kawałków maszyny, ludzi czy bagaży. Psy tresowane do poszukiwania ludzi nie znalazły niczego. Nawet kawałka pozostałości po 64 pasażerach.

Na zdjęciach zrobionych w chwilę po tragedii nie widać w konstrukcji budynku otworu, który mógłby pomieścić Boeing’a 757! Na kilku opublikowanych zdjęciach zauważyć można, że w zburzonej części budynku zachowały się meble, nienaruszony monitor komputerowy, ba – nawet leżąca na biurku, otwarta książka, bez śladów zniszczenia. A ogromny samolot się spopielił...

Początkowo władze twierdziły, że nie mają żadnego materiału filmowego z wypadku, choć wiadomym było, że musiały istnieć co najmniej 3 filmy, nie mówiąc o monitoringu samego Pentagonu. Jeden z kamery Zarządu Transportu obserwującej autostradę, nad którą rzekomo przeleciał samolot. Drugi z kamery pobliskiego Hotelu Sheraton. I trzeci z kamery umiejscowionej na stacji benzynowej przy Pentagonie. Wiadomo, że wszystkie te materiały FBI(38) zarekwirowało już w 10 minut po tragedii, zakazując jednocześnie pracownikom tych firm wypowiadać się na temat zawartości filmów. Po pewnym czasie władze ujawniły pięć (!) klatek filmu ze stacji benzynowej. Nie widać na nich lotu 77, a jedynie „coś”, co z dużą prędkością uderzyło w budynek. To „coś” jest na tych klatkach idealnie zasłonięte słupkiem stojącym dokładnie na linii lotu owego „czegoś”. Prawdopodobne, że wojsko zostało zmuszone do ujawnienia opinii publicznej tych kilku klatek na skutek podejrzeń zawartych w książce Meyssan’a, że eksplozja w Pentagonie była spowodowana wybuchem bomby. Zdjęcia te jednak niczego nie dowodzą, wręcz przeciwnie, ich analiza wskazuje na to, że cokolwiek uderzyło w Pentagon, nie było większe od pocisku rakietowego. Białego dymu ciągnącego się za tym „czymś” również nie jest w stanie wytworzyć samolot pasażerski. Mało tego, na ujawnionych klatkach filmu uwieczniona jest data z 12, a nie 11 września (!). Eksperci, jak pułkownik G. Nelson zajmujący się ponad 30 lat analizą zdjęć dla wojska, uznali że wersja z Boeing’iem 757 jest nierealna.

W Pentagon mógł uderzyć samolot typu Global Hawk(39) . Świadkowie zgodnie twierdzą, że nadlatująca maszyna nie była słyszana do chwili eksplozji. Global Hawk jest bardzo cichy. Wykorzystywany głównie w celu obserwacji terenu wroga, musi pozostawać niezauważonym. Dlatego też jest niewielki. Zredukowano w nim również wagę. Te jego cechy właśnie sprawiają, że może pozostawać w powietrzu przez 35 godzin.

Gdyby w Pentagon uderzył Boeing 757, pozostawił by po sobie ponad 60 ton szczątków! Global Hawk waży zaledwie 4 tony. Jednak lekkie materiały, z których jest zbudowany, w dużej mierze zdołałyby spłonąć. Z pewnością nie zostałoby po nim więcej niż 2 tony resztek. Do końca 2001 roku wojsko miało oficjalnie na stanie 6 takich maszyn. Według informacji uzyskanych w 2002 roku od sił powietrznych, 2 samoloty zaginęły w akcji. Armia nie chce podać żadnych szczegółów na ten temat.

Możliwe też, że w Pentagon trafiła rakieta wystrzelona z samolotu wojskowego.

Smaczku sprawie nazwanej tu Pentagate dodaje jeszcze jedna ciekawostka. Otóż na 4 dni przed 11 września, na zdjęciach satelitarnej mapy USA, dostrzec można było białą linię na trawniku przed Pentagonem. Linię wyznaczającą dokładną trajektorię tego, co uderzyło w budynek.

Członkowie organizacji Pilots For 911 Truth(40) przeprowadzili włąsne dochodzenie. Porównali dane uzyskane, na podstawie Freedom Of Information Act(41) , z National Transportation Safety Board (NTSB)(42).

Posłużyli się informacjami z urządzenia rejestrującego parametry lotu – FDR(43).

Na podstawie analizy zapisów FDR zrobiono animację lotu samolotu AAL 77. Porównano ją z raportem Komisji Rządowej 9/11. Praca ta, w sposób wyjątkowo oczywisty, obnaża kłamstwa i manipulacje Komisji(44).

Korelacji czasów dokonano na podstawie zapisów z radarów RADES, NTAP, ASR(45) , danych z FDR właśnie i transkrypcji kontroli ruchu lotniczego.

Ostatni kontakt z samolotem AAL 77 miał miejsce o 08:50 i trwał niecałą minutę:

- American 77, zezwalam bezpośrednio na Falmouth – powiedział kontroler.
- Bezpośrednio na Falmouth, American 77, dziękuję – odpowiedział pilot.

Zaraz po tej rozmowie, w ciągu trzech minut, jak każe nam wierzyć rząd USA, porywacze zdobyli kokpit, sterroryzowali nożykami załogę, zaciągnęli ją na tył samolotu, wrócili do kabiny pilotów, zasiedli w fotelach i ... kontynuowali lot.

O godzinie 08:54, samolot będący już we władaniu terrorystów, rozpoczyna zakręt i kieruje się na Pentagon.

Kapitanem samolotu był Charles Burlingame, człowiek niezwykle odważny i stanowczy. Mający do tego za sobą szkolenie antyterrorystyczne. Zarówno jego rodzina, jak i koledzy piloci, zgodnie twierdzą, że niemożliwe jest, aby poddał maszynę pełną bezbronnych pasażerów ot, tak po prostu i dał się zaprowadzić na tył samolotu. Jednak Ted Olson, mąż Barbary, pasażerki AAL 77, popularnej amerykańskiej dziennikarki, powiedział w wywiadzie udzielonym stacji CNN(46) , że żona taką wersję mu przedstawiła w rozmowie telefonicznej(47).

O godzinie 08:56 w samolocie ktoś wyłączył nadajnik transpondera. Maszyna zniknęła z radarów kontroli ruchu lotniczego. Co ciekawe, rzecz wydarzyła się w jednym z naprawdę nielicznych w USA miejsc, gdzie brakuje pełnego pokrycia radarowego. Ale tylko cywilnego! NORAD ma bowiem kompletne pokrycie radarowe terenu USA. Wojsko widzi więc każdy kawałek lecącego metalu.

Kilka minut później na wskaźnikach, w miejscu zbliżonym do pozycji AAL 77, pojawiło się nowe, jednak już nieopisane komputerowo, echo. Echo to nie zostało przez kontrolę ruchu lotniczego zidentyfikowane aż do samego końca.

Oznacza to, że wszystkie dane uzyskane z urządzenia FDR, od tego momentu mogą pochodzić z zupełnie dowolnego samolotu. Nie ma bowiem dowodu na to, że lot ten wykonywał dalej samolot AAL 77.

O godzinie 08:58 trzykrotnie podjęto próbę nawiązania łączności z samolotem. Bez rezultatu.

W tym mniej więcej czasie, kontrolerzy dowiedzieli się o zamachach na WTC. Jednocześnie, na południowy zachód od Dulles dostrzegli bardzo szybki, nieopisany samolot, zmierzający w kierunku strefy P-56(48) , miejsca w którym znajdują się Biały Dom i Kapitol.

O godzinie 09:08 powiadomiono Langley. Takie dane uzyskano z przesłuchań świadków FAA i NORAD i czas ten odbiega o 16 minut od czasu, który starał się forsować początkowo NORAD. Prawdopodobnie chodziło o uzyskanie rozsądnego wytłumaczenia, dla którego dopiero o 09:26 zawrócono samoloty bojowe lecące do Nowego Jorku i skierowano je naprzeciw AAL 77. O 09:30, czyli ponad 20 minut po uzyskaniu informacji o prawdopodobieństwie porwania (!) wysłano w powietrze myśłiwce z Langley. Jednak piloci zeznali później przed Komisją, że skierowano ich w dokładnie przeciwnym kierunku (!), nad wody Atlantyku (!). Nie wspomniano w ogóle o komunikacyjnym samolocie. Według ich zeznań, kazano im wypatrywać sowieckich rakiet. Jak w świetle tych informacji wygląda NORAD? Kiedy w Pentagonie obserwowano na wskaźniku wojskowego radaru nadlatujący z przeciwka samolot, pytano dwukrotnie obecnego tam Rumsfelda, czy podtrzymuje rozkaz o nie interweniowaniu. Rumsfeld, jak zeznał przed Komisją Sekretarz d/s Transportu, Norman Y. Mineta, dwukrotnie potwierdził zakaz podejmowania jakichkolwiek działań (!).

O 09:33 samolot rozpoczyna schodzenie z prędkością ponad 4 000 stóp(49) na minutę. Bardzo szybko. Jednak zamiast uderzyć w cel z prostej, kiedy ma Pentagon wystawiony, jak na tacy, rozpoczyna zakręt. Wykonuje szeroki zakręt o 330 stopni. Ktokolwiek miał prowadzić tę maszynę, na pewno nie obawiał się ryzyka zestrzelenia. Kontynuował spokojnie czasochłonny manewr, podczas gdy każda sekunda mogła być ostatnią, przed osiągnięciem zakładanego celu. Ale w tym czasie myśliwce będące w powietrzu, lecą w przeciwnym kierunku. Obawy więc rzeczywiście nie ma. Tylko skąd rzekomi porywacze mieliby o tym wiedzieć?


37 - Więcej o tym przedsięwzięciu w rozdziale OSAMA BUSH LADEN PRZEGRAŁ.

38 - Federal Bureau of Investigation – Federalne Biuro Śledcze – główna agencja kontrwywiadu USA, będąca także państwową policją zajmującą się przestępstwami, wykraczającymi poza granice poszczególnych stanów.

39 - Unmanned Aerial Vehicle – bezzałogowy statek powietrzny. Wykorzystywany najczęściej przez wojsko do obserwacji terenów opanowanych przez przeciwnika. Wersja bojowa nosi miano UCAV (Unmanned Combat Aerial Vehicle). Opisany wcześniej w rozdziale GLOBAL HAWK.

40 - Dane na temat tej organizacji opisano w rozdziale OSAMA BUSH LADEN PRZEGRAŁ.

41 - Prawo obywateli amerykańskich do uzyskiwania wszelkich oficjalnych informacji.

42 - National Transportation Safety Board – Krajowa Rada Bezpieczeństwa Transportu. Organizacja zajmująca się m. in. badaniem wypadków lotniczych w USA.

43 - FDR – Flight Data Recorder, jeden z dwóch elementów tzw. czarnej skrzynki, szczegółowy opis znajdzie czytelnik w rozdziale CZARNE SKRZYNKI – PUSZKI PANDORY.

44 - Dwuczęściowy film „Pandora’s Black Box” dostępny jest w Oficynie „Aurora” (www.oficyna-aurora.pl).

45 - Rodzaje radarów i systemów radarowych używanych do kontroli ruchu lotniczego.

46 - CNN (Cable News Network), to amerykańska telewizja informacyjna, założona w 1980 roku przez Teda Turnera. Stacja nadaje programy informacyjne przez całą dobę. Należy do koncernu Time Warner.

47 - Analizę „rozmów telefonicznych” z 11 września autor przedstawia w rozdziale TELEFONY, TELEFONY...

48 - P – Prohibited Area – strefa zakazana dla lotów.

49 - Stopa (ft, ang. feet) angielska jednostka długości, stosowana w lotnictwie, 1 ft = 12 cali = 30,48 cm.




Ciąg dalszy w najbliższy czwartek – zapraszamy


Wersja do druku

Pod tym artykułem nie ma jeszcze komentarzy... Dodaj własny!

19 Kwietnia 1995 roku
W Oklahoma City dokonano zamachu bombowego. Zginęło 167 osób.


19 Kwietnia 2005 roku
Joseph Alois Ratzinger został 265 papieżem i przyjął imię Benedykta XVI.


Zobacz więcej